Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ierpier schreef:Blijkbaar heeft iemand Milo whatshisface een pedo genoemd
Ierpier schreef:Aah ok. Volgens t subreddit wordt ie geframed, natuurlijk.
Emmaa_ schreef:Over Parijs wordt wel degelijk bericht in de media. Daar is namelijk een zwarte man verkracht met een wapenstok door een politieagent, waarbij vervolgens in het onderzoek beschreven is dat het 'per ongeluk' is gebeurd. Daar zijn mensen in wijken rondom Parijs begrijpelijk genoeg erg boos over, wat ook gewoon uitvoerig te lezen is, zelfs op de NOS. In Zweden is er niks aan de hand, dat zegt zelfs de premier.
Emmaa_ schreef:Ierpier schreef:Aah ok. Volgens t subreddit wordt ie geframed, natuurlijk.
https://mobile.twitter.com/reaganbattal ... 0944156673
Milo en framen geloof ik al een tijdje niet meer in.. hij wordt dus weggetrapt bij breitbart en zn boekdeal is gecancelled.
Foaly schreef:Voor de fanfiction-liefhebbers:
[ Afbeelding ]
(4 times they did X and 1 time they didn't is een veelgebruikte fanfic-trope)
Emmaa_ schreef:Want het is niet begrijpelijk dat het volk in opstand komt als een man verkracht wordt met een wapenstok en de politie het vervolgens onder het tapijt probeert te schuiven?
geerke schreef:Emmaa_ schreef:Want het is niet begrijpelijk dat het volk in opstand komt als een man verkracht wordt met een wapenstok en de politie het vervolgens onder het tapijt probeert te schuiven?
jaaa....maar ik bedoel dat je dat niet moet doen als je een stuk in de krant schrijft of op internet.Als journalist.Want dat ging je toch worden?Of ben ik in de war met iemand anders?Dat kan natuurlijk.
Arabesk schreef:Janneke2 schreef:![]()
![]()
....hoort er niet na de 3e leugen een haan te kraaien?
Nee andersom. Voordat de haan driemaal kraait .....
![]()
Weinig Trump nieuws vandaag