Nouska schreef:Ik vind het verbijsterend dat iemand in staat is uitspraken van de moeder op een dergelijke manier zoals de reactie's hierboven te becommentariëren. Ik weet dat jullie het netjes formuleren, maar wat jullie zeggen is ongelooflijk hard.
Volgens mij heeft de moeder van de jongens veel kracht en hoop geput uit de overweldigende publieke steun en interesse. Misschien denkt ze er gewoon niet bij na, dat er nu nog steeds zoveel mensen haar facebook en al haar doen analyseren. Ze moet nu totaal kapot van binnen zijn, haar leven is wég, en dan wordt elke uitspraak nog even door jan en alleman onder de loep gelegd, of het wel "gepast" is of niet. Echt, ik ben geschokt.
En wel proberen de daad van de vader te begrijpen. Nou, ik begrijp dat niet, nooit. Zelfmoord is zijn keuze. Moorden in een verstandsverbijstering of uit wanhoop, kan ik ook nog begrijpen. Je eigen kinderen vermoorden omdat je in zo'n psychische staat verkeerd, dat je dat het beste lijkt, dat kan. Maar de lichamen van je bloedeigen kindjes ergens verstoppen, gedumpt als vuilnis om weg te rotten, terwijl je jezelf ergens positioneert om gauw gevonden te worden (en wel een respectvolle uitvaart te kunnen krijgen), NEE!! BAH! Dat is niet uit liefde, dat is uit pure haat voor je ex en totaal respectloos naar de kinderen, walgelijk. Sorry.
mee eens...