Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:20

Schimmelig schreef:
faye schreef:
Die derde wereldoorlog komt er en hier in Nederland zullen we het alleen zwaar krijgen mbt voedingsmiddelen en brandstof.

Doe eens iets meer info uit de doeken Tong uitsteken Waar, tussen wie, wanneer, waarom, enz? Lachen

O bah, nou dat kan zijn met China, dat zij mijn overgrootvader altijd, althans dat zei hij tegen mijn moeder. Het gele gevaar noemde hij dat. Dat is zo een inmens groot volk, wreed en als dat gaat hollen, berg je maar. Haha!

Maar ik denk meer aan de arabische wereld.

"Dan zal er komen uit verre landen
Een Germaans vorst op de gouden troon,
Gevonden in de slavernij en in de wateren.
De vrouw wordt slavin; haar tijd wordt niet meer aanbeden." (een vers van Nostradamus)

Die germaanse vorst, zou eventueel Busch kunnen zijn, wellicht een president met Europese voorouders. In Amerika zitten veel immigranten. Die gouden troon, de belangrijkste zetel binnen wereldpolitiek?
Verre landen, Nostradamus zat toch in Frankrijk? Dus Arabische landen zijn verre landen.
Gesluierd en moeten doen wat gedikteerd wordt is de slavernij. Water wordt gezien als geestelijk goed, dus het geloof.

We gaan het zien.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-09-07 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:20

Ik emigreer wel naar Zweden ofzo Scheve mond
Of Noorwegen, daar hebben ze ook olie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:28

Bah van dit soort berichten word ik toch altijd een beetje bang.

faye schreef:
Nee ik ga geen maatregelen treffen, heeft ook geen zin. Maar ik geloof er wel in. Het kan ook niet anders. Deze situatie kan niet goed blijven gaan.

Het gaat al niet goed. Met al die aanslagen etc. Maar idd, ik ben ook vaak bang dat het erger gaat worden.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:30

Dat is wat anders, dat kan ik logischer wijs ook wel bedenken dat als het niet vandaag is dan wel morgen dat er keer meer dan onrust in het Midden Oosten is.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:32

russel schreef:
O jee, alleen, nou ik denk dat ik het ook niet ga redden. Zit tussen de boeren maar in tijden van oorlog wordt er niet gedeeld.

Mijn moeder was vanuit Den Haag gedeporteerd naar Deventer, maar de kelders lagen vol en na de oorlog gingen de kelders open, rottend, schimmelt en tot de nok vol met eten. Mijn moeder at bloembollen... Knipoog De boeren waren niet mager, mijn moeder moest leren eten omdat ze niet meer fatsoenlijk voedsel kon verteren.

Lekker over een kam scherend, genoeg boeren die het wel deelden, ook die het niet deden inderdaad.
Maar om nou meteen die enorm negatieve insteek te nemen Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:36

Nu zijn ze het nog niet met elkaar eens. Maar als er iemand opstaat en roept, onze bloedbroeders worden slecht behandeld door het rijke westen, we moeten ze verslaan, dan gaat het fout.

Het rijke westen is het al niet meer de Olieproducende landen zijn het rijkst van de wereld en als ze daar achter komen dat ze hun olie niet meer kunnen of hoeven te slijten aan ons, dan zijn de rapen gaar. Stel dat SHELL zijn monopolie kwijt raakt omdat we ook met andere brandstoffen dan aardolie af kunnen of alternatieve brandstoffen, dan gaat het kaartenhuis vallen en dan krijgen we de arabieren tegen ons, ze kunnen dan immers niet meer aan ons verdienen, worden niet meer op handen gedragen, hebben geen vinger meer in de pap in de wereldeconomie en wereldpolitiek. Kortom dan zijn ze ineens niets meer en dan gaat het fout. Die wereld is zo anders, wij christenen genieten geen respect bij hun. Onze knaken is het enige wat ze boeit.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:37

Je zegt dat de derde wereld oorlog nog moet komen...
Maar die is op 11 september 2001 al begonnen!
Alleen heeft het nog niet de naam derde wereld oorlog...

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:38

Ja en, hun olie is toch het enige dat "ons" boeit?
Als hun olie niet meer nodig is zijn zij niet meer nodig en walst meneer Bush helemaal overal overheen nu laat ie zich nog weerhouden uit eigenbelang ...............
Laatst bijgewerkt door Taffje op 18-09-07 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:39

Skipper schreef:
russel schreef:
O jee, alleen, nou ik denk dat ik het ook niet ga redden. Zit tussen de boeren maar in tijden van oorlog wordt er niet gedeeld.

Mijn moeder was vanuit Den Haag gedeporteerd naar Deventer, maar de kelders lagen vol en na de oorlog gingen de kelders open, rottend, schimmelt en tot de nok vol met eten. Mijn moeder at bloembollen... Knipoog De boeren waren niet mager, mijn moeder moest leren eten omdat ze niet meer fatsoenlijk voedsel kon verteren.

Lekker over een kam scherend, genoeg boeren die het wel deelden, ook die het niet deden inderdaad.

Nou nee hoor, was jij er bij dan dat er gedeeld werd? Ook hier was er armoe bij de burgers uit het dorp, de nietboeren uit dit dorp tijdens de oorlog. Helaas niks denigrerend. Helaas doe ik ook niet graag zaken met de boeren hier, maar als paarden hebt moet je wel. Hoe vaak ik al niet bedonderd ben, wordt er moe van. Loop vaak zat tegen boerenstreken aan hier. Maar niet leuk om te horen als je zelf boer ben. Die doen het altijd anders....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:40

Tavanta schreef:
Ja en, hun olie is toch het enige dat "ons" boeit?
Als hun olie niet meer nodig is zijn zij niet meer nodig en walst meneer Bush helemaal overal overheen nu laat ie zich nog weerhouden uit eigenbelang ...............

