Blanket schreef:
Wat een lugubere situatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:De speech van timmermans vond ik ook echt hartverscheurend
Citaat:Since Thursday, I have been thinking: how horrible must have been the final moments of their lives, when they knew the plane was going down. Did they lock hands with their loved ones, did they hold their children close to their hearts, did they look each other in the eyes, one final time, in a wordless goodbye? We will never know.
Vjestagirl schreef:Als ze naar het NFI in Rijswijk moeten ga ik er trouwens vanuit dat ze naar Den Haag gevlogen worden. Maar als ze slim zijn vertellen ze niet waar en wanneer de lichamen aankomen voordat ze er zijn en doorgezonden zijn, zodat ze dat in alle rust kunnen doen.
Cyella schreef:JewEmm schreef:Dat ben ik met je eens en dat schrijf ik ook, dat er maar weinig raketten zijn die dit kunnen. Maar vergeet niet dat het nog steeds niet bevestigd is dat de seperatisten zo'n raket hebben. De russen daarentegen wel. En daarom is (idd door de VS) die conclusie getrokken. Nog steeds voorbarig
http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1563993W/
Oekraïne had de mogelijkheden én de vuurkracht. Waarom wordt er meteen vanuit gegaan dat de russen erachter zitten. Omdat de VS dat zegt dmv hun satelliet beelden? Is al vaker gebleken dat ze gebruik van zo'n situaties maken of zo'n situaties hélemaal verzinnen! Ik heb tot zover ook nog niks van hun bewijs gezien, het wordt alleen gezegd dat ze bewijs hebben.
Vjestagirl schreef:Als ze naar het NFI in Rijswijk moeten ga ik er trouwens vanuit dat ze naar Den Haag gevlogen worden. Maar als ze slim zijn vertellen ze niet waar en wanneer de lichamen aankomen voordat ze er zijn en doorgezonden zijn, zodat ze dat in alle rust kunnen doen.
xxCYNNxx schreef:maaike1994 schreef:Heb even de vorige pagina's bijgelezen en ook ik weet niet meer wat te geloven.
Ik kwam ook nog deze artikels tegen :
http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/07/san ... erklaring/
http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=33
Ook was er op FB een bericht van iemand uit Rusland die enkele NL's tagde en het volgende schreef :
'Hei, all my good Dutch friends - did the aircrash really happen???? In here they say that the bodies smell as they were dead long time ago, all passports are brand new, no relatives travelling to the place or shown in grief.... seems as yankee game....'
en dit zei hij als reactie op mensen die erg verontwaardigd waren omdat hij het in twijfel trok :
'we are closed to outside media, thats why I ask'
wauw waar heb je die 2 links weg...sorry hoor maar beide sites kun je toch onmogelijk serieus nemen? De eerste klinkt alsof het bijgehouden wordt door een zwaar paranoïde gek die alleen maar in complottheorieën gelooft. De tweede leest alsof het onderhouden wordt door Nederlandse moslim extremisten, helemaal het gebruik van het woord antichrist als ze het over Hilary Clinton hebben![]()
En dat verhaal dat de slachtoffers al veel langer dood zouden moeten zijn geweestalleen al vanwege de reden die op wordt gegeven. Altijd jammer om te zien; een ramp gebeurt en het gezonde verstand wordt (al dan niet tijdelijk) de nek om gedraaid.
R12312 schreef:Vjestagirl schreef:Als ze naar het NFI in Rijswijk moeten ga ik er trouwens vanuit dat ze naar Den Haag gevlogen worden. Maar als ze slim zijn vertellen ze niet waar en wanneer de lichamen aankomen voordat ze er zijn en doorgezonden zijn, zodat ze dat in alle rust kunnen doen.
Ze vliegen naar Eindhoven en gaan dan door naar Hilversum waar de onderzoeken gedaan worden.
NOS schreef:Waarom Van Oudheusdenkazerne?
In de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum is nu nog het Instituut Defensie Geneeskundige Opleidingen gehuisvest. Hier worden de geneeskundige opleidingen voor vrijwel alle legeronderdelen verzorgd. (...)
Hoe het hele identificatieproces gaat verlopen is nog niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk worden in de Van Oudheusdenkazerne de dna-monsters afgenomen die dan vervolgens naar het NFI in Rijswijk worden gestuurd.
anneliesdj schreef:Enige wat ik wel vreemd vind en wat mij ook meteen al was opgevallen, dat schijnbaar alle paspoorten die gevonden worden helemaal intact zijn. Dat er ponsgaten in zitten is evenwel ook vreemd.