Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malima schreef:heftig dit zeg... de grond stewardess met haar verhaal die de mensen heeft ingecheckt.
http://www.famme.nl/grondstewardess-ren ... n-mh17-in/
BootsScoot schreef:Deze vond ik op internet. De haren staan mij recht omhoog
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2014/07/18/malaysian-airlines-mh-17-gesaboteerd/
Morganlefay schreef:Daarom is de "zwarte"doos zo belangrijk.
Alleen, ik mis iets in het hele verhaal wat duidelijk zou moeten aangeven dat het ineens mis was.
Telefoongesprekken, whattsappen en meer van dit soort zaken.
Lees ik er overheen??
Blanket schreef:Morganlefay schreef:Daarom is de "zwarte"doos zo belangrijk.
Alleen, ik mis iets in het hele verhaal wat duidelijk zou moeten aangeven dat het ineens mis was.
Telefoongesprekken, whattsappen en meer van dit soort zaken.
Lees ik er overheen??
Alsof in de luttele laatste seconde van het leven dat is wat als eerste in je opkomt..
beert schreef:Volgens mij heb je ook geen bereik op 10 kilometer hoogte. We hebben niet voor niks 'vliegtuigmodus' op onze telefoon. Ik hoop ook dat als ik dood ga, dat ik bij de les blijf en het niet ga posten op Facebook of een appje naar vrienden ga sturen
.
Morganlefay schreef:Blanket schreef:Alsof in de luttele laatste seconde van het leven dat is wat als eerste in je opkomt..
Blijkbaar was er geen tijd om wat te melden???.
Geeft alleen nog maar meer aan dat het om een aanslag, verkeerd toestel naar beneden hebben gehaald aannemelijker.
Citaat:AN Australian forensic expert says passengers aboard Flight MH17 would not have suffered during their final moments in the air.
University of Canberra adjunct professor David Royds said if the initial blast did not kill the passengers, a rapid decompression and freezing temperatures at 33,000 feet would have caused instant death.
“Flying at more than 10km above the ground, the mid-air explosion would have caused the cabin temperature to drop to minus 50C with a sudden drop of air pressure and loss of oxygen,” he said. “That extremely cold environment would have rendered the passengers unconscious within seconds. “It’s very unlikely the passengers would have suffered, there would have been no time to worry.”
beert schreef:Citaat:AN Australian forensic expert says passengers aboard Flight MH17 would not have suffered during their final moments in the air.
University of Canberra adjunct professor David Royds said if the initial blast did not kill the passengers, a rapid decompression and freezing temperatures at 33,000 feet would have caused instant death.
“Flying at more than 10km above the ground, the mid-air explosion would have caused the cabin temperature to drop to minus 50C with a sudden drop of air pressure and loss of oxygen,” he said. “That extremely cold environment would have rendered the passengers unconscious within seconds. “It’s very unlikely the passengers would have suffered, there would have been no time to worry.”
http://www.heraldsun.com.au/news/victor ... f652c40e9c
Meerdere bronnen die ik lees dat mensen vrijwel op slag dood moeten zijn geweest, dus geen tijd om hun telefoon te pakken en iets te laten weten (gelukkig, denk ik dan maar..)
Morganlefay schreef:Blanket schreef:Alsof in de luttele laatste seconde van het leven dat is wat als eerste in je opkomt..
Blijkbaar was er geen tijd om wat te melden???.
Geeft alleen nog maar meer aan dat het om een aanslag, verkeerd toestel naar beneden hebben gehaald aannemelijker.
Sammie schreef:Gezien de vrije val van 10 km denk ik niet dat,
JewEmm schreef:Telefoon moet uit in het vliegtuig, omdat het anders het contact tussen de piloten en de luchtverkeersleiders stoort.
G-krachten spelen volgens mij totaal geen rol in een crash, anders zouden skydivers dat ook moeten ervaren en out gaan.
En er zijn genoeg voorbeelden van neerstortende vliegtuigen waarbij met nog wel smst naar geliefden. Gelukkig zijn dit voorbeelden van crashes waarbij mensen het wel overleefden.
Relaxed schreef:Skydivers gaan lang niet zo hoog de lucht in als grote passagiersvliegtuigen.. Skydivers gemiddeld op 3,5-4 km, een passagiersvliegtuig van dergelijke grootte op 10 km of hoger. Op die hoogte is de luchtdruk zo groot en de temperatuur zo laag dat ze meteen KO gaan. De passagiers hebben er dus echt niets van gemerkt en ook geen tijd gehad om op wat voor manier ook te reageren.
ceasario schreef:Sammie schreef:Gezien de vrije val van 10 km denk ik niet dat,
Onderstaande tabel toont in een precisie van drie cijfers met welke snelheid een voorwerp op aarde valt en hoe lang de val duurt.![]()
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... atuurkunde
Cyella schreef:@Hierboven, je moet even een ) toevoegen aan de link (:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QRvINebeok
Op de vraag of ze hun bewijzen openbaar gaan maken: "May be".
Klinkt niet erg bevestigend voor een land wat Rusland zwart kan maken
Suusie22 schreef:ceasario schreef:
Onderstaande tabel toont in een precisie van drie cijfers met welke snelheid een voorwerp op aarde valt en hoe lang de val duurt.![]()
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... atuurkunde
Link doet het niet??
Lynnepinny schreef:Malima schreef:heftig dit zeg... de grond stewardess met haar verhaal die de mensen heeft ingecheckt.
http://www.famme.nl/grondstewardess-ren ... n-mh17-in/
Heb het niet helemaal af kunnen lezen. Echt hartverscheurend.