Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Passival schreef:Ben ik even blij dat wij geen orkanen hier hebben. Tenminste...... dat hoop ik maar
Nu het weer zo aan het veranderen is zouden er in de toekomst best wel orkanen/torando's kunen komen
Passival schreef:Ben ik even blij dat wij geen orkanen hier hebben. Tenminste...... dat hoop ik maar
Nu het weer zo aan het veranderen is zouden er in de toekomst best wel orkanen/torando's kunen komen
Citaat:zie je ineens 500 studenten heel hard naar links leunen enzo..
Ellebel schreef:Bah ik moet zo weg, ga maar lopen in plaats van fietsen. En dan maar hopen dat de treinen nog een beetje normaal rijden....
MyWishMax schreef:Mocca schreef:Wij zijn net naar huis gestuurd door de schoolleiding.
Het werd te gevaarlijk.
Morgen misschien ook vrij.
Ook voor het eerst op het CCC
Ellebel schreef:Bah ik moet zo weg, ga maar lopen in plaats van fietsen. En dan maar hopen dat de treinen nog een beetje normaal rijden....
Passival schreef:ohnee he en juist bij die rooie dingen woon ik (boven leeuwarden)
Lianne1 schreef:Passival schreef:Ben ik even blij dat wij geen orkanen hier hebben. Tenminste...... dat hoop ik maar
Boven de 120 km per uur is al orkaan!
Hoop niet dat wij dat hier krijgen, het gaat zo al genoeg te keer.
terorita schreef:in een vliegtuig zitten met dit weer pppffff
wat zullen die mensen het benauwd hebben
schiphol heeft overigens maar 1 landingsbaan, en vertrekbaan in gebruik