Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ceasario schreef:gohya schreef:Oekraïne is aan het mobiliseren hoor ik net.
Iedereen onder de 50 jaar moet verplicht het leger in.Nou ja,dan zijn de slachtoffers toch al hier in Nederland.
Wat is de bron ?
ceasario schreef:gohya schreef:Oekraïne is aan het mobiliseren hoor ik net.
Iedereen onder de 50 jaar moet verplicht het leger in.Nou ja,dan zijn de slachtoffers toch al hier in Nederland.
Wat is de bron ?
Suusie22 schreef:
R12312 schreef:
Citaat:Oekraïne wil alle mannen tot 50 jaar die geschikt zijn voor militaire dienst mobiliseren. Het parlement stemde vanmorgen in met een mobilisatiebevel van president Porosjenko.
Hij zegt zo de grenzen te willen verdedigen. Eerder dit jaar riep de regering al reservisten op, nu worden zelfs alle mannen van weerbare leeftijd opgeroepen.
In het parlement van 450 zetels ontstond rumoer en parlementariërs die eerder president Viktor Janoekovitsj steunden, raakten slaags met radicale nationalisten. De mobilisatie kreeg de steun van 232 parlementsleden.
De pro-Russische Janoekovitsj werd in februari afgezet. Porosjenko is in mei gekozen.
LadyMadonna schreef:Interessante link met persconferentie van Russische minister van defensie
http://www.wanttoknow.nl/overige/of-de- ... aten-zien/
(Volkskrant)Citaat:12u34 Gerommeld met wrak
De Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) vermoedt dat er wordt gerommeld met wrakstukken van het gecrashte toestel van Malaysia Airlines. De BBC meldt op basis van een OVSE-woordvoerder dat wrakstukken zijn 'veranderd' sinds de laatste keer dat ze er waren. In grote stukken is gesneden, zei de Canadees Michael Bociurkiw.
Cyella schreef:Ik zit nu op mijn werk dus kan het filmpje niet zien, maar als dat echt waar is dan zullen wij in feite ook geen onafhankelijk onderzoek voeren. Er wordt bij voorbaat al uitgegaan dat het de russen zijn, terwijl Oekraïne in tegenstelling tot Rusland daadwerkelijk motieven heeft.
N0a schreef:(Volkskrant)Citaat:12u34 Gerommeld met wrak
De Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) vermoedt dat er wordt gerommeld met wrakstukken van het gecrashte toestel van Malaysia Airlines. De BBC meldt op basis van een OVSE-woordvoerder dat wrakstukken zijn 'veranderd' sinds de laatste keer dat ze er waren. In grote stukken is gesneden, zei de Canadees Michael Bociurkiw.
Dit is toch belachelijk..