Jildau schreef:Nee ik ben ook geen fan van Wilders maar aangezien hij 26 zetels heeft gehaald net als D66, vind ik het wel lastig met uitsluiten... Maar ik snap uitsluiting wel als je op belangrijke punten echt lijnrecht tegenover elkaar staat. Neem bijvoorbeeld een BBB die er voor de boeren is en daar campagne op richt, en een GLPvdA die de veestapel wil halveren en eigenlijk van de boeren af wil en ze gedwongen wil uitkopen. Dan kan een BBB daar toch niet mee gaan samenwerken zonder dat de achterban het gevoel krijgt enorm in de steek gelaten te worden? Tenzij GLPvdA dat punt even laat voor wat het is tijdens deze regeerperiode. Even als voorbeeld want ik weet deze twee partijen samen nu niet aan de orde zijn.
Ik zag gisteren die Faber weer in de kamer zitten. Ik word daar gewoon verdrietig van.. Kwam echt helemaal niks goeds uit. Moest er in het begin om lachen maar het is natuurlijk enorm triest als dat niveau in je kabinet en nu weer tweede kamer zit.
Ik heb eerder ook PVV gestemd maar naar mijn idee hebben ze niks bereikt, ook simpelweg omdat de plannen totaal onhaalbaar waren. Daar schiet je niets mee op en kost klauwen met geld en tijd. Snap best dat geen partij zo gek is, om dat nog een keer aan te gaan.