Jongens (9) plassen tegen politieauto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: Jongens (9) plassen tegen politieauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:47

runningkawa schreef:
Ik ga niet meer op je in shirley
Ik heb geen zin in een OW en aangezien jij niet normaal kunt discussiëren in dit topic en dus wel persoonlijk word en woorden in mensen hun mond legt die ze niet gezegt hebben, hou ik het tegen jou voor gezien.
Jij leest selectief en maakt er dan je eigen verhaal van...

Neem liever n spiegel als je dit zegt. Maar goed joh dan negeren we elkaar toch ook goed hoor als je niet wil openstaan voor de mening van anderen. Wat je wil. Jammer dat je zo'n tunnel-visie hebt.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:47

@ ThePast03 wat denk je dat kinderen leren op een dagverblijf..
je staat er versteld van

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:48

terorita schreef:
@ [*olduser*] wat denk je dat kinderen leren op een dagverblijf..
je staat er versteld van

Ik mag toch hopen dat niet iedere 2-jarige tegenwoordig op een dagverblijf zit.

En de voorbeelden die ik ken hebben het echt van hun ouders geleerd.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:49

ik denk dat de meeste 2-jarigen idd wel op een kinderdagverblijf komen. Ouders moeten toch iig een paar dagen werken.. IK denk dat het % moeders dat helemaal niet werkt erg klein is en dat hoop ik ook...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:50

Toch heel veel kinderen wel.
Ik ken nog maar heel weinig niet werkende moeders.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:53

ThePast03 schreef:
Ik vraag me af of de ouders hier het ook zo leuk zouden vinden als dezelfde jongetjes hun leuter uit de broek gehaald hadden om naast hun jonge dochtertje te gaan staan plassen?

Als deze jongens normaal opgevoed waren geweest hadden ze geweten dat plassen gebeurd op het toilet of ergens in de bosjes waar niemand ze ziet.
Het feit dat ze midden op straat hun leuter uit de broek halen vind ik persoonlijk al zorgwekkend genoeg.

Ik vind het woord leuter ook niet erg vriendelijk klinken en in deze wat agressief. Het doet er ook niet toe om zo letterlijk te omschrijven.

Ik denk ook niet dat die jochies moesten plassen, geen boom konden vinden en dus die auto uitkozen, maar gewoon dat ze stoer wilden doen.

ik denk ook dat ze er nu wel achter zijn dat t minder stoer is dan ze dachten Knipoog Ze doen t vast nooit meer.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:54

Sim0ne schreef:
ik denk dat de meeste 2-jarigen idd wel op een kinderdagverblijf komen. Ouders moeten toch iig een paar dagen werken.. IK denk dat het % moeders dat helemaal niet werkt erg klein is en dat hoop ik ook...

Ik ben toch erg blij dat een van mijn ouders altijd thuis was als ik uit school kwam en ik onder het genot van een kop thee gelijk mijn tekeningen kon laten zien en mijn verhalen kwijt kon en niet hoefde te wachten tot de avond.

En dat mijn moeder pas ging werken toen ik al naar de middelbare school ging en dan nog alleen in de avonduren zodat mijn vader bij de kinderen was.

Dus om nu te hopen dat kinderen geen moeders meer hebben die niet werken vind ik er ver gaan.
Er bestaan nog wel degelijk moeders die het niet nodig hebben om er "even uit" te zijn (veel gehoord excuus).

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:55

Sim0ne schreef:

Maar er zijn best veel alternatieven voor n kinderdag verblijf. Ik denk aan oppas of opa en oma's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:56

Mijn schoonzussen zijn ook hele dagen thuis en die worden ook nog altijd niet gillend gek.

Mijn moeder werkte ook alleen onder schooltijden en daar ben ik haar nu nog dankbaar voor Ja

ThePast03

ShirleyA schreef:
Ik vind het woord leuter ook niet erg vriendelijk klinken en in deze wat agressief. Het doet er ook niet toe om zo letterlijk te omschrijven.

Ik denk ook niet dat die jochies moesten plassen, geen boom konden vinden en dus die auto uitkozen, maar gewoon dat ze stoer wilden doen.

ik denk ook dat ze er nu wel achter zijn dat t minder stoer is dan ze dachten Knipoog Ze doen t vast nooit meer.

