Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoSnuf schreef:Mijn zusje heeft ook ADHD en dan echt na onderzoeken gewezen enzv enzv, dat heeft niets met mijn ouders te maken.
Maar mijn zusje zou zo iets nooit doen! Ook wilde haar vriendje er naar toe, maar dit heeft ze als 17jarige streng tegen gehouden haha.
Dus de connectie ADHD en rellen heeft niets met elkaar te maken dacht ik.
sammy1 schreef:Je mag tegenwoordig je kind ook niet aanpakken.geef je ze een klap op de billen is het kindermishandeling.er is zelfs een kindertelefoon.dus niet ouders dankjewel maatschapij.
Citaat:Met dit blanke uitschot, dat straks vast weer allerlei excuses krijgt aangedragen, en etiketjes opgeplakt, zoals ADHD enzo.
Lante schreef:Ik blijf erbij dat ik het niet netjes vind om de term te noemen in een Blog over zoiets negatiefs, hoe je het ook op wilt vatten. Het is gewoon onopgevoed tuig, niks meer en niks minder.
Nicolletje schreef:De ME wordt ineens de vijand en die ventjes die fietsen gooiden voelden zich waarschijnlijk door de adrenaline en de kick (en hoorde ik gejoel op de filmpjes?) een misplaatste 'held' door te vechten tegen de vijand.
Winged schreef:het is de vraag hoe dit in het vervolg voorkomen kan worden.
Mixje90 schreef:Wie snapt dit slotje?
[NM] Autochtone gemeenschap moet rellen in Haren veroordelen
I dontttt get it, of kan niemand de disclaimer zien?
Amaris schreef:Mixje90 schreef:Wie snapt dit slotje?
[NM] Autochtone gemeenschap moet rellen in Haren veroordelen
I dontttt get it, of kan niemand de disclaimer zien?
Uh... de reden staat er toch gewoon.
Geen twee topics over hetzelfde onderwerp. Lijkt me niet zo moeilijk.
Mixje90 schreef:toch wel een beetje andere insteek maarja... mods happen
Winged schreef:Hmm Slokkie, het 'kan niet'. Ik denk wel dat de massa van Haren voorkomen kan worden, dat niet werkelijk elk nieuwsgierig aagje naar zo'n plek trekt. Als de massa immers kleiner is, wordt ingrijpen gemakkelijker.