ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:51

katiavl schreef:
Feit, maar die mensen die zwijgen zijn vaak één persoon. En niet zoals jij zegt zes, daarom heb ik er twijfels bij. En het nut ontgaat me ook. Waarom als je de "perfecte misdaad" wil doen ga je jou vrienden informeren. Hoe meer mensen, hoe minder kans op slagen. Of de ouders zijn het soort die het doet om publicatie en aandacht maar daar loopt het verhaal ook weer raar. Want als het om aandacht is word deze niet gedeeld, en zeker niet door zes

We kunnen er van uitgaan dat de dood onvrijwillig is geweest en dat de misdaad alleen bestaat uit het verbergen van het lijkje.

motief om te zwijgen? Wat dacht je van dacht je van de gesuggereerde swing? Natuurlijk mogen we niet speculeren, maar als men regelmatig aan partnerruil deed, is de groep intenser dan een willekeurige groep en staat er ook nog veel meer op het spel, ze willen hun perfecte imago niet verbreken, bv. Maar goed dat is maar een gok, maar er zit ongetwijfeld veel meer achter, om maar te zwijgen over de druk van de McCanns zelf, die tot in de politiek de touwtjes in handen heeft, of wil hebben en daar redelijk in slagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:47

Lusitana schreef:
katiavl schreef:
Feit, maar die mensen die zwijgen zijn vaak één persoon. En niet zoals jij zegt zes, daarom heb ik er twijfels bij. En het nut ontgaat me ook. Waarom als je de "perfecte misdaad" wil doen ga je jou vrienden informeren. Hoe meer mensen, hoe minder kans op slagen. Of de ouders zijn het soort die het doet om publicatie en aandacht maar daar loopt het verhaal ook weer raar. Want als het om aandacht is word deze niet gedeeld, en zeker niet door zes

We kunnen er van uitgaan dat de dood onvrijwillig is geweest en dat de misdaad alleen bestaat uit het verbergen van het lijkje.

motief om te zwijgen? Wat dacht je van dacht je van de gesuggereerde swing? Natuurlijk mogen we niet speculeren, maar als men regelmatig aan partnerruil deed, is de groep intenser dan een willekeurige groep en staat er ook nog veel meer op het spel, ze willen hun perfecte imago niet verbreken, bv. Maar goed dat is maar een gok, maar er zit ongetwijfeld veel meer achter, om maar te zwijgen over de druk van de McCanns zelf, die tot in de politiek de touwtjes in handen heeft, of wil hebben en daar redelijk in slagen.

Ze hebben politiek de touwtjes niet in handen hoor. maar dat je alles uit de kast trekt om je kind te vinden lijkt mij logisch. Voor de rest is bovenstaande alleen gespeculeer, dus daar ga ik verder maar niet op in.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:54

Heel vaag, we gaan het zien, knap dat ze die tas zo behandeld hebben als mogelijk bewijs, er zullen toch heel wat meer tassen met oude kleding ergens liggen, iig in Amsterdam en omstreken hoef je daar niet ver voor te zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:55

Dat zou heel mooi zijn, dit wijst overigens juist niet naar de ouders.

Misschien was er toch een opzetje om ze erin te luizen? Het zou mij nog steeds niet verbazen als er politiemensen bij betrokken zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:57

faye schreef:
Dat zou heel mooi zijn, dit wijst overigens juist niet naar de ouders.

Misschien was er toch een opzetje om ze erin te luizen? Het zou mij nog steeds niet verbazen als er politiemensen bij betrokken zijn....

Om Portugal uit de schijnwerpers te houden met mogelijke criminaliteit, tourisme? Tja alles is mogelijk, politiek werkt altijd 2 kanten uit. Maar dat valt toch nooit te bewijzen, die zwijgkracht is zo sterk, daar wegen belangen pas echt zwaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:21

Ik denk eerder aam betrokkenheid bij pedofiele netwerken. Die netwerken kunnen niet bestaan zonder steun vanuit politie en politiek. En er lopen helaas een hoop viezeriken rond.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:28

faye schreef:
Ik denk eerder aam betrokkenheid bij pedofiele netwerken. Die netwerken kunnen niet bestaan zonder steun vanuit politie en politiek. En er lopen helaas een hoop viezeriken rond.

is dit geen speculeren dan??

