purny schreef:En daar heb je ook echt veel aan...niet dus...
Minimumloon naar 14 euro
Er komt dan rond de 150 euro bij. Das een flinke verhoging.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:purny schreef:Nou ja mensen die een uitkering ontvangen zonder er maar iets van een vinger voor uit te hoeven steken mogen van mij ook gekort worden.
Mits je voor boven de 75% afgekeurd bent, dan is er wel een reden waarom iemand niet kan werken.
Maar de andere groep die thuiszit en een uitkering ontvangt betaald door ons belastinggeld? Die mag er best wel iets voor doen
ik ken mensen in de bijstand die daar niet horen.
Echt zieker dan ziek.
Met bijvoorbeeld ME/CVS.
Maar UWV mag als eerste op de schop met hun rare Functie mogelijkheden lijst die een niet luisterende afgekeurde arts uitvoert.
Ik ken iemand die deed braaf vrijwilligerswerk, maar ook dat is nooit vrijblijvend. Dus ook daar werd moeilijk over gedaan als ze er niet was.
Maar die mag van jou gekort worden???
Zelf heb ik dan gen uitkering, ja ik deed vrijwilligerswerk tot mijn auto het loodje legde.
En ik ga geen andere kopen, pas als ik een betaalde baan vind.
Gekort kan ik dus niet worden, maar ik weet nu wel dat on zorgnet er alleen is voor de happy few. Met daarin een grote meerderheid die nooit hier iets bij heeft gedragen en dat ook nooit gaat doen.
DuoPenotti schreef:en de rest van mijn post?
purny schreef:Nou ja mensen die een uitkering ontvangen zonder er maar iets van een vinger voor uit te hoeven steken mogen van mij ook gekort worden.
Mits je voor boven de 75% afgekeurd bent, dan is er wel een reden waarom iemand niet kan werken.
Maar de andere groep die thuiszit en een uitkering ontvangt betaald door ons belastinggeld? Die mag er best wel iets voor doen
purny schreef:Nou ja mensen die een uitkering ontvangen zonder er maar iets van een vinger voor uit te hoeven steken mogen van mij ook gekort worden.
Loretta schreef:Wel hilarisch dat uitgerekend Rob Jetten die door sommigen ook wel klimaatdrammer wordt genoemd de kolencentrales weer opent.
Zal de fanatieke D66 aanhang blij mee zijn.
Ik vraag me af, zal er al een belangenclub bezig zijn met het voorbereiden van een rechtszaak.
Loretta schreef:Wel hilarisch dat uitgerekend Rob Jetten die door sommigen ook wel klimaatdrammer wordt genoemd de kolencentrales weer opent.
Ik vraag me af, zal er al een belangenclub bezig zijn met het voorbereiden van een rechtszaak.
elnienjo schreef:Oekraïnse arbeidsmigranten eisen opeens ook leefgeld: schaamteloos!
Sansevieria schreef:elnienjo schreef:Oekraïnse arbeidsmigranten eisen opeens ook leefgeld: schaamteloos!
Heb je daar een bron van?
Moesten het van die mensen zijn die via een vage uitzendconstructie uitgebuit worden kan ik het misschien nog enigszins begrijpen.
Maar als dat mensen zijn die naar NL recht en (fatsoenlijke) salarissen betaald worden, ja dan vind ik het ook schaamteloos.
verootjoo schreef:Loretta schreef:Wel hilarisch dat uitgerekend Rob Jetten die door sommigen ook wel klimaatdrammer wordt genoemd de kolencentrales weer opent.
Had jij een ander idee hoe we anders deze winter door moeten komen?
Ik vind het echt erg dat het nodig is, maar helaas waren we nog niet zo ver met de gastransitie en moet dit om geen kou te lijden van de winter.