Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mjelleke schreef:Een deel van de oplossing zit dan ook in meer eenpersoonswoningen (en soms kan dat prima door grotere woningen te splitsen). Maarja, daar willen veel mensen dan weer niet in wonen.
Mjelleke schreef:Als we dan toch groepen mensen de schuld aan het geven zijn van het woningtekort, laten we dan de singles, LAT-ers en gescheidenen niet vergeten.Vroeger waren er veel minder eenpersoonshuishoudens dan nu; dus waren er ook minder woningen nodig.
Een deel van de oplossing zit dan ook in meer eenpersoonswoningen (en soms kan dat prima door grotere woningen te splitsen). Maarja, daar willen veel mensen dan weer niet in wonen.
Mjelleke schreef:Als we dan toch groepen mensen de schuld aan het geven zijn van het woningtekort, laten we dan de singles, LAT-ers en gescheidenen niet vergeten.Vroeger waren er veel minder eenpersoonshuishoudens dan nu; dus waren er ook minder woningen nodig.
Een deel van de oplossing zit dan ook in meer eenpersoonswoningen (en soms kan dat prima door grotere woningen te splitsen). Maarja, daar willen veel mensen dan weer niet in wonen.
juval schreef:Mjelleke schreef:Als we dan toch groepen mensen de schuld aan het geven zijn van het woningtekort, laten we dan de singles, LAT-ers en gescheidenen niet vergeten.Vroeger waren er veel minder eenpersoonshuishoudens dan nu; dus waren er ook minder woningen nodig.
oh, en dan zijn we de groep bejaarden nog vergeten die in hun eentje grote gezinshuizen 'bezet' houden.![]()
het is dus gewoon de schuld van iedereen
Libra76 schreef:Ik wou een luister tip geven. Voor een podcast Leading afl 122; How Europe can survive Trump ( with Frans Timmermans)
Het is wel in het Engels.
Shimar schreef:Over bejaarden gesproken:
Trump is 78
Putin 72.
Deze mannen zitten in hun laatste levensfase. Hun beslissingen worden met die gedachten genomen.
Ladyingreen schreef:Libra76 schreef:Ik wou een luister tip geven. Voor een podcast Leading afl 122; How Europe can survive Trump ( with Frans Timmermans)
Ik neem mijn eerdere woorden terug dat ik iemand anders als leider zie van het nieuwe PvdA/Groenlinks.
In deze crazy wereld zie ik toch graag Frans Timmermans aan het roer: ervaren, heeft een groene visie, diplomatiek, kennis van de wereldpolitiek. Ben alleen bang dat hij het niet 'aan de gewone man' kan brengen.
Ladyingreen schreef:Libra76 schreef:Ik wou een luister tip geven. Voor een podcast Leading afl 122; How Europe can survive Trump ( with Frans Timmermans)
Ik neem mijn eerdere woorden terug dat ik iemand anders als leider zie van het nieuwe PvdA/Groenlinks.
In deze crazy wereld zie ik toch graag Frans Timmermans aan het roer: ervaren, heeft een groene visie, diplomatiek, kennis van de wereldpolitiek. Ben alleen bang dat hij het niet 'aan de gewone man' kan brengen.