Wolf Nl, Be, Du deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:25

Geen idee of hij het al eerder over de wolf heeft gehad. In ieder geval niet op deze manier zoals de meeuwen. De overlast, kinderen die aangevallen worden, overlast op straat, dieren/natuurorganisaties die een stokje steken voor beleid, lokaal probleem wat niet heel NL ziet.. Ik vond het ook wel aardig wat overeenkomsten hebben.

Was er niet een bokker die al eens een mooi verhaal had gestuurd naar Boos of iets dergelijks? Misschien kan dat stuk ook die kant op naar aanleiding met de overeenkomsten met dit meeuwen stuk van hem.

tienus63

Re: Wolf Nl, Be, Du deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 21:34

Diverse zichtmeldingen Hulshorst Gld
Citaat:
Hulshorst Gelderland
29-10-2024
17.15 en 20.00 uur

Meerdere meldingen over de wolf in Hulshorst, om 17.15 gezien op de randmeerweg en om 20.00 uur op de bredeweg.

Betrouwbaarheid hoog

meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp

#geenwolf

Afbeelding
Afbeelding
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/TtXBpL ... tid=WC7FNe

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:36

Clubs zoals de faunabescherming zijn volledig de weg kwijt. De stad is helemaal geen plek voor meeuwen. En je moet je ook serieus afvragen welke soorten worden er verdrongen als er opeens meeuwen in de stad zijn. Daar kijkt de faunabescherming in het geheel niet naar.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 21:39

Halsbandparkieten en patatduiven.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:07

Celebi schreef:
Geen idee of hij het al eerder over de wolf heeft gehad. In ieder geval niet op deze manier zoals de meeuwen. De overlast, kinderen die aangevallen worden, overlast op straat, dieren/natuurorganisaties die een stokje steken voor beleid, lokaal probleem wat niet heel NL ziet.. Ik vond het ook wel aardig wat overeenkomsten hebben.

Was er niet een bokker die al eens een mooi verhaal had gestuurd naar Boos of iets dergelijks? Misschien kan dat stuk ook die kant op naar aanleiding met de overeenkomsten met dit meeuwen stuk van hem.

Dat was ik, nooit meer wat van gehoord. :')
Als Lubach voor de wolf is zal dat ook wel geen zin hebben.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:12

Volgens mij is Lubach nooit pro of anti, die is puur op factchecking.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:22

Benzz schreef:

Nou nee, niet echt. Hij is zeer zeker anti houtkachels weet ik sinds vorige week.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:23

Maar welke facten checked hij bij de wolf dan?

De kans dat je een wolf ziet is klein je wint eerder de loterij? De wolf is schuw? De wolf komt niet in een wolfwerende omheining. De wolf pakt geen grote dieren enz.

Of checked hij bij eerlijke bronnen zonder verdienmodel aan de wolf. Dierenartsen bijvoorbeeld...

Ik denk dat we het wel weten. Krijgen we de riedel die de media al jaren afdraait als een hangende lp.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:31

Achterom schreef:
Benzz schreef:

Nou nee, niet echt. Hij is zeer zeker anti houtkachels weet ik sinds vorige week.

Dat zijn ook zeer vervuilende dingen. Je kunt het mooi vinden, fact is dat ze vervuilende zijn.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:32

DuoPenotti schreef:
Maar welke facten checked hij bij de wolf dan?

De kans dat je een wolf ziet is klein je wint eerder de loterij? De wolf is schuw? De wolf komt niet in een wolfwerende omheining. De wolf pakt geen grote dieren enz.

Of checked hij bij eerlijke bronnen zonder verdienmodel aan de wolf. Dierenartsen bijvoorbeeld...

Ik denk dat we het wel weten. Krijgen we de riedel die de media al jaren afdraait als een hangende lp.

Nee dus, maar misschien moet je eens kijken.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:37

Ja daarom leek mij het ook wel interessant om het 'echte' verhaal daar neer te leggen met de kant van de gedupeerden en juist de onkunde van de experts die klakkeloos worden geloofd. Die misstanden is hij wel gevoelig voor vaak. Maar het moet wel goed gebracht worden zodat het inderdaad niet alsnog een pro wolf verhaal wordt.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:38

Ik zit nu de rijdende rechter te kijken en ik krijg echt jeuk van die vrouw van animal rights.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 22:58

Zichtmelding 6 wolven Ermelo vanochtend
Citaat:
Ermelo, Gelderland
29-10-2024
om 8.00 uur:
Zichtmelding roedel van 6 wolven.
Liepen het bos in.

meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp

#geenwolf

Afbeelding
Filmpje via bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/YqWdMa ... tid=WC7FNe
Laatst bijgewerkt door tienus63 op 29-10-24 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:09

Rick van Mallsen die zogenaamd toch serieus lid was geweest van een of andere wolvenclub in het noorden, ik dacht Zweden. De mensen van die groep maken hem uit voor leugenaar. Was nooit niks daar geweest behalve een geweldige fantast.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:18

dierenfan schreef:
SusanH schreef:
Nou, mijn vader heeft ooit ( per ongeluk dat wel) onze Duitse herder ko gegooid met een dikke stok. Hond sprong op terwijl mijn vader even flink uithaalde om de stok weg te gooien. Hond is serieus even out geweest. Dus je kan best wat voor elkaar krijgen met een stok. Maar goed, ze moeten er ook maar net liggen die stokken. Als ze er zijn, ik denk ook dat ik ga gooien. En herrie maken.

