daffodil schreef:Dat valt niet mee Cer, wnat je kunt je voorstellen dat een ziekenhuis niet toe gaat geven dat er iemand is komen te overlijden omdat een operatie niet op tijd uitgevoerd werd. Dat levert een enorme rechtszaak op. Dus cijfers ga je daar niet van krijgen.
weet ik niet, want tijdens die telefoonstoring van het noodnummer heb ik, meen ik, wel berichten voorbij zien komen over mensen voor wie hulp te laat kwam omdat ze niemand konden bereiken... maar dat is al enige tijd geleden..
Citaat:
Maar raar eigenlijk dat je dat wilt zien. Kun je je niet voorstellen dat dat gebeurt? Dat de zorg aan huis bij mensen die dat zelf niet kunnen, hierdoor ook in de knel komt? Dat een ambulance niet op tijd ergens is omdat die er niet doorkan en twee keer zo lang erover doet?
Raar....dat lijkt mij een simpel stukje inleving. Juist dat stukje inleving waar de voorstanders zo over lopen te roeptoeteren dat iedereen zich wel voor moet kunnen stellen hoe slecht de boeren het hebben! Nog raarder dat dat dan blijkbaar eenrichtingsverkeer is.....
Nou ja, ik kan me ook voorstellen dat boeren met trekkers aan de kant gaan bij aankomst van een ambulance, net zoals dat bij een andere file zou moeten gebeuren.
Bij files door sneeuw kan niemand ergens heen, dus dat is heel lastig. Maar trekkers kunnen toch bewegen? Ik weet niet precies hoe de files staan, en ik weet niet precies hoe de stadse toegangswegen tot ziekenhuizen e.d. geblokkeerd staan en of ze daar uit de weg gaan bij aankomst van een hulpdienst..
Citaat:
Denk een beetje na, het is toch logisch dat er toestanden ontstaan bij zulke stupide acties? Je zult brand hebben en de brandweer doet er een kwartier langer over (en dat is maar een kwartier).....je bent wel mooi je huis kwijt.
Ik probeer na te denken en dingen op te zoeken, maar ik sta niet letterlijk overal met mn neus bovenop..
Citaat:
Maar dat telt waarschijnlijk alleen als je een boerderij hebt want de rest van NL is volkomen onbelangrijk in deze discussie.
weet ik niet, ik heb geen boerderij.. maar dat onderscheid zou niet moeten mogen