Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kweetnietje1 schreef:Mijn bos bloemen ligt er inmiddels in Apeldoorn, bij het monument van de Canadezen.
dees_daan schreef:ik vond het trouwens wel heel knap dat ze toch nog iets zei op tv, zo aangeslagen als ze was, en dan toch nog op tv verschijnen, ze stelde zich heel kwetsbaar op.
Mindfields schreef:dees_daan schreef:ik vond het trouwens wel heel knap dat ze toch nog iets zei op tv, zo aangeslagen als ze was, en dan toch nog op tv verschijnen, ze stelde zich heel kwetsbaar op.
Ik voelde ook een enorm respect voor de koningin toen ik haar zo zag. Ze zat echt bijna te huilen en je kon zien dat het heel puur was en dat ze reageerde vanuit haar gevoel.
Amy77 schreef:http://www.nu.nl/algemeen/1957572/dader ... leden.html
Dader aanslag Apeldoorn overleden
Uitgegeven: 1 mei 2009 08:34
Laatst gewijzigd: 1 mei 2009 08:38
AMSTERDAM - De man die donderdag verantwoordelijk was voor het drama in Apeldoorn, waarbij drie mannen en twee vrouwen omkwamen, is in de nacht van zondag op maandag overleden.
Dit meldt de NOS op basis van betrouwbare bronnen.
Amy77 schreef:http://www.nu.nl/algemeen/1957572/dader ... leden.html
Dader aanslag Apeldoorn overleden
Uitgegeven: 1 mei 2009 08:34
Laatst gewijzigd: 1 mei 2009 08:38
AMSTERDAM - De man die donderdag verantwoordelijk was voor het drama in Apeldoorn, waarbij drie mannen en twee vrouwen omkwamen, is in de nacht van zondag op maandag overleden.
Dit meldt de NOS op basis van betrouwbare bronnen.
Geen idee in hoeverre wie die betrouwbare bronnen zijn? We wachten het af, maar ik zou het afschuwelijk vinden voor de nabestaanden en het Koningshuis als deze vent is overleden..
Mindfields schreef:Ik mag hopen dat dit niet waar is Jazz-fan......maar er staat wel NOS heeft dit naar buiten gebracht....pfffff ik hoop zo dat het niet waar is. Het komt wel van de telegraaf he....zie net dat het indd al op nos.nl staat ook......gatverdamme...komt hij mooi makkelijk vanaf dan.....