Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Hulshorst Gelderland
29-10-2024
17.15 en 20.00 uur
Meerdere meldingen over de wolf in Hulshorst, om 17.15 gezien op de randmeerweg en om 20.00 uur op de bredeweg.
Betrouwbaarheid hoog
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Celebi schreef:Geen idee of hij het al eerder over de wolf heeft gehad. In ieder geval niet op deze manier zoals de meeuwen. De overlast, kinderen die aangevallen worden, overlast op straat, dieren/natuurorganisaties die een stokje steken voor beleid, lokaal probleem wat niet heel NL ziet.. Ik vond het ook wel aardig wat overeenkomsten hebben.
Was er niet een bokker die al eens een mooi verhaal had gestuurd naar Boos of iets dergelijks? Misschien kan dat stuk ook die kant op naar aanleiding met de overeenkomsten met dit meeuwen stuk van hem.
DuoPenotti schreef:Maar welke facten checked hij bij de wolf dan?
De kans dat je een wolf ziet is klein je wint eerder de loterij? De wolf is schuw? De wolf komt niet in een wolfwerende omheining. De wolf pakt geen grote dieren enz.
Of checked hij bij eerlijke bronnen zonder verdienmodel aan de wolf. Dierenartsen bijvoorbeeld...
Ik denk dat we het wel weten. Krijgen we de riedel die de media al jaren afdraait als een hangende lp.
Citaat:Ermelo, Gelderland
29-10-2024
om 8.00 uur:
Zichtmelding roedel van 6 wolven.
Liepen het bos in.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
dierenfan schreef:SusanH schreef:Nou, mijn vader heeft ooit ( per ongeluk dat wel) onze Duitse herder ko gegooid met een dikke stok. Hond sprong op terwijl mijn vader even flink uithaalde om de stok weg te gooien. Hond is serieus even out geweest. Dus je kan best wat voor elkaar krijgen met een stok. Maar goed, ze moeten er ook maar net liggen die stokken. Als ze er zijn, ik denk ook dat ik ga gooien. En herrie maken.
Zo heb ik zelf mijn boxer knock out geschopt. Ging z'n bal eens goed ver weg schoppen...hij stak z'n kop er tussen. Was tijdens wandeling en heb ons op laten halen. Het is gelukkig helemaal goed gekomen maar het is idd mogelijk
Rizette schreef:Rick van Mallsen die zogenaamd toch serieus lid was geweest van een of andere wolvenclub in het noorden, ik dacht Zweden. De mensen van die groep maken hem uit voor leugenaar. Was nooit niks daar geweest behalve een geweldige fantast.
aikon schreef:Over de aangevallen Benner Senner uit Zandhuizen.
Ik reed vandaag langs de boerderij waar deze hond woont. (rij er wekelijks langs)
En zag de hond buiten lopen samen met de boer. Wel met verband rond de flanken.
Het lijkt er op dat de hond geluk gehad heeft.
Citaat:Dus als een medewerker van de WUR/ WENR op het politiebureau moet komen voor een politieverhoor ivm de dode wolf in Stroe oktober 2021, dan wordt dat gewoon op de factuur aan BIJ12 er bij geschreven. Ik vind daar iets van! Lezen de andere mensen ook even mee die door de Politie zijn verhoord!
Benzz schreef:Anne_GTI schreef:Ik zit nu de rijdende rechter te kijken en ik krijg echt jeuk van die vrouw van animal rights.
Ik niet, waarom kippen vermoorden als je ze kunt opvangen. Ze is trouwens niet van animatie rights.
Citaat:Het was mij al een hele tijd duidelijk dat er dus geen DNA- onderzoeken zijn uitgevoerd bij de WUR en Senckenberg in Duitsland waarin getest werd op hybridisatie van de wolven in Nederland. BIJ12 heeft ook hier glashard over gelogen! Maar bij BIJ12 zijn ze niet in hun eerste leugen gestikt. Provincie Gelderland heeft mij dat een aantal weken geleden bevestigd ivm een Woo- afwijzingsbesluit. Nu ik zo deze facturen van de WUR lees, kom ik ook niets tegen over DNA- onderzoeken waarin getest werd op hybridisatie van de wolven in Nederland.