Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauren_ schreef:http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/19/rec ... et-geding/
Arme moeder, ondanks alle tegenberichten is er gewoon niet geluisterd.
anneliesdj schreef:Vreselijk dat het zo gebeurd is, voor alle betrokkenen.
Gelukkig hebben ze ze eindelijk gevonden, nu kan de moeder het ook afsluiten, ik wil haar en de familie veel sterkte wensen.
@ manie; je mag best je twijfels hebben maar de manier waarop en je timing zijn walgelijk. Als je dat zou zeggen waar ik bij was zou je een klap in je gezicht krijgen.
(niet dat ik wat tegen je heb ofzo, het gaat me puur om je uitspraak en dan terwijl ze net een half uur ervoor die kinderen uit de sloot hebben gedregd)
verootjoo schreef:Fijn dat het weer open is. Ik hoop dat er nu idd respectvol verder gepraat kan worden. De familie zal het maar lezen. Ik had soms echt last van plaatsvervangende schaamte.
Overigens las ik hier vaak de vraag waarom de identificatie zolang duurt. Maar de lichamen hebben twee weken in het water gelegen. Een normaal persoon is na een aantal weken onder de grond al niet meer herkenbaar. Tel daarbij op dat een kind twee keer zo snel ontbindt dan een volwassene en het in water vier keer zo snel gaat dan onder de grond en bedenk dan hoe de lichamen eruit zien. Ze zijn niet meer herkenbaar. Ik vraag me af of de doodsoorzaak nog vastgesteld kan worden.
Lauren_ schreef:Koude douche, anders is het geen punt he?
Hij gaf in 2009 al aan te dreigen met een drama en niemand luisterde. Uit het artikel blijkt ook dat hij agressief was naar moeder. En daar sta je ook helaas alleen in in Nederland.
verootjoo schreef:Ik denk niet dat dat in dit topic thuishoort om te oordelen over een vrouw die we niet kennen. Laten we het bij de feiten houden. Feit is dat de kinderen en hun vader dood zijn en dat de nabestaanden met enorm veel verdriet zitten voor de rest van hun leven...
geerke schreef:verootjoo schreef:Ik denk niet dat dat in dit topic thuishoort om te oordelen over een vrouw die we niet kennen. Laten we het bij de feiten houden. Feit is dat de kinderen en hun vader dood zijn en dat de nabestaanden met enorm veel verdriet zitten voor de rest van hun leven...
wel oordelen over een man die we niet kennen?
geerke schreef:verootjoo schreef:Ik denk niet dat dat in dit topic thuishoort om te oordelen over een vrouw die we niet kennen. Laten we het bij de feiten houden. Feit is dat de kinderen en hun vader dood zijn en dat de nabestaanden met enorm veel verdriet zitten voor de rest van hun leven...
wel oordelen over een man die we niet kennen?
Lauren_ schreef:_Cowgirl schreef:Een koude douche mishandeling ?Nou dan wordt half Nederland mishandeld.
Nou ja, IK vind het niet normaal om een kind met kleren aan onder een koude doche te zetten. Jij wel?
manie schreef:anneliesdj schreef:Vreselijk dat het zo gebeurd is, voor alle betrokkenen.
Gelukkig hebben ze ze eindelijk gevonden, nu kan de moeder het ook afsluiten, ik wil haar en de familie veel sterkte wensen.
@ manie; je mag best je twijfels hebben maar de manier waarop en je timing zijn walgelijk. Als je dat zou zeggen waar ik bij was zou je een klap in je gezicht krijgen.
(niet dat ik wat tegen je heb ofzo, het gaat me puur om je uitspraak en dan terwijl ze net een half uur ervoor die kinderen uit de sloot hebben gedregd)
Dat mag je doen, sluit niet uit dat ik geen tegen reactie geef, maar deze uitkomst was al 2 weken te voorspellen, daarbij was het 'nieuws' al uren bekend.
Maar jij mag je mening hebben en ik ook en daarmee ook mijn timing...
Verder ben ik weg hier een objectieve blik mag blijkbaar niet hier
Plaatje1990 schreef:stef schreef:Ik ben ook weg uit dit ontzettend kortzichtige topic waar alleen oh wat erg voor de moeder geroepen mag worden en verder denken niet op prijs wordt gesteld.
Oh, dus je mag het niet erg vinden dat een moeder zojuist haar zoontjes heeft verloren? Jeetje mens, zeker zelf geen kinderen?
Plaatje1990 schreef:stef schreef:Ik ben ook weg uit dit ontzettend kortzichtige topic waar alleen oh wat erg voor de moeder geroepen mag worden en verder denken niet op prijs wordt gesteld.
Oh, dus je mag het niet erg vinden dat een moeder zojuist haar zoontjes heeft verloren? Jeetje mens, zeker zelf geen kinderen?