Bonjoy schreef:Ik heb een soort ''trauma'' opgelopen aan Pitbulls. Zo'n eentje met een ei vormig hoofd...
Ik liep met onze hondjes langs een huis, gewoon door de woonwijk, komt er eerst een andere hond zomaar het huis uitrennen (Ook een bullterriër achtig dier) ik kon mijn hondje nog net omhoog tillen, maar mijn zusje was niet snel genoeg. Toen kwam dr een ''pitbull'' het huis uitrennen, en die greep het hondje van mijn zusje, en die ging Woody helemaal heen en weer slingeren. De eigenaar kwam ook naar buiten, en die heeft die pitbull lopen schoppen, maar die liet maar niet los!
Dus onze Woody was bijna dood door een Pitbull
Nu komt het voor jullie natuurlijk weer over, dat ik iedere Pitbull rotbeesten vindt. Maar laatst, in een dorp verder waarvan ik woon, is er een puppy doodgebeten door een Pitbull...
Dus als ik een pitbull tegenkom, als ik mijn hondjes bij me heb, til ik ze altijd op. Ik durf ze gewoon niet te vertrouwen, hoe lief ze ook kunnen zijn. Het is gewoon een reactie...
jij bent dus zo iemand die niet weet waarover hij praat.
stel je voor dat je je eens meer erin verdiept in plaats van te gaan gillen en je kleine schattige hondje direct optillen als er zo'n engerd aankomt