2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:07

Veel sterkte voor de nabestaanden.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:08

tja,wat valt er verder nog te zeggen?
Er zijn twee jonge kinderen vermoord.
Een vader moet wel heel wanhopig zijn om tot zo een daad over te gaan en er zelf ook nog uit te stappen.
Er is een tweede kant van dit verhaal.Wat we waarschijnlijk nooit zullen weten.

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:08

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:11

Vreselijk dat het zo gebeurd is, voor alle betrokkenen.
Gelukkig hebben ze ze eindelijk gevonden, nu kan de moeder het ook afsluiten, ik wil haar en de familie veel sterkte wensen.

@ manie; je mag best je twijfels hebben maar de manier waarop en je timing zijn walgelijk. Als je dat zou zeggen waar ik bij was zou je een klap in je gezicht krijgen.
(niet dat ik wat tegen je heb ofzo, het gaat me puur om je uitspraak en dan terwijl ze net een half uur ervoor die kinderen uit de sloot hebben gedregd :r)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:12

Fijn dat het weer open is. Ik hoop dat er nu idd respectvol verder gepraat kan worden. De familie zal het maar lezen. Ik had soms echt last van plaatsvervangende schaamte.

Overigens las ik hier vaak de vraag waarom de identificatie zolang duurt. Maar de lichamen hebben twee weken in het water gelegen. Een normaal persoon is na een aantal weken onder de grond al niet meer herkenbaar. Tel daarbij op dat een kind twee keer zo snel ontbindt dan een volwassene en het in water vier keer zo snel gaat dan onder de grond en bedenk dan hoe de lichamen eruit zien. Ze zijn niet meer herkenbaar. Ik vraag me af of de doodsoorzaak nog vastgesteld kan worden.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:17

Lauren_ schreef:
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/19/rec ... et-geding/

Arme moeder, ondanks alle tegenberichten is er gewoon niet geluisterd.

het is in Nederlijk erg moeilijk om iemand aan de hand van een dreiging op te sluiten.
Dan zou er iets in de wet verandert moeten worden.

Als onder een warme douche zetten al onder mishandeling valt zijn er veel 50 plussers wel vreselijk mishandelt in hun jeugd ;)

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:18

anneliesdj schreef:
Gelukkig hebben ze ze eindelijk gevonden, nu kan de moeder het ook afsluiten, ik wil haar en de familie veel sterkte wensen.

@ manie; je mag best je twijfels hebben maar de manier waarop en je timing zijn walgelijk. Als je dat zou zeggen waar ik bij was zou je een klap in je gezicht krijgen.
(niet dat ik wat tegen je heb ofzo, het gaat me puur om je uitspraak en dan terwijl ze net een half uur ervoor die kinderen uit de sloot hebben gedregd :r)

Dat mag je doen, sluit niet uit dat ik geen tegen reactie geef ;-), maar deze uitkomst was al 2 weken te voorspellen, daarbij was het 'nieuws' al uren bekend.
Maar jij mag je mening hebben en ik ook en daarmee ook mijn timing...
Verder ben ik weg hier een objectieve blik mag blijkbaar niet hier :evaw:

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:19

Koude douche, anders is het geen punt he?

Hij gaf in 2009 al aan te dreigen met een drama en niemand luisterde. Uit het artikel blijkt ook dat hij agressief was naar moeder. En daar sta je ook helaas alleen in in Nederland.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:20

verootjoo schreef:
Fijn dat het weer open is. Ik hoop dat er nu idd respectvol verder gepraat kan worden. De familie zal het maar lezen. Ik had soms echt last van plaatsvervangende schaamte.

Overigens las ik hier vaak de vraag waarom de identificatie zolang duurt. Maar de lichamen hebben twee weken in het water gelegen. Een normaal persoon is na een aantal weken onder de grond al niet meer herkenbaar. Tel daarbij op dat een kind twee keer zo snel ontbindt dan een volwassene en het in water vier keer zo snel gaat dan onder de grond en bedenk dan hoe de lichamen eruit zien. Ze zijn niet meer herkenbaar. Ik vraag me af of de doodsoorzaak nog vastgesteld kan worden.

dat is verschrikkelijk voor de moeder.
niet meer kunnen knuffelen , niet meer aai over de bol.
echt verschrikkelijk

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:23

Lauren_ schreef:
Koude douche, anders is het geen punt he?

Hij gaf in 2009 al aan te dreigen met een drama en niemand luisterde. Uit het artikel blijkt ook dat hij agressief was naar moeder. En daar sta je ook helaas alleen in in Nederland.

klopt...er moet eerst iets gebeuren voordat ze hier ingrijpen....een dreiging is niet genoeg.
Maar nu is het te laat.