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:32

russel schreef:
katiavl schreef:
Van daders komt dat idd vaker wel voor, die sporen ook niet helemaal vind ik dan, laatst een programma gezien van zo iemand, die heeft er een boek over geschreven.
Maar als ik met vrienden op vakantie ben en aan het eten, dan ben ik niet blij als ik in een gelijke situatie gezet wordt en ik weet niet hoe lang ik het aan zou kunnen om zo toneel te blijven spelen en te liegen, dan moet er wel heel wat van af hangen, ik ben immers niet de dader, maar ongewild er in mee getrokken. 6 vrienden waren het toch? Best veel om op 1 lijn te moeten blijven, best wel knap. Ik vind het nog steeds een heel vreemde zaak.

Ben ik met je eens, maar stel dat er iets gebeurd is dat een ongelukkige samenloop is van omstandigheden. En je kunt daar iemands (ze je vriend/of vriendin) zijn/haar hele leven mee verwoesten als je de waarheid zei...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:53

Voortdurend liegen en een verhaaltje vertellen valt niet mee hoor, ook al wil je iemand helpen, vergeet niet dat non-verbale communicatie nog veel belangrijker is, emoties kan je als normaal mens niet onderdrukken. Allerlei mensen die je vragen stellen, rechercheurs hebben al zat met bijltjes gehakt om juist dit soort mensen door de mand te laten vallen. Je moet heel geslepen en doortrapt zijn om iedereen maandenlang om de tuin te leiden als louter vriend/getuige/kennisdrager. Ik geloof dat niet zo. We gaan het zien bij een eventuele rechtzaak, dan is het er op of eronder.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 23:33

faye schreef:
Ze hebben politiek de touwtjes niet in handen hoor. maar dat je alles uit de kast trekt om je kind te vinden lijkt mij logisch. Voor de rest is bovenstaande alleen gespeculeer, dus daar ga ik verder maar niet op in.

Wat heeft het afkraken van een land met het vinden van een kind te maken? En ik zeg dat ze het zouden willen en een deel in handen hebben (via hun belangrijke vriendjes)

En ze weten zelf het beste waar het te vinden. Toe nou toch zeg, ze riep meteen (aan Skynews, voordat de politie ter plaatse was) dat het om kidnapping zonder vraag om losgeld ging. Hoe kan iemand dat weten binnen die tijd?

russel schreef:
Lusitano over de mensenrechten in Portugal wordt nog wel nagedacht, als je googled kom je veel berichten tegen over de mensenrechten in Portugal, Amnesty is toch wel een betrouwbare bron?

BV: http://www.verzetsmuseum.org/kinderen/n ... senrechten

Ik ben LusitanA. En wat heeft het (land) concreet met de zaak te maken?

Er wordt onderzoek gedaan naar een vermist kind door een Britse en Portugese ploeg, onder toeziend oog van Europol, en het is geheel in handen van de Britse politie, want de Portugesen mogen niet zo veel nu (en dat wisten de McCann natuurlijk wel)maar nee, de Portugese politie heeft het allemaal verkeerd gedaan... en heeft het volgens faye nog gedaan ook. Clown allemaal bewijzen geplant hoort, corruptie, corruptie, corruptie, corruptie, corruptie.
Hoeveel heb JIJ eigenlijk van het begin mee gekregen? Hoe vaak heb jij hun kop voor TV gezien?

