pien_2010 schreef:Rare nare post Anjali.
Hoe zou jij het vinden als ik schrijf:" misschien iets voor jou om zelf actief te worden in de SGP zodat je voor het wolven probleem kunt opkomen en kunt ervaren of mensen blij zijn met je beleid en massaal op je gaan stemmen. Echter er zullen zoals altijd mensen zijn die zich niet door jou vertegenwoordigd voelen en jouw wolven probleem niet zo belangrijk zullen vinden!".
Of anders gezegd ik vind dat dit soort posts niets toevoegen als alleen bedoeld zijn om de ander naar weg te zetten, maar dan wel netjes binnen de regels van Bokt. Ik noem dat passief agressief en ik hou daar niet van.
Dus reageer gewoon inhoudelijk en direct op posts ipv dit indirecte gedoe.
Ik bedoel het anders serieus hoor.Ik heb zelf in de begintijd van de PvdD (toen er nog geen wolvenprobleem was) onder Marianne Thieme wel overwogen om mijn lidmaatschap actief in de partij te maken en kreeg zelfs steun daarvoor van een toenmalige vriend van de SP die al toezei op mij te zullen stemmen. Maar je moet wel tegen stress kunnen en tegen water in de wijn doen en dat kan ik niet, en mijn SP-vriend zei het in zijn partij daarom ook niet te kunnen ondanks dat ik hem heel geschikt vond.Je moet zeer stevig in je schoenen staan. Bij de SGP ben ik (nog) geen officieel lid want er moeten enkele verklaringen ondertekend worden daarvoor die ik nog moet overwegen en ik ben niet gereformeerd maar R.K. Ze zeiden dat er inmiddels meer vooral jonge Katholieken lid werden.