Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Mariska_28

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:24

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:52

Sorry,quoten lukt niet...even over de vliegramp....was zeker niet nodig geweest,vliegen boven oekraine werd ten sterktse afgeraden.En als je dan een maatschappij hebt die uit economisch belang toch het risico neemt ,tja

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:58

Mariska_28 schreef:
http://nos.nl/artikel/2158664-reacties- ... trump.html

Zucht.. Deze persoon kun je toch niet serieus nemen?

Echt hè? Ik heb er ondanks mijn niet al te hoge verwachtingen toch met stijgende verbazing naar zitten kijken. Waarom zijn er serieus nog mensen die deze man serieus nemen??

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:09

Blue_Eyes schreef:
Mariska_28 schreef:
http://nos.nl/artikel/2158664-reacties- ... trump.html

Zucht.. Deze persoon kun je toch niet serieus nemen?

Echt hè? Ik heb er ondanks mijn niet al te hoge verwachtingen toch met stijgende verbazing naar zitten kijken. Waarom zijn er serieus nog mensen die deze man serieus nemen??

Ik zou graag eens willen weten hoeveel mensen van de trump stemmers nu nog op trump zouden stemmen, weten wat ze weten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:18

geerke schreef:
Sorry,quoten lukt niet...even over de vliegramp....was zeker niet nodig geweest,vliegen boven oekraine werd ten sterktse afgeraden.En als je dan een maatschappij hebt die uit economisch belang toch het risico neemt ,tja

Dus?
Dan vraag je erom?
Dan kun je het pro-Russische milities niet kwalijk nemen dat ze een Russische Buk lanceren die vanuit Rusland de Oekraine in (en later weer uit) gereden is?
Dan is het geen terroristische daad, uitgevoerd met eigendom van het Russisch leger, door de Russen de Oekraine binnen gebracht en gelanceerd door pro-Russische milities?

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:45

Bijzondere manier van redeneren houd jij erop na Geerke. Soort van blame the victim(s). Het gebeurt ook wekelijks dat er passagiersiegtuigen boven conflictgebieden uit de lucht worden geschoten, dus hoe kun je dan zo stom zijn om zo'n route te kiezen :roll:
Het lijkt mij van iets groter belang dat het hier om een aanslag gaat op bijna 300 onschuldige burgers.

Trump is lekker bezig, hij gedraagt zich meer en meer als een bully op een kleuterspeelplaats. Erg ontluisterend dat het nog steeds alleen maar om hemzelf gaat, en niet om concreet beleid om de mensen die uit wanhoop over hun maatschappelijke positie op hem gestemd hebben, te helpen.
Enerzijds wordt een spoedige impeachment steeds wenselijker; dump Trump voordat de schade te groot wordt. Anderzijds zou dat tot een enorme maatschappelijke onrust kunnen leiden, in die zin dat zijn achterban het zou kunnen zien als een complot tegen 'hun' Trump, die zo de kans ontnomen wordt om orde op zaken te stellen. Dat zou de haat tegen het establishment nog aanzienlijk kunnen vergroten, met alle gevolgen van dien.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:10

Ik heb ook met verbazing naar de persconferentie gekeken. Wat een blamage. De reactie op de BBC, het verhaal of dat er 'next week... sometime...' een nieuw voorstel gedaan zou worden, de stoute rechters... :n Nog los van de inhoud van alles, op deze manier houd je toch geen persconferentie? Obama was echt niet zonder fouten, maar die kon tenminste wel op een normale manier iets vertellen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:19

geerke schreef:

Je mist een klein beetje het punt...

1. er zijn meer Nederlanders gestorven in dat Russisch-Oekraiense conflict dan door moslimterrorisme
2. Rusland is aantoonbaar bezig met het agressief vergroten van hun grondgebied
3. het is aangetoond dat Rusland zich bemoeid heeft met de Amerikaanse verkiezingen, en dat er zeer dubieuze contacten zijn geweest tussen Rusland en nauw aan Trump verbonden mensen

Dat lijkt mij reden tot zorg. Als jou dat geen reden tot zorg lijkt, vind je de democratie en veiligheid dan wel echt zo belangrijk?

Askja schreef:
Enerzijds wordt een spoedige impeachment steeds wenselijker; dump Trump voordat de schade te groot wordt. Anderzijds zou dat tot een enorme maatschappelijke onrust kunnen leiden, in die zin dat zijn achterban het zou kunnen zien als een complot tegen 'hun' Trump, die zo de kans ontnomen wordt om orde op zaken te stellen. Dat zou de haat tegen het establishment nog aanzienlijk kunnen vergroten, met alle gevolgen van dien.