Wat is er nu weer agressief aan leuter?

Maar je quote wel heerlijk selectief zeg, ga vooral niet in op wat je zou doen als diezelfde jongens hun leuter uit de broek zouden halen naast jouw dochtertje en of je er dan ook stiekum om kan lachen?

En of ze het nu wel of niet nog een keer doen ligt grotendeels bij de ouders.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-04-07 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim0ne

Ik hoop het ook voor de moeders hoor, niet voor de kids....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:58

Sim0ne schreef:
Ik hoop het ook voor de moeders hoor, niet voor de kids....

Waarom hoop jij dat voor de moeders?
Er zijn ook moeders die volkomen gelukkig zijn in een rol als alleen moeder.

Helaas heeft niet iedereen die keuze. Of eigenlijk ook wel, ik heb die keuze namelijk gemaakt: Geen kinderen omdat ik niet wil werken en kinderen opvoeden.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:59

Ja maar niet veel denk ik... Ik moet er niet aan denken om de hele week thuis te zitten, maar 40 uur werken bevalt me ook totaal niet. Gewoon een beetje mentale uitdaging en een beetje rust

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:00

Ik denk dat een stuk meer moeder dat kunnen als er niet zoveel luxe gewenst zou zijn.
(dat geldt overigens niet voor moeders die het alleen moeten doen)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:00

ThePast03, sommige moeder moeten gewoonweg aan t werk om geld te verdienen en niet omdat ze er even uit moeten. Ik bv ben n alleenstaande moeder en moet dus toch geld verdienen (ben nl opgevoed met de normen en waarden die zeggen dat je je eigen brood moet verdienen als je dat kan). Ik werk zo min mogenlijk om veel met mijn kind samen te kunnen zijn. Die 2 dagen dat ik werk per week gaat mijn zoontje naar n oppas of naar mijn moeder. Gelukkig kan hij daar ook zijn tekeningen laten zien en is t gezellig huiselijk.
Helaas zijn er ook moeders die alle dagen moeten werken, jammer voor moeder en kind maar niet te vermijden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:02

Sim0ne schreef:
Ja maar niet veel denk ik... Ik moet er niet aan denken om de hele week thuis te zitten, maar 40 uur werken bevalt me ook totaal niet. Gewoon een beetje mentale uitdaging en een beetje rust

Dan hoop je dat voor jezelf en daar is niets mis mee.
Maar je hoeft dat niet voor anderen te hopen, ik zou er niet aan moeten denken om kinderen naar een dagverblijf te moeten brengen en zou ook alleen moeder kunnen en willen zijn als ik niet hoefde te werken.

Voor mentale uitdaging heb ik geen baan nodig en ook niet voor sociale contacten, alleen voor geld.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:03

ShirleyA schreef:
[*olduser*], sommige moeder moeten gewoonweg aan t werk om geld te verdienen en niet omdat ze er even uit moeten. Ik bv ben n alleenstaande moeder en moet dus toch geld verdienen (ben nl opgevoed met de normen en waarden die zeggen dat je je eigen brood moet verdienen als je dat kan). Ik werk zo min mogenlijk om veel met mijn kind samen te kunnen zijn. Die 2 dagen dat ik werk per week gaat mijn zoontje naar n oppas of naar mijn moeder. Gelukkig kan hij daar ook zijn tekeningen laten zien en is t gezellig huiselijk.
Helaas zijn er ook moeders die alle dagen moeten werken, jammer voor moeder en kind maar niet te vermijden.

Waarom denk je toch steeds dat dit topic over jou gaat?

Ik zeg hoe ik het heb ervaren en hoe ik het persoonlijk niet zou willen, dat heeft helemaal niets met jou te maken.
Mijn algemene ontwikkeling is voldoende om te weten dat er alleenstaande moeders zijn die wel moeten werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:03

Ik zou er geen moeite mee hebben
Afleiding en sociale contacten lukt me anders ook wel Lachen
Verveel me niet zo snel Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:04

Sorry ThePast03, ik heb geen dochter dus ik kan niet echt ingaan op jouw suggestie. Maar ik zal n poging doen: Ik denk dat ik me daar niet zo druk om zou maken want mijn zoontje zoiet ook wel meisjes bloot en dat zou als ik n dochter zou hebben ook wel zo zijn dat ze wel ns een jongetje in zijn blootje zou zien. Piemeltjes van 9.jarige jochies vond ik niet schokkend. Raak ook niet in de stress trouwens als mijn zoontje een volwasse man tegen n boos zie plassen.

