Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:10

Anoniem

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:11

Militair voorop , en dan karren met onschuldige vakantiegangers..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:15

takkie_muis schreef:

Vol met moeders, dochters, vaders en zonen. Vol met beste vrienden, met mensen vol met toekomst, hoop en idealen. Vol met geliefden, met docenten en met leerlingen.

Anoniem

Vjestagirl schreef:
takkie_muis schreef:

Vol met moeders, dochters, vaders en zonen. Vol met beste vrienden, met mensen vol met toekomst, hoop en idealen. Vol met geliefden, met docenten en met leerlingen.

Idd dat ;(

Blanket

Vjestagirl schreef:

De gedachte is hartverscheurend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:16

De speech van timmermans vond ik ook echt hartverscheurend ;(

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:18

Jans schreef:

Ik zag de speech net. Zag dat tie nog niet op het forum stond hierbij. Erg indrukwekkend.

Citaat:
Since Thursday, I have been thinking: how horrible must have been the final moments of their lives, when they knew the plane was going down. Did they lock hands with their loved ones, did they hold their children close to their hearts, did they look each other in the eyes, one final time, in a wordless goodbye? We will never know.

Nederlandse linkje met ondertiteling

Volledige tekst speech
Laatst bijgewerkt door Nils_010 op 22-07-14 14:23, in het totaal 2 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:18

Vjestagirl schreef:
Als ze naar het NFI in Rijswijk moeten ga ik er trouwens vanuit dat ze naar Den Haag gevlogen worden. Maar als ze slim zijn vertellen ze niet waar en wanneer de lichamen aankomen voordat ze er zijn en doorgezonden zijn, zodat ze dat in alle rust kunnen doen.

Ze worden naar Eindhoven gevlogen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:19

Cyella schreef:
JewEmm schreef:
Dat ben ik met je eens en dat schrijf ik ook, dat er maar weinig raketten zijn die dit kunnen. Maar vergeet niet dat het nog steeds niet bevestigd is dat de seperatisten zo'n raket hebben. De russen daarentegen wel. En daarom is (idd door de VS) die conclusie getrokken. Nog steeds voorbarig

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1563993W/

Oekraïne had de mogelijkheden én de vuurkracht. Waarom wordt er meteen vanuit gegaan dat de russen erachter zitten. Omdat de VS dat zegt dmv hun satelliet beelden? Is al vaker gebleken dat ze gebruik van zo'n situaties maken of zo'n situaties hélemaal verzinnen! Ik heb tot zover ook nog niks van hun bewijs gezien, het wordt alleen gezegd dat ze bewijs hebben.

Omdat Oekraine (tot het moment van de crash in elk geval) geen luchtafweergeschut/raketten had in gezet omdat de separatisten geen vliegtuigen hebben. De separatisten daarentegen hadden al meerdere vliegtuigen neergehaald. Ik vind de conclusie - hoewel het een aanname is - dus wel begrijpelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:20

Tel daarbij op dat er bewijs is dat er in de nacht van donderdag op vrijdag een BUKraket mét een missend projectiel de grens over gegaan is richting Rusland.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:21

Vjestagirl schreef:
Als ze naar het NFI in Rijswijk moeten ga ik er trouwens vanuit dat ze naar Den Haag gevlogen worden. Maar als ze slim zijn vertellen ze niet waar en wanneer de lichamen aankomen voordat ze er zijn en doorgezonden zijn, zodat ze dat in alle rust kunnen doen.

Ze vliegen naar Eindhoven en gaan dan door naar Hilversum waar de onderzoeken gedaan worden.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:22

Jans schreef:

en in perfect Engels, i.t.t. de meeste politici en leden van het KH.......

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:23

xxCYNNxx schreef:
maaike1994 schreef:
Heb even de vorige pagina's bijgelezen en ook ik weet niet meer wat te geloven.

Ik kwam ook nog deze artikels tegen :

http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/07/san ... erklaring/

http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=33

Ook was er op FB een bericht van iemand uit Rusland die enkele NL's tagde en het volgende schreef :

'Hei, all my good Dutch friends - did the aircrash really happen???? In here they say that the bodies smell as they were dead long time ago, all passports are brand new, no relatives travelling to the place or shown in grief.... seems as yankee game....'

en dit zei hij als reactie op mensen die erg verontwaardigd waren omdat hij het in twijfel trok :

'we are closed to outside media, thats why I ask'

wauw waar heb je die 2 links weg...sorry hoor maar beide sites kun je toch onmogelijk serieus nemen? De eerste klinkt alsof het bijgehouden wordt door een zwaar paranoïde gek die alleen maar in complottheorieën gelooft. De tweede leest alsof het onderhouden wordt door Nederlandse moslim extremisten, helemaal het gebruik van het woord antichrist als ze het over Hilary Clinton hebben 8)7

En dat verhaal dat de slachtoffers al veel langer dood zouden moeten zijn geweest 8)7 alleen al vanwege de reden die op wordt gegeven. Altijd jammer om te zien; een ramp gebeurt en het gezonde verstand wordt (al dan niet tijdelijk) de nek om gedraaid.