Als de Republikeinen zelf het idee hebben dat de connecties met Rusland niet wenselijk zijn, dan denk ik dat ze dat ook wel kunnen overbrengen aan hun achterban. Een deel van die achterban gelooft namelijk wel in patriottische waarden.
Zo enthousiast zijn veel mensen volgens mij ook niet meer over Trump omdat hij best wel heel openlijk liegt, en niets doet voor die mensen. (En ze houden nog steeds Pence en de rest.)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 14:56

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 15:00

Shadow0 schreef:
Wauw := , https://www.youtube.com/watch?v=LxQ8WFqMVqo

The word 'unhinged' comes to mind.

Die reporter is mijn held van de dag :')

"I am the least racist person you've ever seen in your life"
en mijn vader is superman. :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 15:28

Ierpier schreef:
Die reporter is mijn held van de dag :')

"I am the least racist person you've ever seen in your life"
en mijn vader is superman. :+

More media lies.....alternative fact: mijn goudvis is Superman. Mijn goudvis werd tot Superman gekozen met het grootste verschil sinds Moby Dick tot Superman werd verkozen.....

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 15:40

Hij staat echt op het punt een inzinking te krijgen. Iedere Republikein die nu nog stil blijft of hem steunt is een blamage en hoort uit zijn functie ontheven te worden. Party over country is de mindset die de GOP handhaaft, ongelofelijk. :n

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 16:04

Ik heb het al eens eerder gezegd: Trump heeft volgens mij het ambt van president zwáár onderschat, en zich alleen maar gefocust op het winnen van de verkiezingen. Nu komt hij erachter dat hij ook daadwerkelijk moet regeren, en dat dat veel minder leuk en veel moeilijker is dan hij had gedacht. Dan kun je twee dingen doen: accepteren dat je totaal onvoorbereid bent en je omringen met mensen die wél verstand van zaken hebben terwijl jij je als de raphazen gaat inlezen op het werk dat je moet doen, of je kop in het zand steken en blijven volhouden dat het allemaal prima gaat. Trump heeft blijkbaar de tweede optie gekozen, maar dit kan hij natuurlijk niet eeuwig vol blijven houden... Ik denk dan ook dat Niniane er niet ver af zit met die inzinking. Het is alleen nog maar een kwestie van wanneer, niet van of.

Trouwens, ik vond de cover van de Times wel erg treffend voor de afgelopen maand:

Afbeelding

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 16:52

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 16:57

Citaat:
On which issues does the mainstream media do the worst job of representing Republicans? (Select as many that apply.)

Do you believe that the mainstream media does not do their due diligence fact-checking before publishing stories on the Trump administration?

Do you believe that political correctness has created biased news coverage on both illegal immigration and radical Islamic terrorism?

Yikes :=

En deze is best wel ironisch:

Citaat:
Do you believe that if Republicans were obstructing Obama like Democrats are doing to President Trump, the mainstream media would attack Republicans?

Want de Republikeinen hebben zo goed meegewerkt met alles wat Obama wilde doen :j

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 13:35

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 15:14

Trump gaat maar weer op tournee, z'n ego heeft weer een dosis applaus nodig, anders gaat ie huilen. Al die journalisten waren zó onaardig, boehoeheohoehoe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:43

Jongens... Hebben jullie het al gehoord over Zweden? :oo

Zijzelf ook niet... Trump wel blijkbaar :')

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:05

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:06

ja joh, zo knap en alwetend is Trump; die weet gewoon dingen van andere landen zonder dat zij zelf daarvan weten :+
Zijn weerwoord zal wel weer zijn dat de Zweden het geheim willen houden en daarom net doen alsof er helemaal niks gebeurt is :+

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:27

Niet te geloven.... 8)7

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:33

Lente schreef:
Jongens... Hebben jullie het al gehoord over Zweden? :oo

Zijzelf ook niet... Trump wel blijkbaar :')

Moet je eens kijken hoeveel mensen het nog geloven of bijvoorbeeld Parijs erbij halen. Het interesseert hun niets, dat hij gewoon nepnieuws verspreid. Het wordt door het gros gewoon verdedigd.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:45

Om te janken. Wat ik vanmorgen al tegen mijn man zei: hier in Europa gniffelen we erom, in Amerika denken mensen nu echt dat er iets gebeurd is in Zweden.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:02

Als ik Zweden was had ik Trump om financiële hulp gevraagd na wat er gebeurd is ;)

Ik vond het nog wel erg te lezen dat zelfs mensen hier in Nederland toch nog graag erin meegaan en er in willen geloven. Met de media van tegenwoordig houdt je zoiets echt niet achter. Irritant vind dat soort lui.