Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spettic schreef:Veel meiden onder ons geloven dus niet in God.
Ok, kan ik inkomen.
Maar er zijn wel miljoenen mensen die dat wel doen.
Veel geloven er ook niet in duivels.
Maar wel eens gehoord over de satanskerk??
spettic schreef:En mensen zeg alsjeblieft niet : lijkt me gezellig in de hel.
Je weet niet wat je zegt.
Romkabouter schreef:@spettic: Als je in God gelooft, geloof je ook in de duivel
spettic schreef:En mensen zeg alsjeblieft niet : lijkt me gezellig in de hel.
Sim0ne schreef:Romkabouter schreef:@spettic: Als je in God gelooft, geloof je ook in de duivel
En die is zelfs geschapen door God, want God is de enige albestaande die al het overige heeft geschapen als ik goed heb opgelet.
spettic schreef:@fojoe
Helaas wel ja
spettic schreef:Nee, de duivel is een "gevallen engel" die uit de hemel verstoten is.
Orangiste schreef:spettic schreef:En mensen zeg alsjeblieft niet : lijkt me gezellig in de hel.
Ik vin dniet dat jij dara een oordeel over mag vellen. Als alles echt zou bestaan ben jij niet degene die naar de hel gaat maar ik dus als ik zeg dat het me gezellig lijkt in de hel mag ik dat zeggen.
spettic schreef:Nee, de duivel is een "gevallen engel" die uit de hemel verstoten is.
spettic schreef:Ik ben de laatste die daarover oordeelt
Sim0ne schreef:spettic schreef:Nee, de duivel is een "gevallen engel" die uit de hemel verstoten is.
Dan heeft God hem toch eerst tot de hemel toegelaten. En Engelen hebben toch ooit geleefd op aarde, en zijn dus ooit door God geschapen. God heeft toch ook de hemel gemaakt?
spettic schreef:Engelen hebben niet geleefd op de aarde maar het zijn Gods dienaren in de hemel die ook verschijnen aan mensen.
spettic schreef:Sim0ne, ja dat klopt maar de duivel is niet geschapen.
spettic schreef:Sim0ne, ja dat klopt maar de duivel is niet geschapen. Hij heeft de keus( ja daar heb je het weer) gemaakt om ongehoorzaam te zijn
Sim0ne schreef:spettic schreef:Engelen hebben niet geleefd op de aarde maar het zijn Gods dienaren in de hemel die ook verschijnen aan mensen.
Mensen worden toch ook engelen als ze eenmaal in de hemel worden toegelaten.
spettic schreef:Maar als je naar de hemel gaat ben je wel helemaal rein omdat je zonder zonden geworden bent door Jezus die voor jou zonden is gestorven
Ik begrijp echt dat dit voor jullie als abracadabra in de oren moet klinken hoor zeker als je hier nog nooit van gehoord hebt.