Eigenlijk hebben we hun olie ook niet meer nodig, maar het heeft met macht te maken. Busch is dom aan het houden, gewoon macht willen hebben over de hele wereld. Die landen onder zijn positie houden om gebiedsuitbreiding te willen hebben, en macht te houden over het domme Europa. Maar wij kunnen wel zonder Amerika, maar dan moet je wel je mannetjes mee hebben.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:43

russel schreef:
Skipper schreef:

Nou nee hoor, was jij er bij dan dat er gedeeld werd? Ook hier was er armoe bij de burgers uit het dorp, de nietboeren uit dit dorp tijdens de oorlog. Helaas niks denigrerend. Helaas doe ik ook niet graag zaken met de boeren hier, maar als paarden hebt moet je wel. Hoe vaak ik al niet bedonderd ben, wordt er moe van. Loop vaak zat tegen boerenstreken aan hier. Maar niet leuk om te horen als je zelf boer ben. Die doen het altijd anders....

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met Skipper eens ben hoor. Het is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat er niet gedeeld werd. Dat was in jouw moeders omgeving misschien zo, maar je hoort ook altijd hele andere verhalen waarbij er wel gedeeld werd en de boeren juist mensen van het westen in huis namen om te zorgen dat ze wel eten kregen Knipoog
Ik ga er vanuit dat niet al die mensen in de tweede wereldoorlog te voet naar het Noorden o.i.d. zijn getrokken in de wetenschap dat ze toch niks zouden krijgen Knipoog

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:43

Ik vraag me wel eens af wie er aan de touwtjes van Bush trekt, het kan toch niet anders of hij is zelf ook een speelpoppetje (van iemand met meer verstand)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:44

Ik denk dat wij niet ''zonder'' Amerika kunnen. Ik denk dat als Balkenende zegt: ''Bush, we kappen ermee, je zoekt het maar uit.'' Dat Bush dan meteen een legertje naar Nederland stuurt om alles plat te gooien.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:44

Miryamk schreef:
Ik vraag me wel eens af wie er aan de touwtjes van Bush trekt, het kan toch niet anders of hij is zelf ook een speelpoppetje (van iemand met meer verstand)

Zijn adviseurs denk ik Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:45

Dat is iets anders Juul, dat heeft met de machtsgeilheid van Bush te maken. Niet met het feit dat wij best zonder de States kunnen

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:46

Ik denk juist dat het door Bush Senior komt...
Hij heeft nog steeds te veel invloed op Bush Junior.
Zoonlief moet papa's rotzooi opruimen!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:47

SAKKIA schreef:
Miryamk schreef:

Zijn adviseurs denk ik Verward

Ik bedoel eerder een onzichtbare factor Haha!
Die adviseurs zitten er ook om de laan uit gestuurd te worden wanneer Bush fouten maakt.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:49

Nou weet je ik denk dat dat iets is wat wij nooit te weten zullen komen. net zo als het hele verhaal achter 9/11 dat zullen we ook nooit weten. Er zijn gewoon dingen waarin we altijd dom gehouden zullen worden.

Ik ga in elk geval nooit de politiek in, want ik ben net een Rita Verdonk denk ik, zou gewoon alles zeggen wat ik net niet zou mogen zeggen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:49

faye schreef:
Dat is iets anders [naam], dat heeft met de machtsgeilheid van Bush te maken. Niet met het feit dat wij best zonder de States kunnen

Ja maar dáárom kunnen wij niet zonder Bush. Daar is hij te gevaarlijk voor. Tuurlijk, was die man er niet, konden we best zonder Amerika. Nederland is rijk etc genoeg. Maar helaas door Bush is het onmogelijk om onze eigen zin door te drijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:50

De Amerikaanse president heeft veel minder macht en zeggenschap dat een Nederlandse president. Wij hebben een ander soort regeringsstelsel.

Idd wordt Bush gesouffleerd, maar hij doet het graag zoals hem wordt verteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:52

De rol van Engeland mag je ook niet uitvlakken. Hadden wij destijds een sterke minister president gehad, waren we nooit mee gaan doen met Bush. Maar Balkie was overdonderd. Ik schaamde mij rot voor hem, hem zo te zien staan bij Bush, een aanfluiting voor ons land, een land dat altijd wil overkomen met een sterke mening.

Taffje

Miryamk schreef:
Ik bedoel eerder een onzichtbare factor Haha!
Die adviseurs zitten er ook om de laan uit gestuurd te worden wanneer Bush fouten maakt.

Ik denk dat het het in elk geval in de Joodse hoek zit, die hebben op de achtergrond zoveel macht (zeker in Amerika).
Besturen wereldwijd zoveel poppetjes zonder dat wij het weten.

Miryamk

Tuurlijk Russel zijn mediageilheid en grootheidswaan worden flink bevredigd!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:53

russel schreef:
De rol van Engeland mag je ook niet uitvlakken. Hadden wij destijds een sterke minister president gehad, waren we nooit mee gaan doen met Bush. Maar Balkie was overdonderd. Ik schaamde mij rot voor hem, hem zo te zien staan bij Bush, een aanfluiting voor ons land, een land dat altijd wil overkomen met een sterke mening.

Nederland heeft nooit een mening, sluit zich altijd aan om het zichzelf maar niet te moeilijk te maken............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:54

Maar hij gaat wel populariteit verliezen, gelukkig maar.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gaat gebeuren als er een vrouwelijke president gaat komen. Hillary is populair aan het worden had ik begrepen.