Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Jonathan Cainer, een van de beroemste en best betaalde Britse astrologen, heeft zich beschikbaar gesteld om een groep professionals te om de Britse en Portugese politie van dienst te zijn in de zoektocht naar Madeleine McCann.
De ziener wil zijn luxe villa waar hij woont, in York, midden engeland, verkopen en met dat geld een fonds opzetten om het Internationaal
Instituut van de intuïtie op te zetten.
Een multinationaal orgaan open voor zieners en astrologen van alle soorten. Jonathan Cainer geloofd dat de gezamelijke krachten en het opzetten van het intsituut kunnen helpen om een oplossing te vinden in de verdwijning van Madeleine McCann.
“Ikzelf heb al, zonder succes, geprobeerd om antwoorden te vinden voor de verdwijning van het meisje", zegt de astroloog in een verklaring aan de ‘Daily Telegraph’.
russel schreef:Dit soort dingen trekt mensen aan met zulke gedachtengangen, instituten of boeken, allemaal commerciele gedachtes, maar ik mag dat niet zeggen, maar ik vind het wel. Heeft niets met de hele zaak te maken, is gewoon een graantje meepikken.
Zijn er al Maddie items te koop? T-shirts, mokken, speldjes, poppetjes? Zal ook wel komen.
Lusitana schreef:Dat maakt de auteurs, journalisten, nog geen "aasgieren" en de lezers geen "sensatie zoekers". DAT kun je beter richten aan de Britse pers en hun lezers.
.
Babootje schreef:Ik vind het trouwens wel knap dat je in een half uurtje tijd 3 kinderen in bad en in bed kan doen. Lukt mij niet eens bij 1 kind
Ann schreef:Na de rechtzaak en eventuele veroordeling, een objectief geschreven boek zou ik zeker overwegen om te gaan kopen. Om alles nog eens rustig na te lezen over deze aangrijpende zaak. Het huidige boek heeft niet zo mijn interesse.
randalinpony schreef:Kind in bosnie kan net zo goed een kind zijn dat door moeder en stiefvader bij biologische vader werd opgehaald -kan ook een drama zijn, heb een soortgelijke scene ooit meegemaakt.
Ann schreef:Na de rechtzaak en eventuele veroordeling, een objectief geschreven boek zou ik zeker overwegen om te gaan kopen. Om alles nog eens rustig na te lezen over deze aangrijpende zaak. Het huidige boek heeft niet zo mijn interesse.
Babootje schreef:randalinpony schreef:Kind in bosnie kan net zo goed een kind zijn dat door moeder en stiefvader bij biologische vader werd opgehaald -kan ook een drama zijn, heb een soortgelijke scene ooit meegemaakt.
Kan ook een ander ontvoerd kindje zijn. In Oosteuropa zijn veel pedo netwerken actief. Misschien toch een reden om dit na te trekken ook al is het vermoedelijk Maddie niet. Het Maddiefonds mag best aangewend worden voor andere ontvoerde kindjes toch?
Ann schreef:Wat zijn de bronnen van die journalisten dan? Nemen ze dingen over uit kranten en dergelijke of komt het letterlijk van de personen zelf of uit officiële politierapporten/berichten?