Want ik kan je vertellen dat ieder die het begin heeft meegemaakt en gezien heeft hoe ze interviews en verklaringen deden, je kan vertellen dat er gewoon iets niet klopt. Ze hebben nog NOOIT ergens echt antwoord op gegeven. Niet op de simpelste vragen. En Kate werd de mond gesnoerd door Gerry, bang dat ze iets verkeerds zou zeggen. Alles, alles was voorgekauwd wat er uit hun monden kwam. En dan dat gelieg. "We gaan Portugal niet uit hoor" en ondertussen al een ticket op zak hebben.
Als je gewoon een radeloos stel bent dat een kind zoekt, kun je toch gewoon spontaan antwoord geven, of hoe zit het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 06:58

Tenzij je geen vertrouwen in de politie hebt. Of je dat van je advocaat niet mag. het is makkelijk oordelen, maar niemand van ons weet hoe afschuwelijk het moet zijn je kind te verliezen in een vreemd land, waar men ook niet vies is van corruptie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:05

Lusitana schreef:
Wat de bosnische sighting betreft, die is, net als de Marokkaanse, alleen bij de privé detectives bekend.... wel apart dan toch, dat ze niet naar de lokale politie gaan of Europol bellen ofzo...

De huur van het apartement van Ocean club was 1600 per week. De rest van het verblijf (dus na de verdwijning) is aangeboden door Ocean club. Toen er een volgend ehuurder in kwam, zijn ze naar die dure villa gegaan.

Een Britse afgevaardgde noemt de PJ "corrupt" en zegt dat ze een "mislukt onderzoek" leiden. De brief werd verstuurd door Roger Knapman, die ook nog zegt dat Portugal " geen mensen rechten, vrijheid en democratie heeft" , maar geschreven door zijn hulp Piers Marchant - die afgevaardigde was tot hij, getrouwd, gesnapt werd in een openbaar park tijdens sex met een 17 jarige. Hij zou nu de zaak McCann met veel aandacht volgen. Hij schrijft ook nog dat "veel politiemensen getrained zijn in het fascistische regime".
Er zijn geen politiemensen gevormd in detijd van de dictatuur * en hij woont zelf in een land waar per dag 3 kinderen verdwijnen, waarvan 1 niet meer terecht komt, aldus de ijfers van "Missing People."

Dus hij mag even de balk uit eigen oog verwijderen voordat hij aan de splinter in Portugal begint, zullen we maar zeggen.

* de dictateur is al weer meer dan dertig jaar geleden.

Ik blijf het byzonder ergelijk vinden (om het zacht te zeggen) hoe de Britten de Portugezen en het land keer op keer opzettelijk en openbaar beledigen.

LusitanA, ik haal je eigen postje nog even naar boven. Vandaar dat ik even inhaak met het stukje van Amnesty. Misschien wel bij meer mensen bekend dan nu alleen de bokkers in dit topic? Knipoog Zou het mogelijk zijn dat Kate daarom niet meteen vol vertrouwen aan de lijn hing met de politie???

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:47

russel schreef:
LusitanA, ik haal je eigen postje nog even naar boven. Vandaar dat ik even inhaak met het stukje van Amnesty. Misschien wel bij meer mensen bekend dan nu alleen de bokkers in dit topic? Knipoog Zou het mogelijk zijn dat Kate daarom niet meteen vol vertrouwen aan de lijn hing met de politie???

Ik ben ook wel eens op vakantie naar Portugal geweest en heb me eerlijk gezegd vooraf niet op de hoogte gesteld van de mensenrechten in dit Europese land. Kate lijkt me ook niet iemand die zich vooraf op de hoogt zou hebben gesteld van de mensenrechten in Portugal.
Wat ik wel weet is, dat als mijn kind verdwenen was, ik meteen maar dan ook meteen de politie zou hebben gebeld, omdat dat toch de grootste kans biedt dat ze gevonden werd (het gouden uur zeggen ze toch??) In plaats daarvan hebben ze 40 minuten gewacht met het bellen van de politie.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:49

In ieder geval is het kindje in Bosnie gevonden en blijkt niet Maddie te zijn bericht Daily Mail gisteren:

"De hoop dat Madeleine McCann in Bosnie kon worden gevonden is de bodem ingeslagen nadat politie het lokale meisje heeft gevonden, achter de bewuste melding.
Tea Dedic, 3 jaar oud, is gevonden door detectives nadat Daily Mail hen de gegevens heeft gegeven van de nummerplaat van de auto waar het kind in was gestopt.

