Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 09:11

Oew wat een hatelijke opmerkingen allemaal. Knipoog Zo komt het vrouwvolk weer even oprecht naar voren. Dat ze moet zitten is gewoon eerlijk, maar de fotoos en opmerkingen erom heen, wow.

Ambertjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 09:15

Tja, ze heeft het zélf veroorzaakt.. kan ze er in de gevangenis even goed over na denken wat ze heeft gedaan en wat ze straks gaat doen. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 09:32

Dat ze naar de gevangenis moet is duidelijk, maar sommige negatieve reakties erom heen vind ik echt aburd fel hoor, zo zie je maar weer geen groter vermaak als leedvermaak.

Er gaat toch niemand lachend naar de gevangenis? Lijkt wel of ze sommige lieden een persoonlijk leed heeft aangedaan. Maar goed mooi koppie en veel geld is voor sommigen ook onverkropbaar.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:16

Leuk russel dat jij weer weet hoe andere mensen denken, niemand gaat graag naar de gevangenis. Maar als je jou aan de regels houd zul je er ook niet geraken. En dan moet je de straf maar aannemen. Wat is 14 dagen echt niks....

Ben blij dat ze terug moet, nu krijgt ze tenminste haar les. Dat je met geld niet alles kunt, en zeker niet iedereen kunt omkopen. Voor de agente loopt nu een onderzoek Lachen

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:43

russel schreef:
Dat ze naar de gevangenis moet is duidelijk, maar sommige negatieve reakties erom heen vind ik echt aburd fel hoor, zo zie je maar weer geen groter vermaak als leedvermaak.

Er gaat toch niemand lachend naar de gevangenis? Lijkt wel of ze sommige lieden een persoonlijk leed heeft aangedaan. Maar goed mooi koppie en veel geld is voor sommigen ook onverkropbaar.

Daar gaat het hier niet om. De wet geld voor iedereen, dus ook voor Paris Hilton. Ik vond het absurd dat ze vrij was gelaten.
Zo laat je niet echt zien dat je geen onderscheid maakt in klassen en personen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:06

russel schreef:

Er zijn mensen die hun hele leven in de gevangenis moeten doorbrengen, mevrouw moet er nog maar 23 doen en ze maakt er al een heel probleem van Rolleyes
Welcome to the real life.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:31

Ik vind het echt grappig al die opmerkingen, moet er steeds heel erg om glimlachen. Iedereen doet maar alsof het een zomerkamp is en ze heimwee heeft. Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:33

russel schreef:
Ik vind het echt grappig al die opmerkingen, moet er steeds heel erg om glimlachen. Iedereen doet maar alsof het een zomerkamp is en ze heimwee heeft. Knipoog

nee geen zomerkamp, maar 30 dagen moet vol te houden zijn, zelfs voor een verwend nest zoals zij, als ze nou in India/Thailand woonde was het een ander verhaal.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:34

Nagelbijten / Gniffelen Raar mens dat.
Kan er niet van wakker liggen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:35

mens heeft weer es aandacht nodig.
sorry ik vind het echt een dom mens

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:37

Precies of zeven dagen niet vol te houden zijn, in een goede doodgewone gevangenis. Beetje doorbijten en je mag al terug in een luxevilla blijven Lachen

Zou zowiezo blij zijn dat 35 dagen er 23 zijn geworden en dan 12 niet veel mensen hebben dat geluk Lachen

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:45

pff..mijn part valt ze dood zo'n kakwijf

edit spelfout

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:51

sjorsie schreef:
russel schreef:

nee geen zomerkamp, maar 30 dagen moet vol te houden zijn, zelfs voor een verwend nest zoals zij, als ze nou in India/Thailand woonde was het een ander verhaal.

Heb begrepen dat ze weer 45 dagen heeft gekregen, dus het oorspronkelijke vonnis wordt uitgevoerd.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 14:20

45 dagen moet ook makkelijk vol te houden zijn, als je maar een beetje karakter hebt.

