Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:. Hoe vaak kom je per dag iemand met een burka tegen? En hoe vaak heb je daar dan last van? Zelfde als het niet willen Nederlands spreken. Jij wilt geen contact met mij? Prima, ik dan ook niet met jou. En ieder gaat weer zijn eigen weg. .
capopjekop schreef:Dus van mij hoeven ze echt niet alleen de 'buitenlanders' aan te pakken, de Nederlanders die zich misdragen mogen ook harder aangepakt worden.
Princess_ schreef:Ach wilders spoort gewoon niet. Het blondeer is niet alleen slecht voor zn haar, het tast zn hele wezen aan.
runningkawa schreef:Is dat bekend? Zou ik wel willen weten
runningkawa schreef:princess, als je leest scheert wilders niet iedereenover 1 kan...alleen de lamme takken en criminelen
hoeveel kerken staan daar op aantal inwoners van dat geloof?
Hoeveel moskeen staan hier op het aantal van dat geloof?
Is dat bekend? Zou ik wel willen weten
capopjekop schreef:En er hangt me ook nog iets van bij dat de kerken daar niet groter mogen dan dan de moskeeën en niet binnen zoveel meter naast een moskee mogen staan. Zo iets stond er in mijn geschiedenisboek.
runningkawa schreef:Ook dat is zeker war.
Maar stop dan wel het werk door mensen die hier niet echt wonen zoals Polen.
ER zijn genoeg nederlanders (dus ook buitenlanders met een nederlands paspoort) die willen werken maar niet aan de bak komen, ze zijn te duur.
Terwijk polen bijv voor 40 uur op papier staan en er 60 werken. Doen ze dat niet worden ze ontslagen en staan er 10 voor hen in de rij.
Maar daar word ook niks aan gedaan en gedaan alsof het niet waar is....
Princess_ schreef:capopjekop schreef:En er hangt me ook nog iets van bij dat de kerken daar niet groter mogen dan dan de moskeeën en niet binnen zoveel meter naast een moskee mogen staan. Zo iets stond er in mijn geschiedenisboek.
ik heb fotos gezien van kerken daar en die waren reusachtig in vergelijking met onze kerken.
Citaat:Moslim 99,8%, hoofdzakelijk soenni.
Jood 0,05%, 12.000 Sefardische joden.
Christen 0,16%. Afname 4,7%. Onder te verdelen in:
Protestanten 0,01%. Groei 3,9%:
Evangelische Gereformeerde kerk (9 kerken, 280 leden en 700 'affiliated' [d.w.z. ook gastleden en niet-belijdende of niet-gedoopte leden])
Conventie van Baptisten (3 gemeenten, 100 leden en 167 'affiliated')
Tien anderen denominaties (28 gemeenten, 732 leden en 1.604 'affiliated')
Evangelischen 0,01% (615 leden en 1200 'affiliated').
Charismatische en Pinksterchristenen (90 leden en 170 'affiliated') Naar schatting werken 150 zendelingen binnen en buiten Marokko onder Marokkanen. Negen van hen zijn Marokkaan.
Rooms Katholiek 0,14%. Afname 5,3%. Bijna exclusief Fransen. (52 kerken, 20.200 leden en 36.000 'affiliated'). Expatriate kerkelijke werkers: 412.
Orthodox 0,003%. Afname 1,1%. Allen van buiten Marokko (3 denominaties met 2 kerken, 468 leden en 850 'affiliated').
Maik79 schreef:runningkawa schreef:princess, als je leest scheert wilders niet iedereenover 1 kan...alleen de lamme takken en criminelen
hoeveel kerken staan daar op aantal inwoners van dat geloof?
Hoeveel moskeen staan hier op het aantal van dat geloof?
Is dat bekend? Zou ik wel willen weten
Waarom is dat überhaupt interessant?