Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:De boeren waren er in de tweede wereldoorlog als de kippen bij om onderduikers voor de arbeidseinzats zelf te werk te stellen op hun boerderij en stadslui hun tafelzilver af te troggelen in de hongerwinter.....
Majabeestje schreef:Sjongejonge, je kan het toch niet meer serieus nemen nu? Dat boeren ontevreden zijn begrijp ik, dat er iets moet veranderen begrijp ik ook (maar beide kanten op, dus ook voor de klimaat-ellende).
Maar dat onnozele geroeptoeter, de verbale inhoudsloze diarree en de acties die er zijn levert toch niks op zeg. Behalve weerstand. Bij mij tenminste wel, ik krijg steeds meer de indruk dat het gros van de boeren het verstand ergens heeft zitten waar de zon niet schijnt. En elkaar maar opjutten.. het is gewoon zielig.
Arabesk schreef:De boeren waren er in de tweede wereldoorlog als de kippen bij om onderduikers voor de arbeidseinzats zelf te werk te stellen op hun boerderij en stadslui hun tafelzilver af te troggelen in de hongerwinter.....
Cowboy55 schreef:Arabesk schreef:De boeren waren er in de tweede wereldoorlog als de kippen bij om onderduikers voor de arbeidseinzats zelf te werk te stellen op hun boerderij en stadslui hun tafelzilver af te troggelen in de hongerwinter.....
Ja en in 1342 heeft een boer een voorouder van mij geschopt....
Kom op zeg.
Hutcherson schreef:Hoeveel euro zouden ondernemers vandaag mislopen omdat werknemers niet naar hun klanten konden komen?
Magrathea schreef:Ja handig als je letterlijk stilstaat en de afrit geblokkeerd wordt.
magda_90 schreef:Hutcherson schreef:Hoeveel euro zouden ondernemers vandaag mislopen omdat werknemers niet naar hun klanten konden komen?
Je zou natuurlijk om kunnen rijden.
Er bestaan meer wegen dan snelwegen. Sorry maar dit vind ik echt een flut excuses, dat je dan langer onderweg bent ja. Maar je kunt via binnenwegen prima de snelwegen ontlopen. Je gaat toch niet vrijwillig drie uren in de file staan, in Nederland, waar de op- en afritten nog net niet om de 3000 meter elkaar opvolgen
magda_90 schreef:Hutcherson schreef:Hoeveel euro zouden ondernemers vandaag mislopen omdat werknemers niet naar hun klanten konden komen?
Je zou natuurlijk om kunnen rijden.
Er bestaan meer wegen dan snelwegen. Sorry maar dit vind ik echt een flut excuses, dat je dan langer onderweg bent ja. Maar je kunt via binnenwegen prima de snelwegen ontlopen. Je gaat toch niet vrijwillig drie uren in de file staan, in Nederland, waar de op- en afritten nog net niet om de 3000 meter elkaar opvolgen
magda_90 schreef:Magrathea schreef:Ja handig als je letterlijk stilstaat en de afrit geblokkeerd wordt.
Je ziet van te voren de vertraging al aankomen en je let toch juist op het nieuws op een dag als vandaag?
Als je hoort dat ze op de A2 (voorbeeld) rijden dan vermijd je die bij voorbaat toch al? De informatie is hier prima in orde geweest daarover.