Het zou een heel ander verhaal zijn moest ze daadwerkelijk in een échte cel zitten tussen de gevaarlijke criminelen en moordenaressen. Als ze dagelijks met de dood zou bedreigd worden en gepest worden, ja zoiets is moeilijk om 45 dagen uit te houden. Of als ze er nu een heel jaar moest verblijven, dat is ook lang en dan ben je in feite een heel jaar van je leven kwijt.

Maar ze zit niet in een doodgewone cel, ze heeft 'een van de betere' waar ze alleen zit. En volgens de medegevangen wordt ze als een prinses behandeld, ze krijgt zuivere lakens, iedereen noemt haar met 'miss', niemand die haar afsnauwt zoals ze met de andere gevangen durven doen... als je dan al na 2 dagen niet meer weet waar kruipen dan prijs ik mezelf enorm gelukkig dat ik nooit in zo'n luxeomgeving ben opgegroeid Scheve mond .

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:36

Hoogmoed komt voor de val noemen ze dat..

Ach ik kan er wel om lachen, het bewijs dat als jij zelf andere mensen als vuil behandelt mensen ook geen medelijden met jou hebben Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:51

There were questions about favorable treatment for Gibson after a sheriff's spokesman initially said the arrest occurred "without incident" and made no mention of the superstar's now-notorious anti-Semitic rant.

According to the article, in 2004 Sherrif Baca took more gifts than California's other 57 sheriffs combined.

"He's been accused of using his authority to benefit friends and supporters. Since taking office he's accepted thousands of dollars worth of freebie meals, sports tickets and trips."

Ik wil ook wel sherrif worden....

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:31

Er gebeurd blijkbaar niks boeiends in de wereld dus gaat alle media maar bij Paris voor de deur zitten.. wordt er een beetje moe van elke krant, elke radio, iedereen heeft het erover het is niet echt een wereldramp ofzo vervelend voor d'r maar ja de wet geld nou eenmaal voor iedereen! en niemand gaat voor de lol naar de gevangenis!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:37

katiavl schreef:
There were questions about favorable treatment for Gibson after a sheriff's spokesman initially said the arrest occurred "without incident" and made no mention of the superstar's now-notorious anti-Semitic rant.

According to the article, in 2004 Sherrif Baca took more gifts than California's other 57 sheriffs combined.

"He's been accused of using his authority to benefit friends and supporters. Since taking office he's accepted thousands of dollars worth of freebie meals, sports tickets and trips."

Ik wil ook wel sherrif worden....

je houd je eigen er nog al erg mee bezig he....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:38

en weer eens voordelen zonder het eigelijk echt te weten, je bent goed bezig Lachen

neen meid ik copy past van een site waarop ik zit had het toevallig gelezen, en ik zou ook betalen als ik rijk was, zou maar stom zijn om dan te blijven zitten

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:41

het is gewoon precies zoals ik het zeg Lachen ik zie jouw zowat op iedere pagina bijna op iedereen reageren of je komt wel met de laatste nieuwtjes + je mening er nog is overduidelijkend bijzetten, geloof dat iedereen onderhand nu wel doorheeft hoe jij erover denkt Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:43

ik mag nog altijd plaatsen wanneer ik wil, daarvoor heb ik jou niet nodig om te zeggen wat en hoe. Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:44

zeg ik soms dat je niet meer mag posten? Ik heb alleen gezegd dat jij je er blijkbaar nogal erg mee bezig houd en dat je zowat op iedere pagina ik-weet-wel-niet-hoe-veel-keer post en dat je mening nu wel duidelijk is Lachen dat is iets heel anders als zeggen dat je niks meer mag plaatsen.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:47

Je zou het bijna zielig gaan vinden hè? Huilen van het lachen

Zou ze het in het vervolg weer doen?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:48

Als ze dat wil plaatsen moet ze dat toch zelf weten? Scheve mond
Worden we tenminste up-to-date gehouden Knipoog

Ik zie het probleem er iig niet van in..
En als je het zo vervelend vind, dan lees je het toch niet? Of negeer het...
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 10-06-07 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Soo_Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:49

Zielig, Duivel