Dit is de zoveelste teleurstelling voor de ouders van Madeleine na eerdere meldingen in Malta en Belgie en toen in augustus een Spaanse toeriste een foto nam van een blond meisje in Marokko.Deze werd later geidentificeerd als Bouchra Benaissa, een 3 jarig lokaal meisje.
Madeleines familie zei eerer deze week dat ze de melding als zeer betrouwbaar zagen.

De Ierse getuige meende Madeleine te hebben gezien vlakbij een kerk in het dorpje Medugorje in het zuiden van Bosnie. Hij vertelde dat het meisje geroepen had "I want my Daddy" in het Engels en dat ze op de achterbank van een auto geduwd werd een Bosnische VW golf door een stel die lokalen leken te zijn. Maar de politie toonde volgens hem geen interesse in zijn melding. Na zijn terugkeer in Fermanagh in het noorden van Ierland heeft hij contact gezocht met de Find Madeleine campagne.

toen begin deze week de Bosnische politie stellig beweerde geen melding te hebben gekregen, heeft Daily Mail de nummerbordgegevens doorgegeven en heeft de politie de auto opgespoord op een adres in Ljubuski een stadje vlak blij Medugorje.
Tea's vader, tandarts Slavko Dedic, zei dat hij en zijn vrouw in Medugorje hebben gewinkeld en toen ze Tea in de auto stopten om naar huis te gaan ze kwaad werd. De politie zegt tevreden te zijn met de gegeven verklaring.
Ze zeiden dat Tea geen Engels sprake en suggereerden dat de Ierse toerist die anoniem wilde blijven zich moet hebben vergist.
Een politiebron vertelde aan Daily Mail: "nadat Daily Mail de nummerplaat gegevens heeft verstrekt heeft de Bosnische politie binnen het uur het adres nagetrokken en is gaan kijken.
Tea is erg blond, Zonder twijfel is dit het kindje dat de toerist moet hebben gezien.
De familie heeft toestemming gegeven voor een foto, waarop duidelijk te zien is dat het niet Madeleine is.

De woordvoerder van de McCanns, Clarence Mitchell bedankt de Daily Mail voor de medewerking aan het opsporen van de auto.
Er zijn al veel mogelijke meldingen geweest dat Maddie is gezien maar geen van deze heett positief bewijs opgeleverd en sommige zijn afgedaan als onzin
In juni van dit jaar zijn meldingen geweest eerst in Malta en toen in Belgie waarbij evenens bleek dat het Maddie niet was. Ingelijks bleek de melding in Marokko te gaan om een lokaal meisje Bouchra Benaissa een 3 jarige meisje dat in een zo afgelegen dorpje woonden dat ij nog niet gehoord hadden van Madeleine.
Eerder deze maand wendde het onderzoek zich weer op Marokko toen er een melding kwam dat het meisje was gezien in Fdiniq

Gerry en Kate McCann zullen moeten wachten tot voldend jaar eer ze worden ingelicht over het bewijs dat de politie rond de zaak heef vergaard.
Er waren verwachtingen dat de gegevens deze week vrij zouden komen, omdat de 6 maanden deadline onder Portugese wetgeving is verlopen sinds Robert Murat werd aangemerkt als eerste verdachte.
Deze hoop is de bodem ingeslagen door het besluit om de zaak een speciale complexe status te geven.

Een foto van Tea op de site:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:50

Verder:
Sky News bericht
Gerry en Kate McCanns hoop om nu snel de details over de verdwijning van hun dochter te kunnen inzien zijn de bodem ingeslagen ondanks een wijziging in de Portugese wetgeving.

McCanns krijgen het dossier niet te zien.
Deze week herziene wetgeving in Portugal maakt het gemakkelijker voor mensen - ook voor officiele verdachten - inzage te krijgen in politie dossiers.
Voorheen was alle informatie in politie files geheim.

Maar de McCanns hebben Sky News Online verteld dat dit niet geldt voor de documenten die betrekking hebben op de verdwijning van Madeleine.
Clarence Mitchell, woordvoerder van de familie, heeft verteld dat het stel door de Portugese wetgeving is geinformeerd dat deze vernieuwde wetgeving niet geldt voor complexe zaken als de verdwijning van Madeleine.
De McCanns hoopten dat de herziening van de wet het rumoer en de speculatie rond het politie onderzoek zouden beeindigen.

