Alet74 schreef:Volgens mij weten we daar nog niets van en zullen we dat straks ook niet weten, gedogen is nog geen regeren![]()
Waarom ben jij helemaal into de PVV jantergouw? Zwaar teleurgesteld over de gang van zaken in Nederland en hoop je dat het straks allemaal beter wordt? Ik vind het moeilijk te begrijpen dat mensen sympathie kunnen hebben voor een beweging zoals de PVV, maar wil het best proberen te begrijpen.
dat is vrij simpel. Ik vind dat ons land te veel overspoeld is met multi-culti en dat ze op een schandalige manier voorgetrokken worden. Dat laatste stoort me zeker zo veel als het eerste. Dat hier jongeren 7 jaar op een woning moeten wachten, werkeloos zijn enz. Terwijl anderen hier binnen komen en binnen de kortste keren een wonig krijgen, een uitkering en dan als klap op de vuurpijl ook nog eens allerlei uitzonderingen eisen die niets meer of minder dan discriminatie zijn. Dat er vervolgens een hele politieke stroming is die dit soort discriminatie faciliteren en sinterklaas spelen met ons geld. Al die factoren bij elkaar hebben mij in de armen van de PVV gedreven. Voorheen stemde ik trouwens VVD.