Verdonk voert alleen maar een beleid uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Gewoon weer opbouwen. Wat is er fijner om weer in je geboorteland te zijn. Tussen je taalgenoten en in je eigen cultuur. Ja de bergen geld waar je alleen maar je handje voor op hoeft te houden.... ja dat is fijner....
Sundancer schreef:Verdonk voert alleen maar een beleid uit.
faye schreef:Goed lezen Yvonne, ik geef de asielzoekers niet de schuld. Maar ik vind het wel van de zotte dat mijn vriendin in een kleine oude en klamme, koude caravan zit met twee kinderen en geen huis van de gemeente krijgt. De eerste de beste asielzoeker die een verblijfsvergunning krijgt, krijgt zo een huis toegewezen inclusief subsidie. Dat is zoooooo scheef.
Bealy schreef:Sundancer schreef:Verdonk voert alleen maar een beleid uit.
Er bestaat ook nog zoiets als beleidsruimte.
Sundancer schreef:Verdonk voert alleen maar een beleid uit.
Sundancer schreef:Dat vind ik altijd zo vreemd (Youngster geeft het al zelf aan) dat wanneer je voor Verdonk bent, dat je dan een racist beent.... zo denken mensen erover....
Caira schreef:Sundancer schreef:Dat vind ik altijd zo vreemd (Youngster geeft het al zelf aan) dat wanneer je voor Verdonk bent, dat je dan een racist beent.... zo denken mensen erover....
Maar ze staat wel achter dit beleid, anders zou ze het niet uitvoeren!
youngster schreef:Met het bijlezen is het mij wel duidelijk geworden dat als je een stop wilt op de asielaanvragen dat je gelijk associaal en een racist bent.
Nee dat is niet zo, maar nederland wordt gewoon overvol.
Waar denken jullie dat die intollerantie vandaan komt?? Van dat overbevolkte.
En sja we kunnen een kinderstop inlassen ala china, of de grenzen een poos wat dichter doen.
youngster schreef:Ik geloof dat meerdere in de kamer hier achter staan. Niet alleen verdonk.
Sundancer schreef:youngster schreef:Ik geloof dat meerdere in de kamer hier achter staan. Niet alleen verdonk.
Erachter staan, het Kabinet, en de helft van de 2e kamer....
Bealy schreef:Na de afgelopen verkiezingen nog een minderheid.
Bealy schreef:Na de afgelopen verkiezingen nog een minderheid.
Edding3000 schreef:Bealy schreef:Na de afgelopen verkiezingen nog een minderheid.
Dees schreef:
Het is zo makkelijk te zeggen "ze houden de hand op en er valt geld in".... Zelfs voor de Nederlandse voedselbanken wordt streng gecontroleerd of het wel nodig is... en dan heb je het nog maar over een pot pindakaas en een krop sla...
Ik geloof er geen bal van dat asielzoekers dan zonder enige strubbles wel gewoon een fatsoenlijke uitkering krijgen
slimmerik schreef:Dees schreef:
Het is zo makkelijk te zeggen "ze houden de hand op en er valt geld in".... Zelfs voor de Nederlandse voedselbanken wordt streng gecontroleerd of het wel nodig is... en dan heb je het nog maar over een pot pindakaas en een krop sla...
Ik geloof er geen bal van dat asielzoekers dan zonder enige strubbles wel gewoon een fatsoenlijke uitkering krijgen
En wat krijg je van een lage uitkering en geen baan en dus legio vrije tijd??? Juist: criminaliteit !! Bij mijn vriendin werd haar opel logo van de auto gesneden door mannen van een jaar of 30 uit een nabij gelegen asielzoekerscentrum. Ze heeft er een foto van: politie doet er niets mee.....
En zoals ik al uitgelegd heb, heb ik een moeder (81) die in een huurhuis woont met een minimum uitkering, die geen geld krijgt voor een hoorapparaat omdat ze 2000 euro op de bank heeft waar ze haar begrafenis van wil betalen.
Sundancer schreef:hebben ze dat?Edding3000 schreef:
Ze bedoelt dat links de meerderheid heeft....
Sundancer schreef:Euh, je vergeet de partij voor de dieren ook nog....
slimmerik schreef:Sundancer schreef:Euh, je vergeet de partij voor de dieren ook nog....
Die zijn voor het evenwicht. Die roeien rechts uit.... en zetten er een paar konijnen neer
slimmerik schreef:Dees schreef:
En wat krijg je van een lage uitkering en geen baan en dus legio vrije tijd??? Juist: criminaliteit !! Bij mijn vriendin werd haar opel logo van de auto gesneden door mannen van een jaar of 30 uit een nabij gelegen asielzoekerscentrum. Ze heeft er een foto van: politie doet er niets mee.....
En autochtonen doen zoiets niet, die zijn aaaaaaaltijd braaf aan het werk!
En zoals ik al uitgelegd heb, heb ik een moeder (81) die in een huurhuis woont met een minimum uitkering, die geen geld krijgt voor een hoorapparaat omdat ze 2000 euro op de bank heeft waar ze haar begrafenis van wil betalen.