Carlos Pinto de Abreu, de advocaat van de McCanns, is een belangrijke voorstander geweest van deze nieuwe legalisatie die hij een grote stap voorwaarts vindt tot een meer transparant systeem.
E.e.a. is een gevolg van klachten dat politieofficieren een reeks bluders hebben begaan in het onderzoek, inclusief het niet afsluiten van de crime scene die avond
Er zijn beschuldigingen dat detectives zich verschuilden achter de geheimhoudingsregels om deze fouten te verdoezelen.
Velen zeggen dat deze geheimhoudingsregels het lekken naar de pers juist aanmoedigen.
Deze zijn inclusief de claims van forensisch bewijs in de door de McCanns gehuurde auto en de suggesties dat het dagboek van Kate laat zien dat ze moeite had met de opvoeding van haar kinderen.
De politie heeft de McCanns officieel als verdachte aangemerkt in de verdwijning van Madeleine en heeft inmiddels een 1.000 pagina's dik dossier tegen hen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:52

Babootje schreef:
russel schreef:

Ik ben ook wel eens op vakantie naar Portugal geweest en heb me eerlijk gezegd vooraf niet op de hoogte gesteld van de mensenrechten in dit Europese land. Kate lijkt me ook niet iemand die zich vooraf op de hoogt zou hebben gesteld van de mensenrechten in Portugal.
Wat ik wel weet is, dat als mijn kind verdwenen was, ik meteen maar dan ook meteen de politie zou hebben gebeld, omdat dat toch de grootste kans biedt dat ze gevonden werd (het gouden uur zeggen ze toch??) In plaats daarvan hebben ze 40 minuten gewacht met het bellen van de politie.

Jij kent Kate goed zeg, je weet vast ook wel wat er in haar om gaat. Clown Haha!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:06

Nee, maar wel wat in mijzelf omgaat; ik zou niet direct de politie wantrouwen (tenzij je natuurlijk zelf wat te verbergen hebt) als het om zoiets belangrijks gaat als je eigen kind.
Bovendien is er zo hier en daar wel e.e.a. over het stel dat zich in de upperclass bewoog, van dure vakanties genoot en vooral met zichzelf bezig waren. Het lijken mij gewoon geen geitenwollen-sokken-mensenrechten-activisten. Denk je nu serieus dat je daarover nadenkt als je kind verdwenen is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:12

Waarom zouden die mensen niet op de hoogte zijn? Zeker als er wordt geïmpliceerd dat ze belangrijke, invloedrijke vrienden hebben, politiekbewust en invloedrijk zijn. Deze mensen hebben wel een bovengemiddelde intelligentie gezien hun werk. Zelfs ik weet dat van Amnesty en ik ben geen arts. Je moet er niet van uit gaan dat als mensen wereldwijs zijn dat ze geiten-wollen-sok zijn, dat is geen compliment naar mensen die juist wereldlijk-geinteresseerd zijn, belezen e.d.

Ik kan mij best voorstellen dat mensen vanuit hun eigen optie steeds denken, maar niemand is zoals jezelf bent, geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.

Ik denk welzeker serieus na over politiekbestel in een vreemd land en over in contact komen met politie. Zo ben ik al benepen als ik met de rijkswacht in Belgie te maken zal krijgen. Toch wel even wat anders dan hier in Nederland, geen politie zo tolerant als hier in Nederland, ga maar eens in het buitenland met je vingers aan een politieagent zitten, ga maar eens in je overreding zijn mouw pakken, dat durf je niet en dat doe je ook niet een keer weer. Hier mag je ze zelfs uitschelden voor alles en nog wat, doe je niet snel in het buitenland. Praatjes maken met oom agent is hier ook normaal, doe je ook niet in het buitenland. En ach, kom niet met die ene uitzondering van een vakantie zus en zo aan, maar over het algemeen gesproken.