Over de agressie kan ik niets zeggen....geen idee wat de moeder heeft gedaan om agressie op te wekken.
Vrouwen kunnen vreselijk sarren namelijk en ook nog supervals zijn.
Zeg niet dat dat in dit geval zo is,ik was er niet bij.Maar denk vooral niet te aardig over vrouwen.

verootjoo

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:25

Ik denk niet dat dat in dit topic thuishoort om te oordelen over een vrouw die we niet kennen. Laten we het bij de feiten houden. Feit is dat de kinderen en hun vader dood zijn en dat de nabestaanden met enorm veel verdriet zitten voor de rest van hun leven...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:25

Een koude douche mishandeling ? :o Nou dan wordt half Nederland mishandeld.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:26

verootjoo schreef:
Ik denk niet dat dat in dit topic thuishoort om te oordelen over een vrouw die we niet kennen. Laten we het bij de feiten houden. Feit is dat de kinderen en hun vader dood zijn en dat de nabestaanden met enorm veel verdriet zitten voor de rest van hun leven...

wel oordelen over een man die we niet kennen?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:26

geerke schreef:
verootjoo schreef:

Nee ook niet natuurlijk, maar ik doelde op een post boven mij en daar ging het over de vrouw.

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:27

_Cowgirl schreef:

Nou ja, IK vind het niet normaal om een kind met kleren aan onder een koude doche te zetten. Jij wel?

Eunomia

geerke schreef:
verootjoo schreef:

+1.

We kennen de man en vrouw niet, dus oordelen over een van deze mensen kan gewoon niet. ;)

Eunomia

Lauren_ schreef:
_Cowgirl schreef:

Nou ja, IK vind het niet normaal om een kind met kleren aan onder een koude doche te zetten. Jij wel?

God, er zijn wel ergere dingen hoor. Dan is het natspuiten met een tuinslang zeker ook mishandeling. Laat me niet lachen.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 20-05-13 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:28

manie schreef:
anneliesdj schreef:

Dat mag je doen, sluit niet uit dat ik geen tegen reactie geef ;-), maar deze uitkomst was al 2 weken te voorspellen, daarbij was het 'nieuws' al uren bekend.
Maar jij mag je mening hebben en ik ook en daarmee ook mijn timing...
Verder ben ik weg hier een objectieve blik mag blijkbaar niet hier :evaw:

Enig respect is wel op zijn plaats Manie. Maar zoals ik jouw posts interpreteer zit dat niet in jouw aard ;).

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:28

Lauren_ schreef:
_Cowgirl schreef:

Ik ook niet. Blijkbaar vinden mensen dat dus normaal 8)7

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:30

Ik ben ook weg uit dit ontzettend kortzichtige topic waar alleen oh wat erg voor de moeder geroepen mag worden en verder denken niet op prijs wordt gesteld.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:31

stef schreef:
Ik ben ook weg uit dit ontzettend kortzichtige topic waar alleen oh wat erg voor de moeder geroepen mag worden en verder denken niet op prijs wordt gesteld.

Oh, dus je mag het niet erg vinden dat een moeder zojuist haar zoontjes heeft verloren? Jeetje mens, zeker zelf geen kinderen?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:33

Ik ben hier ook weg hoor!

Kan er niet tegen dat mensen zomaar van alles roepen over zowel de vader als de moeder. Verder ook de respectloze opmerkingen vind ik echt te ver gaan. En dan ook nog volwassen mensen.. Pff, dit is dus weer typisch Bokt met discussies.

Jammer, want dit is een vreselijke gebeurtenis en het topic was voor zover ik weet bedoelt er samen over te kunnen praten maar helaas moet dit weer uitlopen tot een reltopic waar iedereen maar zegt wat er in hem/haar opkomt.

Respect is hier ver te zoeken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:34

Plaatje1990 schreef:
stef schreef:

Oh, dus je mag het niet erg vinden dat een moeder zojuist haar zoontjes heeft verloren? Jeetje mens, zeker zelf geen kinderen?

Dat staat er toch niet?

Mensen, laten we nu even de lieve vrede bewaren en normaal typen anders wordt het topic straks weer gesloten.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:35

Plaatje1990 schreef:
stef schreef:

En daarom gaat het hier dus mis! Omdat mensen niet LEZEN wat er staat.

Kijk eerst eens naar jezelf voor je andere mensen gaat verbeteren. Er staat nergens dat hij het niet erg vind voor de moeder, dus waar je dat argument vandaan haalt ...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:38

Het zou misschien beter helpen om niet op elkaar te reageren, als je niet normaal kan reageren. Want zo blijft het een cirkeltje en gaat dit topic gesloten worden.