De MH370 wordt ook genoemd, alsof die daarbij betrokken zou zijn en ook ergens in Oekraine moet liggen.
Terwijl de MH370 een totaal andere vluchtroute had, daar helemaal niet in de buurt kwam en ook niet voldoende brandstof had om Oekraine te bereiken al zouden ze het willen.

Het lijkt me nogal logisch dat je bij zo'n ongeluk delen van het vliegtuig vind die intact zijn en op de crahssite vooral chaos aantreft. Lichamen zullen uit het vliegtuig gezogen zijn zonder dat ze met brand in aanraking zijn geweest en kunnen dus ook vrij intact ergens neerkomen. En hoeveel brandstof en chemische zooi zit er wel niet in zo'n vliegtuig, icm een raket en verbrande lichamen zal dat allicht een rare geur geven.

Enige wat ik wel vreemd vind en wat mij ook meteen al was opgevallen, dat schijnbaar alle paspoorten die gevonden worden helemaal intact zijn. Dat er ponsgaten in zitten is evenwel ook vreemd.

kimberley12

Vjestagirl schreef:

Er is verteld dat ze de lichamen in Hilversum gaan onderzoeken.

Blanket

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:24

Timmermans had ook geen vervelend accent.. hierdoor kwam de emotie in zijn stem ook zo hard binnen bij mij. ;(

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:25

Overigens bestaat er wel een RC, maar die vliegt van Kuala Lumpur heen en weer in het oosten. Misschien is de foto gewoon helemaal niet LIVE genomen maar opgezocht en wel live geplaatst toen hij op Schiphol was ..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:26

R12312 schreef:
Vjestagirl schreef:

Ze vliegen naar Eindhoven en gaan dan door naar Hilversum waar de onderzoeken gedaan worden.

Van de NOS liveblog:

NOS schreef:
Waarom Van Oudheusdenkazerne?

In de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum is nu nog het Instituut Defensie Geneeskundige Opleidingen gehuisvest. Hier worden de geneeskundige opleidingen voor vrijwel alle legeronderdelen verzorgd. (...)

Hoe het hele identificatieproces gaat verlopen is nog niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk worden in de Van Oudheusdenkazerne de dna-monsters afgenomen die dan vervolgens naar het NFI in Rijswijk worden gestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:27

Wow timmermans kan netjes engels _/-\o_ , zijn speech is emotioneel pff ;(

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:27

Ja, viel mij ook al eerder op dat Timmermans goed Engels spreekt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:28

Wat een vloeiend accent heeft die man... respect voor hem. Volgens mij had hij het ook moeilijk, ik zag hem een tissue pakken.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:29

pfft wat een emotioneele speech.

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:29

anneliesdj schreef:
Enige wat ik wel vreemd vind en wat mij ook meteen al was opgevallen, dat schijnbaar alle paspoorten die gevonden worden helemaal intact zijn. Dat er ponsgaten in zitten is evenwel ook vreemd.

Papieren worden wel vaker uit de toestellen gezogen bij een crash. Zijn losse spullen al dan niet in kleine tasjes die vaak niet eens in de opslag boven je hoofd wordt geplaatst. Papieren waaien vaak verder weg dan zwaardere spullen en zullen minder snel bij de brand terrecht komen.

Wat betreft de ponsgaten is niets geks aan. Ik heb ook 2 paspoorten waarvan 1 met gaten. Hierin zit mijn, nog geldige, amerikaanse visum. Dit visum is namelijk 5 jaar geldig, ook als deze geplakt wordt in een paspoort dat nog maar 1 jaar geldig is. Vandaar dat het kan dat je een niet geldig paspoort mee op reis neemt met een geldig visum.

kleine edit: dit is geen persoonlijke aanval op jou, maar er is over dat paspoort met ponsgaten inmiddels genoeg gezegd (ook op bokt)
Laatst bijgewerkt door Nils_010 op 22-07-14 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:34

Ik vind Timmersmans echt een hele representatieve minister van BuZa. Hij spreekt ook vloeiend Frans, wat hij ook heeft gestudeerd.

Maar dat ter zijde: de hele wereld is te spreken over zijn speech van gisteren in New York. Laten we hopen dat deze woorden ook aanzetten tot de hoognodige daden..

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:36

Ik vind het echt in en in triest om die trein zo te zien.

Ik moet zeggen ik het ondanks het daar oorlog is het nog snel vind gaan tot nog toe dan.
Wetende er gewoon willekeurige mensen (Mijn werkers en andere arbeiders) uit de omgeving hebben moeten helpen met het opruimen van alle lichamen. Ga er maar aan staan! Ik hoop ook echt dat juist die mensen die daar bij geholpen hebben op een respectvolle manier bedankt worden want dat verdien je wel na zo een klus.
Die mogen ook niet vergeten worden.