mawaikee schreef:Wow ik rook weinig, ik kom maar op 780 euro per jaar, als ik het ruim aanhoudt
Erg he

kun je nagaan dat mijn ouders zeker 2 keer zoveel roken als ik....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mawaikee schreef:Wow ik rook weinig, ik kom maar op 780 euro per jaar, als ik het ruim aanhoudt
x_Marr schreef:Chiqa: vind het knap dat je bokt dan nog niet goed genoeg kent
Just_Me schreef:Ik denk dat er meer mensen dan wél uit eten gaan, dan níet. Rokers die zullen uiteindelijk toch wel overstag gaan, en uit eten gaan. (Of ga je je hele leven niet meer uit eten?)
Niet-rokers met astma (o.i.d.) KUNNEN ook weer uit eten gaan! (jaja, ze hebben weer een keuze)
x_Marr schreef:DaaromWat zou dan het grote probleem zijn als het wel doorgevoert wordt?
Dat het niet eerlijk is? Dat is wel meer niet
Maar het zou dna iig geen overlast veroorzaken bij niet rokers.
x_Marr schreef:Het KAN op een andere manier ja?
Maar waar haal je het geld vandaan?
Apple schreef:Overigens zijn er significant meer rokers die werkzaam zijn in de zorg. Voornamelijk psychische gezondheidszorg. Bijna alle psychiatrisch patienten rookt ook . Op de een of andere manier helpt roken ook om rustig te blijven en zo beter om te gaan met de stoornis.
Misschien dat over 30 jaar je nog kunt roken op doktersadvies en op recept je sigaretten bij de apotheek kunt halen.
Cheveyo schreef:of die ministers geen 10% loonsverhoging geven en die 10% steken in het rookbeleid voor de horeca..
x_Marr schreef:Ik zie het al voor me: ''Rustgevend maar slecht voor je gezondheid''.
Apple schreef:x_Marr schreef:Ik zie het al voor me: ''Rustgevend maar slecht voor je gezondheid''.
Beetje bijsluiten van een willekeurig medicijn wil je ook niet lezen, dus sigaretten verschillen daar dan niet zoveel van
x_Marr schreef:Die 10% van de ministers kunnen ze beter in wat anders steken, genoeg armoede hier ook en andere dingen die toch net wat belangrijker zijn dan niet mogen roken in horeca.
Cheveyo schreef:x_Marr schreef:Die 10% van de ministers kunnen ze beter in wat anders steken, genoeg armoede hier ook en andere dingen die toch net wat belangrijker zijn dan niet mogen roken in horeca.
alle andere dingen zijn meer nodig dan die loonsverhoging van het stel wat er nu zit...
x_Marr schreef:Nou dna is het toch goed?Dan doet ze het idd. zelf