Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Imre schreef:Gebruiken jullie de app No Thanks al? Is nieuw. Hiermee kan je producten in de supermarkt scannen om te zien of het in Israel is geproduceerd. Als je meedoet aan de boycot maakt dit het winkelen een stuk makkelijker. Ik heb de app gister geïnstalleerd en ben nog niet in de supermarkt geweest, maar ik ga het zeker uitproberen.
Imre schreef:Dus Netanyahu roept nu dat er een zeer gewelddadig incident heeft plaatsgevonden tegen de Israelische voetbalsupporters in Amsterdam en stuurt een vliegtuig om ze te helpen. Als dit zeer gewelddadig is, hoe noem je wat ze in Gaza doen dan?
Electra63 schreef:Imre schreef:Dus Netanyahu roept nu dat er een zeer gewelddadig incident heeft plaatsgevonden tegen de Israelische voetbalsupporters in Amsterdam en stuurt een vliegtuig om ze te helpen. Als dit zeer gewelddadig is, hoe noem je wat ze in Gaza doen dan?
Deze hooligans schijnen zelf geprovoceerd te hebben door afschuwelijke liederen te zingen (in Ghaza zijn geen scholen, omdat er geen kinderen meer zijn), Palestijnse vlaggen van muren getrokken en in brand gestoken.
Ik heb het idee dat Netanyahu deze voetbalrellen mooi als excuus gebruikt.
Cowboy55 schreef:Electra63 schreef:Dus Netanyahu roept nu dat er een zeer gewelddadig incident heeft plaatsgevonden tegen de Israelische voetbalsupporters in Amsterdam en stuurt een vliegtuig om ze te helpen. Als dit zeer gewelddadig is, hoe noem je wat ze in Gaza doen dan?
Deze hooligans schijnen zelf geprovoceerd te hebben door afschuwelijke liederen te zingen (in Ghaza zijn geen scholen, omdat er geen kinderen meer zijn), Palestijnse vlaggen van muren getrokken en in brand gestoken.
Ik heb het idee dat Netanyahu deze voetbalrellen mooi als excuus gebruikt.
Imre schreef:Het wordt door de telegraaf ook gebruikt om de moslims/Marokkanen in een kwaad daglicht te plaatsen. Jodenhaat, jodenjacht, jodenvervolging, aanval op de joden, geen woord over wat die supporters hebben gedaan. Het zet alleen maar aan tot meer haat. Geweld bestrijden met geweld gaat echt niets oplossen.
Popstra schreef:Moderatoropmerking:Bericht tegen de regels geformuleerd