Ik ken meer landen waar ik absoluut niet in aanraking met politie wil komen, absoluut niet, dan is Portugal nog het minste land wat ik vrees, maar ook bij dat land heb ik mijn bedenkingen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-11-07 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:16

Ik had al verwacht dat het meisje in Bosnië Maddy niet zo zijn.
De mediahype is ondertussen zo groot geworden en het feit dat er een behoorlijke beloning klaar staat zorgt ervoor dat er in ieder blond klein meisje Maddy wordt gezien.

Ik vraag me overigens wel af waarom die wetswijziging niet geldt op complexe zaken zoals de verdwijning van Maddy. Een maas (express???) in voordeel van Portugal in dit geval?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:36

Ik ken meer artsen en die hebben vaktechnisch zoveel te lezen dat ze nergens anders aan toe komen....
Maar dit terzijde... Ook al zou je twijfels hebben over hoe de de politie in Portugal zijn eigen burgers behandelt, zij zijn buitenlanders en de politie zal echt wel rekening houden met politieke betrekkingen.
Bovendien - als je zoiets overkomt - heb je geen enkele keuze dan de autoriteiten inschakelen en kan je dat net zo goed meteen doen dan bijna een uur ermee te wachten.
Een als je echt zoveel wantrouwen hebt tegen de autoriteiten van je vakantieland, dan ga je er toch niet op vakantie?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:16

russel schreef:

De beledigingen en onderstellingen die de meneer noemt zijn gewoon niet op zijn plaats! En het is niet zo dat het hele land in een soort van corrupte onderdrukking leeft omdat Amnesty hier en daar wat misstanden vindt. En wat heeft die vent met de zaak te maken? Als de McCanns Portugal niet vertrouwen, wat komen ze hier dan doen?
Er is hier nog nooit een buitenlands kind ontvoert, sterker nog, er zijn in dertig jaar maar 13 kinderen ontvoerd.
Het toerisme heeft tot nu toe ook helemaal niet geleden onder de zaak. Dat zegt ook wel iets. Ik vind dat er een hele vreemd plaatje wordt gemaakt van Portugal zo.
Verder kon ze gewoon een internationale hulplijn bellen. Skynews, die ze eerste gebeld hgeeft, is geen hulplijn, kan niks doen, dus waarom die eerst bellen? En waarom verkondigen dat het gaat om kidnapping zonder losgeld terwijl ze dat helemaaal niet kon weten? (En DUS heeft verzonnen)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:23

Mistic schreef:
Ik had al verwacht dat het meisje in Bosnië Maddy niet zo zijn.
De mediahype is ondertussen zo groot geworden en het feit dat er een behoorlijke beloning klaar staat zorgt ervoor dat er in ieder blond klein meisje Maddy wordt gezien.

Ik vraag me overigens wel af waarom die wetswijziging niet geldt op complexe zaken zoals de verdwijning van Maddy. Een maas (express???) in voordeel van Portugal in dit geval?

Ik denk ook echt dat Maddie niet meer leeft. Hoe lang moeten we nog achter iedere melding aan blijven lopen?
Dit kan nog wel 100 x gebeuren. Overal ter wereld zijn kleine blonde meisjes die op Maddie zouden kunnen lijken.

Ik trouwens het Bosnische meisje wel meer lijken dan het Marokkaanse meisje. Zelfde puntige kinnetje

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:28

russel schreef:
Ik ken meer landen waar ik absoluut niet in aanraking met politie wil komen, absoluut niet, dan is Portugal nog het minste land wat ik vrees, maar ook bij dat land heb ik mijn bedenkingen.

Gewoon niet komen dan he, lijkt me logisch.
Maar kijk eens even -alle geintreresseerden-(wat amnisty zegt) bij alle andere vakantie landen? Om te vergelijken met Portugal, zodat men het idee krijgt dat Portugal een uitzonderingspositie inneemt.
Het houdt touristen niet tegen om in een noodgeval politie te bellen.
Wat doe jij als je kind verdwijnt in een vakantie land? En dat mag iedereen wel antwoorden, om eens te kijken wat aannemelijk is als normaal?