Nils_010 schreef:anneliesdj schreef:Enige wat ik wel vreemd vind en wat mij ook meteen al was opgevallen, dat schijnbaar alle paspoorten die gevonden worden helemaal intact zijn. Dat er ponsgaten in zitten is evenwel ook vreemd.
Papieren worden wel vaker uit de toestellen gezogen bij een crash. Zijn losse spullen al dan niet in kleine tasjes die vaak niet eens in de opslag boven je hoofd wordt geplaatst. Papieren waaien vaak verder weg dan zwaardere spullen en zullen minder snel bij de brand terrecht komen.
Wat betreft de ponsgaten is niets geks aan. Ik heb ook 2 paspoorten waarvan 1 met gaten. Hierin zit mijn, nog geldige, amerikaanse visum. Dit visum is namelijk 5 jaar geldig, ook als deze geplakt wordt in een paspoort dat nog maar 1 jaar geldig is. Vandaar dat het kan dat je een niet geldig paspoort mee op reis neemt met een geldig visum.
kleine edit: dit is geen persoonlijke aanval op jou, maar er is over dat paspoort met ponsgaten inmiddels genoeg gezegd (ook op bokt)
Dat is natuurlijk zo, paspoorten zitten in handtasjes of losse tasjes of in zijvakjes om snel bij te kunnen ..