Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Ik hoorde daarstraks dat Susanne toch verkracht is. Ik zal even de nieuwsbron opzoeken.
Kimberley77 schreef:Ik hoorde daarstraks dat Susanne toch verkracht is. Ik zal even de nieuwsbron opzoeken.
daffene schreef:netjes en respectvol voor wie?
LiinDseyy schreef:wat erg...
maar ik snap ook niet dat ze haar 'zo laat' nog over straat laten. Ik ben 13 en moet nu rond half 6 thuis zijn... tenzij ik met mijn zusje ben, dan mag ik savonds nog wel over straat maar alleen als het echt nodig is..
Cayenne schreef:Kimberley77 schreef:Ik hoorde daarstraks dat Susanne toch verkracht is. Ik zal even de nieuwsbron opzoeken.
Waar is die nieuwsbron dan? Ik zou dit soort uitspraken zonder officieel bevestiging hier niet zomaar neerzetten. Ik vind dit dan ook helemaal niet netjes en respectvol
MSQuincyTE schreef:Zie je wel dat er wat anders uit komt dan dat ze zeggen
Yvonniej schreef:MSQuincyTE schreef:Zie je wel dat er wat anders uit komt dan dat ze zeggen
![]()
Ik weet nog van niks..
Vertel..
MSQuincyTE schreef:Weten jullie wel al dat H v D de badkamer moord op op zijn geweten heeft?
tienus63 schreef:MSQuincyTE schreef:Weten jullie wel al dat H v D de badkamer moord op op zijn geweten heeft?
Is het niet zo dat zijn nieuwe advocaat de verdediging in die zaak deed? Dat is heel iets anders.
MSQuincyTE schreef:Hij heeft die moord echt gedaan
En waar dat is geweest weet ik zo even niet meer
En Suzzane haar rug was helemaal gebroken.
MSQuincyTE schreef:Hij heeft die moord echt gedaan
En waar dat is geweest weet ik zo even niet meer
En Suzzane haar rug was helemaal gebroken.