Zo heb ik zelf mijn boxer knock out geschopt. Ging z'n bal eens goed ver weg schoppen...hij stak z'n kop er tussen. Was tijdens wandeling en heb ons op laten halen. Het is gelukkig helemaal goed gekomen maar het is idd mogelijk

Typische boxer actie, overal met de snoet tussen staan, onze boxer kan daar ook wat van :D

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:20

Rizette schreef:
Rick van Mallsen die zogenaamd toch serieus lid was geweest van een of andere wolvenclub in het noorden, ik dacht Zweden. De mensen van die groep maken hem uit voor leugenaar. Was nooit niks daar geweest behalve een geweldige fantast.

Oh was dat die voorzitter? Hebben we het al eens over gehad hier, is helemaal niets van te vinden idd.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:59

Anne_GTI schreef:
Ik zit nu de rijdende rechter te kijken en ik krijg echt jeuk van die vrouw van animal rights.

Ik niet, waarom kippen vermoorden als je ze kunt opvangen. Ze is trouwens niet van animatie rights.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:03

Artikel in de Regiobode Rheden e.a.

Afbeelding

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:21

Over de aangevallen Benner Senner uit Zandhuizen.

Ik reed vandaag langs de boerderij waar deze hond woont. (rij er wekelijks langs)
En zag de hond buiten lopen samen met de boer. Wel met verband rond de flanken.
Het lijkt er op dat de hond geluk gehad heeft.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 00:26

Fantastisch om te horen!!
Hopelijk heeft ze enorm geluk en redt ze het. Dank je wel voor het melden hier.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:37

aikon schreef:
Over de aangevallen Benner Senner uit Zandhuizen.

Ik reed vandaag langs de boerderij waar deze hond woont. (rij er wekelijks langs)
En zag de hond buiten lopen samen met de boer. Wel met verband rond de flanken.
Het lijkt er op dat de hond geluk gehad heeft.

Dat zou heel fijn zijn, ik had begrepen dat er 2 honden zijn daar - er was er 1 gewond

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 01:35

De wolf is een gemakkelijk verdienmodel
Citaat:
Dus als een medewerker van de WUR/ WENR op het politiebureau moet komen voor een politieverhoor ivm de dode wolf in Stroe oktober 2021, dan wordt dat gewoon op de factuur aan BIJ12 er bij geschreven. Ik vind daar iets van! Lezen de andere mensen ook even mee die door de Politie zijn verhoord!

Afbeelding
Bron Van Straaten Research

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 01:40

Benzz schreef:
Anne_GTI schreef:

Ik niet, waarom kippen vermoorden als je ze kunt opvangen. Ze is trouwens niet van animatie rights.

Ze vertegenwoordigde 6 organisaties.
50 euro per kip kost het de gemeente om ze te laten vangen hoorde ik meen ik voorbij komen. Dat is belastinggeld... de ambtenaar die daar verantwoordelijk voor is heeft er ook echt verstand van...

Ik kreeg jeuk van het gebrek aan empathie voor de bewoners.
Dat gebrek aan empathie voor de slachtoffers is ook hetgeen ik me het meest aan stoor bij de pro-wolf poffertjes.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 01:41

De kip eeuw, wolf met gouden eieren voor WUR…

Citaat:
Het was mij al een hele tijd duidelijk dat er dus geen DNA- onderzoeken zijn uitgevoerd bij de WUR en Senckenberg in Duitsland waarin getest werd op hybridisatie van de wolven in Nederland. BIJ12 heeft ook hier glashard over gelogen! Maar bij BIJ12 zijn ze niet in hun eerste leugen gestikt. Provincie Gelderland heeft mij dat een aantal weken geleden bevestigd ivm een Woo- afwijzingsbesluit. Nu ik zo deze facturen van de WUR lees, kom ik ook niets tegen over DNA- onderzoeken waarin getest werd op hybridisatie van de wolven in Nederland.

Enkele facturen bijgevoegd, alle facturen via bron Van Straaten Research
https://www.facebook.com/share/p/qH1AJS ... tid=K35XfP

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 01:53

Ik kreeg dit net binnen van EPM over de toestand van de Berner Abby, sluit volledig aan bij de update die Aikon plaatste.

Ik vind het hoopvol klinken!
Afbeelding