Rinske schreef:Volgende keer zullen we ze een knuffel geven Asyaa, kijken of dat werkt met hooligans...
En een zakje bonbons met een kaartje "Mede dankzij Uw aanwezigheid is het een geweldige avond geworden"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pniekepnak schreef:ik zei namelijk dat er dooien zouden vallen.
Nicolletje schreef:Asyaa schreef:Nu is het achteraf zeiken terwijl imo het grotendeels voorkomen had kunnen worden.
Als je niet weet wat je kan verwachten (zoals een slapend dorp in Groningen dat niet kan... het is geen Amsterdam die zich voorbereidt op de komst van duizenden Oranjevoetbalfans he) dan is het denk ik vrij lastig om hierop in te gaan.
Asyaa schreef:Roskur schreef:Er wordt alleen gezegd dat mensen er in eerste instantie niet heen hadden moeten gaan, niet dat het goed is wat er gebeurd is.
Ik ontken ook absoluut niet dat die mensen daar nooit hadden horen te staan. Maar ze gingen er nou eenmaal staan, pech. De vraag is dan redden we wat er te redden valt of 'leren we ze een lesje' terwijl het dorp afbrandt.
Lovely schreef:Dit speelde al weken en Haren heeft nogal de tijd gehad om zich voor te bereiden. Het is dus een beetje onnozel om net te doen alsof het allemaal een verrassing was.
Winged schreef:Lovely schreef:Dit speelde al weken en Haren heeft nogal de tijd gehad om zich voor te bereiden. Het is dus een beetje onnozel om net te doen alsof het allemaal een verrassing was.
Natuurlijk niet, maar het Hoge Noorden is daarin NAÏEF. Ze hadden dit nooit verwacht. Wel info ingewonnen in Duitsland, maar nooit bedacht dat dit werkelijk zou kunnen gebeuren.
(Zelf ben ik Drents overigens)
F_Orumster schreef:De sfeer was vrij goed toen er een paar 100 man was en daarom hadden ze nog niet ingegrepen.
Volgende keer moeten ze denk ik ook niet een paar 100man accepteren ook al gedragen ze zich goed.
CoSnuf schreef:Wat ik me niet kan voorstellen..... Toen wij aan kwamen was er al zo'n grote groep. Dat was niet te geloven.
Hoe hebben die mensen zich daar kunnen verzamelen? Dat vraag ik me nog steeds af.
Maar toen de groep uit 1 werd gehaald door de ME zijn we direct vertrokken. Ook niet van 'af stand' blijven kijken. Nee direct naar de auto en weg.
Ilsemarie schreef:CoSnuf schreef:Dat tweede... dat siert jullie wel vind ik! Genoeg die op afstand blijven kijken en daar heb je ook weinig aan, netjes!
Asyaa schreef:Roskur schreef:Er wordt alleen gezegd dat mensen er in eerste instantie niet heen hadden moeten gaan, niet dat het goed is wat er gebeurd is.
Ik ontken ook absoluut niet dat die mensen daar nooit hadden horen te staan. Maar ze gingen er nou eenmaal staan, pech. De vraag is dan redden we wat er te redden valt of 'leren we ze een lesje' terwijl het dorp afbrandt.
Lovely schreef:Misschien moet de burgemeester een tijdje hier komen logeren, dan steekt hij misschien nog wat op.