Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Inmiddels zijn er ook steeds meer vluchtelingen uit Rusland. Die gaan nu vooral naar Finland, maar die zullen vast ook proberen nog door te reizen.
Nu is natuurlijk de vraag: is het intrekken van visumversoepeling (wat inmiddels in Zwitserland gebeurd is) dan een sanctie voor Poetin of een straf voor de vluchtelingen.
Marcella schreef:Pareltjes schreef:Inslapen....zodra de raketten om je oren vliegen.
Medicatie die in geval van nood ook voor het redden van mensen levens gebruikt kan worden.![]()
Had de paarden alleen zonder halster los gelaten.
Pareltjes schreef:moonsparkle schreef:In Rusland wordt het ook steeds meer een probleem voor de burgers
[ [url=m/JrhIOP.png]Afbeelding[/url] ]
En krijgen we weer de rijen en lege winkels zonder westerse producten als in de Sovjet Unie tijd.
_Rianne_ schreef:Wij hebben vandaag 3 transport tassen gekocht.. 3 katten en een hondje..
De hond kan onder de arm, daar hangt hij nu ook vaak genoeg.. maar de katten, ik zou niet weten hoe ik die mee moet nemen. We hebben 3 transport bakjes, maar ik kan die niet alle 3 tillen.
De tassen lijkt een oplossing te zijn, 1 op mn rug, 1 op mn buik en 1 om m'n schouder.
Toch heb ik wel gezegd dat ik nooit meer meer dan 1 kat wil. Het is prachtig als het allemaal goed gaat, maar je wordt wel even met je neus op de feiten gedrukt hoe kwetsbaar je eigenlijk bent.
mvdende schreef:_Rianne_ schreef:Wij hebben vandaag 3 transport tassen gekocht.. 3 katten en een hondje..
De hond kan onder de arm, daar hangt hij nu ook vaak genoeg.. maar de katten, ik zou niet weten hoe ik die mee moet nemen. We hebben 3 transport bakjes, maar ik kan die niet alle 3 tillen.
De tassen lijkt een oplossing te zijn, 1 op mn rug, 1 op mn buik en 1 om m'n schouder.
Toch heb ik wel gezegd dat ik nooit meer meer dan 1 kat wil. Het is prachtig als het allemaal goed gaat, maar je wordt wel even met je neus op de feiten gedrukt hoe kwetsbaar je eigenlijk bent.
Zorg er voor dat alle dieren hun vaccinaties hebben gehad en houdt de paspoorten binnen handbereik (als in, dat je weet waar ze liggen en je niet uren hoeft te zoeken naar het paspoort)
Mocht het nog verder uit de hand gaan lopen, koop ik voor mijn hond een "speciaal" tuigje, een Ruffwear Webmaster, dat is een "anti ontsnapping tuig" waar je de hond ook mee kan optillen als dat nodig mocht zijn.
Daks schreef:⚡️Putin signed a decree on payments to military personnel and their families
➤family members of a serviceman who died in Ukraine or Syria will receive 5 million rubles
➤Wounded soldier - 3 million rubles
https://twitter.com/nexta_tv/status/150 ... WE1pg&s=19
pien_2010 schreef:Cowboy55 schreef:Wie roept dit en wat doet ie?
Daks is het al uit aan het zoeken. Stond gisteravond laat op twitter, neergezet door nieuwsbedrijf oost europa Nexta.
Ik kan het niet verifiëren.
Anna79 schreef:Dit komt van Amir Tsarfati, die volg ik op Telegram. Hij is een Israëli met een militaire achtergrond en deelt veel interessante informatie. Ook andere dingen die momenteel spelen zoals in Iran, Noord-Korea, Israël e.d
Anna79 schreef:Cowboy55 schreef:Wie roept dit en wat doet ie?
Dit komt van Amir Tsarfati, die volg ik op Telegram. Hij is een Israëli met een militaire achtergrond en deelt veel interessante informatie. Ook andere dingen die momenteel spelen zoals in Iran, Noord-Korea, Israël e.d
pien_2010 schreef:Cowboy55 schreef:Wie roept dit en wat doet ie?
Daks is het al uit aan het zoeken. Stond gisteravond laat op twitter, neergezet door nieuwsbedrijf oost europa Nexta.
Ik kan het niet verifiëren.