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:06

Het wordt steeds gekker tegenwoordig.
Echt associaal!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:08

ThePast03 schreef:
Waarom denk je toch steeds dat dit topic over jou gaat?

Ik zeg hoe ik het heb ervaren en hoe ik het persoonlijk niet zou willen, dat heeft helemaal niets met jou te maken.
Mijn algemene ontwikkeling is voldoende om te weten dat er alleenstaande moeders zijn die wel moeten werken.

Ohhhh als ik mijn mening geef vind jij dat ik vind dat t topic over mij gaat en als jij je mening geeft is t wel ok? Sorry hoor maar iedereen geeft hier toch zijn mening en ja ik kan mijn mening illustreren met voorbeelden over mijn zoon en mijn ouderrol jij niet. Maar ieder heeft wel even veel recht op zijn mening. En houdt eens op met dat agressieve toontje naar mij toe.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:17

ShirleyA schreef:
Sorry [*olduser*], ik heb geen dochter dus ik kan niet echt ingaan op jouw suggestie. Maar ik zal n poging doen: Ik denk dat ik me daar niet zo druk om zou maken want mijn zoontje zoiet ook wel meisjes bloot en dat zou als ik n dochter zou hebben ook wel zo zijn dat ze wel ns een jongetje in zijn blootje zou zien. Piemeltjes van 9.jarige jochies vond ik niet schokkend. Raak ook niet in de stress trouwens als mijn zoontje een volwasse man tegen n boos zie plassen.

Ik heb het niet over het feit dat ieder jong meisje misschien wel eens een jongetje bloot ziet.
(Ik heb wat gemist in mijn jonge jaren want ik zag nooit blote jongetjes. Clown ) Mijn vraag was of jij het leuk zou vinden (als je een dochtertje) had dat twee jochies op straat hun leuter uit hun broek haalden naast je dochtertje.

Maar over het feit dat 9-jarigen midden op straat hun leuter uit de broek halen.
Dat ze dat in een afgelegen bosje uit het zicht doen begrijp ik, maar midden op straat?
De meeste 9-jarigen die ik ken (en gekend heb) hadden toch echt wel het fatsoen om te weten dat dat zeer asociaal is en zouden dat zelfs niet uit balorigheid doen.

Het lijkt alsof mensen agressief op je reageren, maar dan moet je ook even bij jezelf kijken.
Je haalt alles wat hier geschreven wordt uit zijn verband, trekt het naar je eigen situatie toe en quote ook nog eens heel selectief.
Dat is een zeer vermoeiende manier van communiceren, ik denk dat ik het voorbeeld van RK maar ga volgen want je blijft het toch zo draaien tot iemand een OW krijgt. Veel succes.

Edit: Nu haal je er bijvoorbeeld weer iets bij wat niemand gezegd heeft. Namelijk dat jij niet geschokt bent door een piemel van een 9-jarige. Prima, maar dat hoef ik niet te weten en daar gaat het hier ook niet over.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:25

Mijn dochter mocht op een gegeven moment niet meer door de straat lopen van de buurjongetjes, ze moest zich dan eerst uitkleden, op straat...Toen ben ik wel even gaan 'zeuren' bij hun ouders. Ik denk dat er wel verschil inzit in het opvoeden van een meisje of jongen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:28

Ik vraag me dan weer af hoe die jongens op zo'n idee komen...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:29

Miryamk schreef:
Mijn dochter mocht op een gegeven moment niet meer door de straat lopen van de buurjongetjes, ze moest zich dan eerst uitkleden, op straat...Toen ben ik wel even gaan 'zeuren' bij hun ouders. Ik denk dat er wel verschil inzit in het opvoeden van een meisje of jongen.

Lekkere jochies dan.dat gaat ook wel iets verder dan n jongetje tegen iets aan zien plassen zeg. Arme meid. Was ze niet bang? Die ouders schrokken denk ik wel toen je kwam vertellen hoe t zat?