Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Dat ze naar de gevangenis moet is duidelijk, maar sommige negatieve reakties erom heen vind ik echt aburd fel hoor, zo zie je maar weer geen groter vermaak als leedvermaak.
Er gaat toch niemand lachend naar de gevangenis? Lijkt wel of ze sommige lieden een persoonlijk leed heeft aangedaan. Maar goed mooi koppie en veel geld is voor sommigen ook onverkropbaar.
russel schreef:Dat ze naar de gevangenis moet is duidelijk, maar sommige negatieve reakties erom heen vind ik echt aburd fel hoor, zo zie je maar weer geen groter vermaak als leedvermaak.
Er gaat toch niemand lachend naar de gevangenis? Lijkt wel of ze sommige lieden een persoonlijk leed heeft aangedaan. Maar goed mooi koppie en veel geld is voor sommigen ook onverkropbaar.
russel schreef:Ik vind het echt grappig al die opmerkingen, moet er steeds heel erg om glimlachen. Iedereen doet maar alsof het een zomerkamp is en ze heimwee heeft.
sjorsie schreef:russel schreef:Ik vind het echt grappig al die opmerkingen, moet er steeds heel erg om glimlachen. Iedereen doet maar alsof het een zomerkamp is en ze heimwee heeft.
nee geen zomerkamp, maar 30 dagen moet vol te houden zijn, zelfs voor een verwend nest zoals zij, als ze nou in India/Thailand woonde was het een ander verhaal.
katiavl schreef:There were questions about favorable treatment for Gibson after a sheriff's spokesman initially said the arrest occurred "without incident" and made no mention of the superstar's now-notorious anti-Semitic rant.
According to the article, in 2004 Sherrif Baca took more gifts than California's other 57 sheriffs combined.
"He's been accused of using his authority to benefit friends and supporters. Since taking office he's accepted thousands of dollars worth of freebie meals, sports tickets and trips."
Ik wil ook wel sherrif worden....