Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:dat zelfs Orban heeft ingestemd is toch wel heel mooi.
Marije_jiplover schreef:Loretta schreef:dat zelfs Orban heeft ingestemd is toch wel heel mooi.
Hij heeft weliswaar niet actief ingestemd, hij heeft heel tactisch net voor de stemming de zaal verlaten, waardoor er 26 landen unaniem voor hebben gestemd en hij niet hoefde te stemmen, dus geen gezichtsverlies lijdt bij zijn eigen achterban...
irmaz schreef:Janneke2 schreef:Gesteld dat je de bevolking van 'ons Indië' meetelt - ja.
(Voor wie de Max Havelaar heeft gelezen kan dit bekend klinken)
Wellicht ligt daar de oorzaak van de Islam-haat van Wilders. Zijn moeder stamt af van een familie die generaties lang in Indië heeft gewoond.
Marije_jiplover schreef:Loretta schreef:dat zelfs Orban heeft ingestemd is toch wel heel mooi.
Hij heeft weliswaar niet actief ingestemd, hij heeft heel tactisch net voor de stemming de zaal verlaten, waardoor er 26 landen unaniem voor hebben gestemd en hij niet hoefde te stemmen, dus geen gezichtsverlies lijdt bij zijn eigen achterban...
juval schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... an-der-lee
vandaag wordt een nieuwe kamervoorzitter gekozen. Ik ben benieuwd.
Lughnassadh schreef:Bosma neem ik aan.
irmaz schreef:Janneke2 schreef:Gesteld dat je de bevolking van 'ons Indië' meetelt - ja.
(Voor wie de Max Havelaar heeft gelezen kan dit bekend klinken)
Wellicht ligt daar de oorzaak van de Islam-haat van Wilders. Zijn moeder stamt af van een familie die generaties lang in Indië heeft gewoond.
Lughnassadh schreef:Bosma neem ik aan.
Mars schreef:Helemaal mee eens! Geen fan van zijn club, wel van zijn kundigheid. Tijdens zijn 'invalbeurten' vond ik hem een verademing als voorzitter.Lughnassadh schreef:Bosma neem ik aan.
Precies
Ik vraag me af of iemand hier hem weleens aan het werk heeft gezien als vervangend voorzitter, zo te lezen niet. Maar hij doet dat enorm kundig, met een dosis humor, stelt zich neutraal op en leidt debatten in goede banen. Chaos zoals onder Bergkamp of duidelijk partij trekken voor de ene partij of de ander heb ik hem nog niet zien doen.
Los van zijn ideeen, want daar ben ik het niet mee eens. Maar zijn kundigheid als gespreksleider heeft hij echt wel bewezen.