Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bloempje1 schreef:edit wat een nederlandse zin zeg,word laat denk
flyinglady schreef:bloempje1 schreef:edit wat een nederlandse zin zeg,word laat denk
idd niet te lezen.
Jij viert het zeker met een borrel
ShirleyA schreef:Ja wordt zeker laat ik ga naar mijn bedje en miss nog een x kijken naar de ophanging op t nieuws; slaap ik lekker van
Rissjuh17 schreef:op welk net is er nu nieuws dan? Was toch van plan even een peukkie te doen beneden
Rissjuh17 schreef:op welk net is er nu nieuws dan? Was toch van plan even een peukkie te doen beneden
flyinglady schreef:Ik heb een goed idee.
Iedereen die met mij mee wil vieren dat Saddam er niet meer is.
Steekt morgen om 24.00 uur vuurwerk af.
Ik hoop dat jullie er massaal gehoor aan geven.
pascha7 schreef:welk net komt het nu nog dan dan ga ik ook nog een keer kijken
vindt het geweldig hoe het gegaan iskan niet vaak genoeg kijken na hoe zo een klojo opgehangen wordt
sorry hoor maar vindt het geweldig dat hij nu dood is
bloempje1 schreef:Nee gelukkig niet,zit hier nuchter achter mn compie te denken dat het is en blijft een dubbelganger![]()
Maar ik mag niet drinken niet goed voor mn beeb,die nog goed moet groeien
MSQuincyTE schreef:Geen 3 op een dag maar 100 op 1 dag dat ruimt nog veel sneller op
MSQuincyTE schreef:Geen 3 op een dag maar 100 op 1 dag dat ruimt nog veel sneller op
flyinglady schreef:bloempje1 schreef:Nee gelukkig niet,zit hier nuchter achter mn compie te denken dat het is en blijft een dubbelganger![]()
Maar ik mag niet drinken niet goed voor mn beeb,die nog goed moet groeien
En dan nog wakker om 02.00 uur.
Je kan zeker niet slapen he, na dat enge filmpje.
ShirleyA schreef:MSQuincyTE schreef:Geen 3 op een dag maar 100 op 1 dag dat ruimt nog veel sneller op
Ik 'ken' iemand die daar echt zo over dacht.... gelukkig hebben ze m opgehangen hahahaahah.
pascha7 schreef:MSQuincyTE schreef:Geen 3 op een dag maar 100 op 1 dag dat ruimt nog veel sneller op
ja maar dan moet je er zoveel op 1 dag opslaan
wat nog beter is is al die klojos ik een schip doen en dan op het diepste punt de laatkleppen openen en dan laten verzuipen en het zinkt vanzelf naar de bodem van de zee
Rissjuh17 schreef:We worden morgen allemaal gebantwant natuurlijk zullen alle moddies wel slapen
ShirleyA schreef:MSQuincyTE schreef:Geen 3 op een dag maar 100 op 1 dag dat ruimt nog veel sneller op
Ik 'ken' iemand die daar echt zo over dacht.... gelukkig hebben ze m opgehangen hahahaahah.
Rissjuh17 schreef:We worden morgen allemaal gebantwant natuurlijk zullen alle moddies wel slapen