Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:48

Ik vermoed zomaar dat de staff daar rond de president, Biden beter bij kan praten dan Trump....

_xManadisx_

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:50

Ik denk dat ze trump bijna aan zijn handen en voeten naar buiten moeten slepen als Biden wint.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:52

_xManadisx_ schreef:
Ik denk dat ze trump bijna aan zijn handen en voeten naar buiten moeten slepen als Biden wint.

Dat zal dan wel de afsluiting van een tijdperk zijn.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:53

Ik hoop dat hij ons gaat verbazen. Hij zal vast tot het bittere einde juridisch om zich heen gaan snauwen, maar als hij inderdaad verliest dan mag je toch hopen dat hij het niet zover laat komen dat hij naar buiten gesleurd moet worden. Want dat gaat zelfs voor Trump wel erg ver zou je denken :=

Ik vrees meer voor wat zijn aller fanatiekste aanhangers gaan doen.... ze mogen Biden en consorten wel heel goed bewaken....

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:58

Cayenne schreef:
Ik denk dat Biden het niet nodig heeft dat Trump hem gaat inwerken :=

Hehe nee en anders mag hij vast Obama nog wel even bellen :D

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 10:58

Jammer dat de marges zo klein zijn dat deze discussie uberhaupt heeft kunnen ontstaan.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:01

elnienjo schreef:
Jammer dat de marges zo klein zijn dat deze discussie uberhaupt heeft kunnen ontstaan.

Klopt en denk dan toch dat het komt dat er slechts 2 partijen zijn die normaliter altijd mee doen. Ook op de radio hoorde ik zo veel motivaties dat mensen op Trump of Biden en andersom stemde niet omdat ze achter de betreffende persoon stonden maar omdat ze de ander net iets slechter vonden.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:04

elnienjo schreef:

Ik denk dat de marges zo klein zijn, omdat bijna overal eerst de stemmen zijn geteld, die op de dag zelf op de stembureaus zijn uitgebracht. In veel staten mochten poststemmen niet voor de verkiezingsdag geopend worden, waardoor bijna overal de stemmen die nog geteld worden, poststemmen zijn.

Het schijnt zelfs dat in Texas en Florida, door de UPS duizenden (ik las ergens 300.000, maar dat lijkt me wel erg veel) stembiljetten die op tijd gepost zijn, nog niet eens bezorgd zijn.

Ik denk dat de marge voor Biden in veel staten een stuk groter gaat worden. Wat goed nieuws is, want als het verschil meer dan een half procent is, kan je volgens mij niet eens een hertelling eisen. Dus dat scheelt weer een heleboel tijd en onzekerheid.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:09

jawel maar dan moet je het zelf betalen. 3 miljoen per hertelling. Daarom vestoken ze hun achterban om massaal te doneren.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:09

Loretta schreef:
_xManadisx_ schreef:

Dat zal dan wel de afsluiting van een tijdperk zijn.

In de lijn der verwachting. :')

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:12

dromertje2 schreef:
jawel maar dan moet je het zelf betalen. 3 miljoen per hertelling. Daarom vestoken ze hun achterban om massaal te doneren.

Oww thanks, dat wist ik niet. Bizar zeg, ik hoop maar op genoeg marge dat het zinloos wordt. Als het 2/3% scheelt heeft hertellen niet zo veel zin

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:14

Ben ook heel benieuwd als Trump geen president (ooit) meer is, hoe lang Melania het volhoud te blijven. Die zie je ook niet of nauwelijks.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:17

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:18

HorseTimeXL schreef:
Ben ook heel benieuwd als Trump geen president (ooit) meer is, hoe lang Melania het volhoud te blijven. Die zie je ook niet of nauwelijks.

En daarna net als Ivana zeggen "don't get mad but get even

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:21

Ziezo, ben weer bijgelezen met Trump zijn twitter

:#

Genoeg internet voor vandaag... (grapje, ik praat hier natuurijk mee met jullie)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:22

Het grootste gevaar schuilt in de twee maanden tot de wisseling van presidenten, Trump is nog twee maanden president en heeft tijd genoeg om nog heel veel vervelende streken uit te halen. Ik hoop dat de niet hielen likkende Republikeinen hem dan wel aanpakken.

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:23

Vind de gang van zaken wel echt een perfecte samenvatting van z’n termijn hahaha

Desalniettemin moeten er echt nog wel veel stemmen geteld worden dus zou me niets verbazen als hij toch gewoon blijft zitten
En dan uiteraard zeggen niets aan de hand, geen rechtszaken aangespannen etc
Ben benieuwd of er ooit een house komt die het lef heeft een eerlijker kies systeem in te voeren, je ziet ook dat een derde partij nog best wat stemmen heeft, die kan dan ook beter daadwerkelijk dingen doen. Maar goed, dan zou je wellicht een functionele democratie krijgen, dat is wel hele erge gekkigheid :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:25

Dit soort mailtjes wordt nu elk uur verstuurd naar de aanhang. Een vriendin van me heeft zich er voor de grap voor ingeschreven en de mailbox wordt compleet overspoeld.

Afbeelding

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:26

Klopt en het jammere is dat de Democraten waarschijnlijk niet de meerderheid zullen behalen in het Senaat. Wat het nog lastiger maakt als Democraat president dingen door te voeren. Net als bij Obama..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:27

Ben ook wel benieuwd of er een keer iemand komt die zegt 'we geven gewoon iedereen van boven de 18 een stembiljet. Geen gedoe meer met registreren en vooraf al bepalen of je Rep of Dem gaat stemmen. Iedereen die 18 jaar of ouder is krijgt een stembiljet en klaar'

Maar goed, daarmee maak je alles waarschijnlijk veel te makkelijk. Want het is niet de bedoeling dat politici zich aanpassen aan wat het volk wil om zo gekozen te worden, maar ze bepalen eerst wat ze willen en zorgen er dan voor dat de mensen die tegen zijn, niet meer mogen stemmen :+

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:28

Bizar zeg, Rinske, gewoon je reinste dictator, dit gedrag. 8)7

Nou ja, ik kijk er niet van op, dit is in de lijn van verwachting van Trump, maar bizar is het nog steeds.

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:29

Zooo ja dat is idd ook wel echt een ding
Misschien moet John Oliver maar president worden hahaha

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:33

Dinopino heeft toch voorspellende gaven gehad een half jaar geleden, ze is net weer actief dus bij deze , fijn dat je gelijk lijkt te krijgen .
En het lijkt er ook op dat de emigratie van Anouska nogmaals vier jaar vertraagd word.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:36

Lees op nu.nl dat Pennsylvania ook snel nu met een uitslag komt. Ben benieuwd. Ben thuis aan het werk maar merk veel te veel afgeleid te zijn haha

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:40

HorseTimeXL schreef:
Klopt en het jammere is dat de Democraten waarschijnlijk niet de meerderheid zullen behalen in het Senaat. Wat het nog lastiger maakt als Democraat president dingen door te voeren. Net als bij Obama..

Dat vind ik op zich wel goed. Dan gaat het om de republikeinse waarden die in het overgrote deel van het land belangrijk gevonden worden, dus dat moet ook gewoon behartigd blijven worden natuurlijk.