Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:48

milou123 schreef:
Denk je dat die kinderen het in de klas niet weten behalve 1 enkel kind? Clown

Het kind is nog geen paar maanden oud.. die zit nu sowieso nog niet in een klas, dat duurt nog een paar jaar.. dus eer dat kindje in een klas zit, denk je dat die kinderen het dan kunnen ruiken? Knipoog

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:14

Ha, kinderen zijn slimmer dan je denkt, pikken meer op dan je denkt. Ouders & andere in de omgeving zullen het daar wel over hebben en als 1 of 2 kinderen het horen volgt de rest snel...Daarbij heb je ook nog vervolgonderwijs waar het ook niet altijd even lief eraan toe gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:30

milou123 schreef:
Ha, kinderen zijn slimmer dan je denkt, pikken meer op dan je denkt. Ouders & andere in de omgeving zullen het daar wel over hebben en als 1 of 2 kinderen het horen volgt de rest snel...Daarbij heb je ook nog vervolgonderwijs waar het ook niet altijd even lief eraan toe gaat.

Ik snap niet waarom we ons hier druk maken over het feit dat over 12 jaar dat kind naar een volgende school gaat... alsof iemand dan nog weet dat er een kind uit een al half omgebouwde vrouw is geboren?? Kinderen zijn slim ja, maar wie zegt dat deze mensen blijven wonen waar ze nu wonen?
Wie zegt dat waar ze heen gaan, stel een verhuizing over 3 jaar, kind heeft dan nog nergens last van, gaat niet naar school etc etc. Dat ze op die nieuwe plek doorhebben wie die mensen zijn? Die blijven er niet precies uitzien zoals nu.. wie weet in volle detail hoe die vrouw en man eruit zien?

Alsof heel Amerika tussen nu en 15 jaar als er iemand met kinderen in de buurt komt wonen gaan zoeken of die mensen misschien die mensen van de zwangere man zijn? Als ze dat uberhaubt nog weten..

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:48

Alsof iemand dat weet, tuurlijk weet men dat, denk je dat dit over enkele jaren vergeten is? Denk je dat dit nooit vermeld gaat worden, het kind zelf misschien? Dus ja, daar zou ik me wél druk om maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:52

Volgens mij ben je zelf erg gepest milou?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:57

Nee hoor, helemaal niet maar dat wil nog niet zeggen dat andere kinderen dat wel moet overkomen.
Overgens vraag ik me af waar je dat op basseerd.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 23:04

idinn schreef:
Ik snap niet waarom we ons hier druk maken over het feit dat over 12 jaar dat kind naar een volgende school gaat... alsof iemand dan nog weet dat er een kind uit een al half omgebouwde vrouw is geboren?? Kinderen zijn slim ja, maar wie zegt dat deze mensen blijven wonen waar ze nu wonen?
Wie zegt dat waar ze heen gaan, stel een verhuizing over 3 jaar, kind heeft dan nog nergens last van, gaat niet naar school etc etc. Dat ze op die nieuwe plek doorhebben wie die mensen zijn? Die blijven er niet precies uitzien zoals nu.. wie weet in volle detail hoe die vrouw en man eruit zien?

Alsof heel Amerika tussen nu en 15 jaar als er iemand met kinderen in de buurt komt wonen gaan zoeken of die mensen misschien die mensen van de zwangere man zijn? Als ze dat uberhaubt nog weten..

Natuurlijk wel, zoiets achtervolg je wel hoor. Mijn vader is ten onrechte aangesproken als een "schietgraag" door een krant, dat is al wel een jaartje of 15 geleden. Die titel achtervolgd hem nog, ondanks dat de mensen weten dat het geen grond heeft. Sommige mensen willen nu nog uitleg van wat er toen gebeurd is.... De reden en hoe en wat noem ik hier nu niet, het is maar om aan te tonen hoe graag mensen slechte dingen over iemand vertellen, in dit geval zal dat net zo zijn.

Laten we aannemen dat hij gaat verhuizen, volgende gaat gebeuren bij de buren onderling:
"Die nieuwe he, dat is die kerel die een kind kreeg. Die waren toen nog bij Oprah! Niet gezien? Oh, in ieder geval, heel erg bizar, hij heeft zich om laten bouwen bla bla bla...."

Serieus, mensen onthouden vaak de slechte/bijzondere (vaak in negatieve zin) dingen en vergeten de goede. Misschien zijn deze mensen wel heel erg lief en zorgen ze goed voor het kind, maar dat is niet leuk om over te praten. En ik denk ook echt dat er genoeg ouders zijn die de vriendschap met de zoon/dochter gaan verbieden omdat het toch een geval op zich is.

Het jong zal hoe dan ook voelen dat het anders is Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:06

Ik vind hier enkele personen véél te licht denken over het pesten en het waait wel over...
Zoiets extreems waait niet over...zeker niet met een fam die zelf de publiciteit opzoekt...

Maar het is ook nooit goed op bokt...
als je op komt voor een kind dan is het overdreven want er gebeurd niets mee
Zeg je dat veel kinderen tegenwoordig brutaal en vervelend zijn is het ook niet goed...
En weet je, die vervelende brutale kinderen sparen een ander kind niet...zo werkt dat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:59

runningkawa schreef:
Ik vind hier enkele personen véél te licht denken over het pesten en het waait wel over...
Zoiets extreems waait niet over...zeker niet met een fam die zelf de publiciteit opzoekt...

Ik denk dat je (ook) mij hier mee bedoeld. Over pesten denk ik zeker niet licht, ik ben zelf heel lang heel erg gepest dus ik weet wat voor impact het heeft. Maar ik weet dus ook dat die rotkinderen (en jongeren, en volwassenen pesten overigens ook) altijd wel een reden vinden om iemand te pesten. Kinderen die worden gepest zijn vaak extra gevoelig, (te) lief of verlegen en in die zin 'zwak'. Daar worden ze op 'gepakt', de redenen worden dan wel bedacht. Een mondig kind heeft al minder kans om gepest te worden, al heeft het 'rare' ouders.

Ik denk trouwens ook niet dat dit wel overwaaid, ik ben niet voor niks verhuisd omdat sommige dingen niet overwaaien.

Maar desondanks denk ik dat dit kind wel gelukkig kan worden en niet perse gepest hoeft te worden. En meer nog; een tolerantere wereld moet ergens beginnen. Ik ben blij dat er ooit homoseksuelen waren die zich niet meer verstopten, al had het consequenties. Zonder dat soort kleine 'revoluties' verandert er nooit iets.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:04

Moderatoropmerking:
Het lijkt toch wel erg moeilijk om niet op de man/vrouw te gaan spelen in deze discussie. Toch is dat niet de methode. Ook over de mogelijke consequenties voor dit kind is te discussieren zonder dat gespeculeerd wordt over de persoonlijke ervaringen van de verschillende Bokkers.

Nogmaals de vraag om het on-topic te houden. Die vraag stel ik niet nog een keer.