tienus63 schreef:Ik kreeg dit net binnen van EPM over de toestand van de Berner Abby, sluit volledig aan bij de update die Aikon plaatste.
Ik vind het hoopvol klinken!
[ Afbeelding ]
Zo fijn om dit te lezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Ik kreeg dit net binnen van EPM over de toestand van de Berner Abby, sluit volledig aan bij de update die Aikon plaatste.
[ Afbeelding ]
Anne_GTI schreef:Ik zit nu de rijdende rechter te kijken en ik krijg echt jeuk van die vrouw van animal rights.
[ Afbeelding ]
Lithya schreef:tienus63 schreef:Ik kreeg dit net binnen van EPM over de toestand van de Berner Abby, sluit volledig aan bij de update die Aikon plaatste.
[ Afbeelding ]
Gelukkig. Als ze gisteren niet zou opknappen, zouden ze haar waarschijnlijk laten inslapen.
knollentuin schreef:aikon schreef:Over de aangevallen Benner Senner uit Zandhuizen.
Ik reed vandaag langs de boerderij waar deze hond woont. (rij er wekelijks langs)
En zag de hond buiten lopen samen met de boer. Wel met verband rond de flanken.
Het lijkt er op dat de hond geluk gehad heeft.
Dat zou heel fijn zijn, ik had begrepen dat er 2 honden zijn daar - er was er 1 gewond
Jessix schreef:Benzz schreef:Volgens mij is Lubach nooit pro of anti, die is puur op factchecking.
Dat vind ik dus helemaal niet. Hij heeft heel duidelijk een mening over de onderwerpen. Het is ook een show hè geen journalistiek.
Citaat:Veendam Groningen
30-10-2024
24.00 uur
Langs n33
Verder geen info
Betrouwbaarheid laag
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Zandhuizen, Friesland
29-10-2024
16.49
Zichtmelding wolf
het oude café van Zandhuizen. Ze kwam een wolf tegen. Als je bij de punt van ons weilandje de weg over steekt, dat pad. Vlakbij dus. Zij en de wolf hebben elkaar aangekeken , de wolf stond even stil en rende toen t bosje weer in
Betrouwbaarheid gemiddeld
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
Citaat:Wapserveen, Drenthe
29-10-2024
11.15
Zichtmelding wolf
Op een wal aan de studentenkampweg ongeveer 50m van het fietspad.
Holtingerveld Havelte/Wapserveen
Betrouwbaarheid hoog
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
Citaat:30 oktober 2024/Veneto/Italie
Veneto: 3 beschermhonden waken over een kudde van 90 ooien in een geëlektrificeerde hok.
De wolven vielen aan, een hond stierf...
Amyd schreef:[ Afbeelding ]
Deze schiet rubberen balletjes die best hard aankomen.
Werkt op een gaspatroon.
Is legaal te verkrijgen in NL, je mag er officieel alleen niet mee over straat wandelen.
Denk dat dit effectiever is dan pepperspray of een stroomprikker.
En makkelijker mee te nemen.
Ik vind de wolf een mooi dier, maar in NL is er naar mijn mening geen ruimte voor.