Amyyy schreef:Iemand heeft even kortsluiting in zijn hoofd
https://twitter.com/Mattsawyer123/statu ... 69796?s=09
Ik ga ook goed op alle memes inderdaad

Ik dacht even dat het beeld bevroor

Leuk al die memes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Iemand heeft even kortsluiting in zijn hoofd
https://twitter.com/Mattsawyer123/statu ... 69796?s=09
Ik ga ook goed op alle memes inderdaad
secricible schreef:Ik ben dan alleen wel benieuwd of de democraten daar doorheen kijken? Denken die aan het einde van de 4 jaar dan "die Biden was niks, die heeft niks gedaan"
of zijn de Amerikanen dan wel zo intelligent om zich te beseffen dat de republikeinen daar de oorzaak van waren?
Ik ben nergens meer verbaasd over merk ik...
secricible schreef:Ik ben dan alleen wel benieuwd of de democraten daar doorheen kijken? Denken die aan het einde van de 4 jaar dan "die Biden was niks, die heeft niks gedaan"
of zijn de Amerikanen dan wel zo intelligent om zich te beseffen dat de republikeinen daar de oorzaak van waren?
HorseTimeXL schreef:Toch vond ik Trump niet alleen maar slecht. Tuurlijk zijn uitspraken over vrouwen etc. keur ik niet goed maar vond het ergens wel goed hoe krachtig hij zichzelf durfde op te stellen tegenover bijvoorbeeld een Korea en zelfs China. Als hij dat anders had gebracht dat was het een goede president geweest. Dat lef heb ik altijd wel heel boeiend gevonden, dat mis ik soms in onze eigen regering waar het toch allemaal voorzichtig is en 'ook al zijn we het er niet mee eens, laten we maar niks doen want wie weet gebeurd er wel iets ergs'. Dat vond ik persoonlijk wel.
IMANDRA schreef:secricible schreef:Ik ben dan alleen wel benieuwd of de democraten daar doorheen kijken? Denken die aan het einde van de 4 jaar dan "die Biden was niks, die heeft niks gedaan"
Republikeinen roepen iig vaak dat Obama niks bereikt heeft...
Magrathea schreef:Ik ben het er trouwens niet (helemaal) mee eens dat een Republikeinse meerderheid in de Senaat goed zou zijn voor het platteland. Het enige waar senaatsleden van de Republikeinen constant over opscheppen is wat ze allemaal hebben geblokkeerd. Help je daar het land mee verder? Ik denk het niet.
De traditioneel rode staten in het midden van de VS hebben ook gewoon allemaal hun eigen lokale overheden en gouverneur. Zolang de verschillende staten nog voldoende vrijheid hebben om gepast lokaal beleid te maken/implementeren is er imo niks mis met een totale Democratische meerderheid.
Amyyy schreef:heidy_wilco schreef:![]()
[ [url=m/RZVVNL.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
In Georgia moeten nog 25.000 stemmen geteld worden, maar ze hebben sinds gisterenavond/geen nieuwe aantallen meer doorgeven. Staatssecretaris heeft aangegeven voor 12.00u locale tijd (=18.00 uur nl tijd) de uitslag bekend te willen maken.
pmarena schreef:Amyyy schreef:
![]()
In Georgia moeten nog 25.000 stemmen geteld worden, maar ze hebben sinds gisterenavond/geen nieuwe aantallen meer doorgeven. Staatssecretaris heeft aangegeven voor 12.00u locale tijd (=18.00 uur nl tijd) de uitslag bekend te willen maken.
Is dat zo ja, dat er nog maar 25.000 stemmen geteld moeten worden?
Dan zal de kans wel heel klein zijn dat Biden nog over Trump heen komt daar.
Mariska_28 schreef:Nu op CNN een republiekeinse senator die niet achter Trump staat met wat hij nu doet.. Er is nog hoop dat niet alle republikeinen Trump steunen misschien?
Iriscope schreef:Volgens mij moet iemand nu gewoon Trumps telefoon afpakken en in het diepste meer bij het Witte Huis gooien, om hem te behoeden voor de, steeds dommere, dingen die er uit zn duimen komen...