Roane schreef:
Maar dat maakt de pitbull zelf nog geen moordenaar.
wtf die hond doden dat meisje! hoezo geen moordenaar!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roane schreef:
loveamira schreef:Roane schreef:
loveamira schreef:Roane schreef:
Citaat:
O toppertje, volgende keer maken we de hond niet af maar geven hem knuffel therapie!
LimaGentle schreef:Citaat:
O toppertje, volgende keer maken we de hond niet af maar geven hem knuffel therapie!
je snapt het echt niet he??
Citaat:ik heb zelf een engelse stafford en dat is echt een l*l van een beest, daar kan je echt alles mee
LimaGentle schreef:een hond word nooit vals geboren.. ooit een pup al bijtend uit zijn moeder zien komen?
als er al enige agressie is dan is dat genetisch bepaald maar dan NOG moet het aangewakkerd worden om het zo maar te zeggen
een goede opvoeding is dan van belang maar dat is bij elke hond zo
poedel, herder etc kunnen allemaal agressief zijn zonder goede opvoeding
daarbij komt dat een pitbull niet ooit is gefokt op agressie naar mensen toe maar van hond tot hond
LimaGentle schreef:een hond word nooit vals geboren.. ooit een pup al bijtend uit zijn moeder zien komen?
als er al enige agressie is dan is dat genetisch bepaald maar dan NOG moet het aangewakkerd worden om het zo maar te zeggen.
Caira schreef:LimaGentle schreef:een hond word nooit vals geboren.. ooit een pup al bijtend uit zijn moeder zien komen?
als er al enige agressie is dan is dat genetisch bepaald maar dan NOG moet het aangewakkerd worden om het zo maar te zeggen
een goede opvoeding is dan van belang maar dat is bij elke hond zo
poedel, herder etc kunnen allemaal agressief zijn zonder goede opvoeding
daarbij komt dat een pitbull niet ooit is gefokt op agressie naar mensen toe maar van hond tot hond
correct, maar waarom dan al die bijtincidenten? Juist door de grote trouw die deze dieren hebben zijn ze makkelijk verkeerd af te richten en dat kan desastreuse gevolgen hebben. En juist DAAROM zijn deze honden verboden om mensen tegen zichzelf te beschermen.
Roane schreef:Of snap jij het niet? Ik snap haar wel en snap dat ze het snapt.
Citaat:ik heb zelf een engelse stafford en dat is echt een l*l van een beest, daar kan je echt alles mee
Lees ik het nou verkeerd of klopt er iets niet in de zin? o_O
Hackie schreef:
Honden bijten niet zomaaralthans, de meeste
Nadya schreef:Ik zou absoluut geen pitbull rondom mijn dochter (bijna 2 jaar) willen hebben!!! Met of zonder toezicht, ik wil het gewoon absoluut niet hebben. Die beesten staan niet voor niets op de lijst van gevaarlijke
honden.
Stel je eerst op de hoogte voor dat je ongefundeerde uitspraken doet.![]()
Ik weet de details van dit afschuwelijke ongeluk niet en die hoef ik ook niet te weten. Ik moet er niet aan denken dat het mijn kind overkomt. Als het mijn kind overkomen was, reken maar dat die hond afgemaakt kan worden. Zeker een pitbull.