Een half miljoen mensen hebben op hem gestemd, maar het boeit niet want ze willen niet met hem samenwerken Wat nou democratie?!?!
Naar die mensen wordt dus gewoon NIET geluisterd! een half miljoen!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toeties schreef:Dat de andere partijen niet met Wilders willen samenwerken zegt genoeg over de poliltiek hier!!
Een half miljoen mensen hebben op hem gestemd, maar het boeit niet want ze willen niet met hem samenwerken Wat nou democratie?!?!
Naar die mensen wordt dus gewoon NIET geluisterd! een half miljoen!!!!!
Bealy schreef:_Michelle__ schreef:Maar hij heeft de kans ook nog niet gehad om te bewijzen dat hij daar ook mee bezig kan zijn.
Hij heeft verschillende standpunten waarvan ik denk dat hij daar best wel wat mee kan verbeteren, maar mensen denken altijd meteen aan zijn standpunten tegenover de allochtonen en de islam.
Gek hè, hij zit al bijna 8 jaar in de kamer (vanaf 1998 met een onderbreking van 3 mnd) en ik heb hem nog niet heel veel andere dingen horen zeggen.
Douni schreef:Ik vind het al aardig vol in Nederland en dan doel ik meer op de totale bevolking. Om dan meer mensen uit het buitenland aan te trekken zie ik niet zo zitten. (en die mensen die jij bedoelt haal je zeker niet uit derdewereldlanden, Marokko, Turkije of noem maar op. Die moet je halen uit soorgelijkontwikkelde landen (usa, engeland, frankrijk ect)) Ten eerste houdt je de vergrijzing toch niet tegen, ten tweede maak je het alleen maar voller (qua stedelijke ontwikkeling en qua mensen) in dit land, wat toch echt niet ten goede komt van de huizen- en banenmarkt. Huizen in de randstad zijn nú al onbetaalbaar voor de gemiddelde starter, hoe denk je dat dat straks wordt als je dat soort mensen in een woning moet gaan plaatsen?Daarnaast hebben we veel meer jonge mensen nodig in NL om vergrijzing tegen te gaan.
Sammie schreef:Douni schreef:Ik vind het al aardig vol in Nederland en dan doel ik meer op de totale bevolking. Om dan meer mensen uit het buitenland aan te trekken zie ik niet zo zitten. (en die mensen die jij bedoelt haal je zeker niet uit derdewereldlanden, Marokko, Turkije of noem maar op. Die moet je halen uit soorgelijkontwikkelde landen (usa, engeland, frankrijk ect)) Ten eerste houdt je de vergrijzing toch niet tegen, ten tweede maak je het alleen maar voller (qua stedelijke ontwikkeling en qua mensen) in dit land, wat toch echt niet ten goede komt van de huizen- en banenmarkt. Huizen in de randstad zijn nú al onbetaalbaar voor de gemiddelde starter, hoe denk je dat dat straks wordt als je dat soort mensen in een woning moet gaan plaatsen?Daarnaast hebben we veel meer jonge mensen nodig in NL om vergrijzing tegen te gaan.
Van mij mag de totale bevolking wel omlaag, dus geen mensen aantrekken. Dat komt de economie op den duur ook ten goede.
tita schreef:Ach Wilders was ook een van de weinige die wil dat de rechten van de dieren in de grondwet komen
Toeties schreef:tita schreef:Ach Wilders was ook een van de weinige die wil dat de rechten van de dieren in de grondwet komen
Juist! Beetje jammer dat niemand dat van hem leest, opnoemt of meeneemt in zijn beoordeling over die man!
Alleen maar over zijn immigratiebeleid, waar ik ook achter sta, al is het alleenm aar om de boel bespreekbaar te houden
tita schreef:Dat is niet waar maar bij een debat willen ze hem zo uit zijn tent lokken en over andere onderwerpen spreken de andere partijen al zo veel over.
Niemand durft zich echt uit telaten over de integratie en buitenlanders en helaas Wilders wel
Douni schreef:Met een opleiding hier en een talencursus(die heb je ook nodig als uit frankrijk komt) kan iedereen het halen die het wilt.
Sammie schreef:Ik geloof dat het doel is om juist vreemde en beter kennis aan te trekken, dus dan moet je niet eerst geld gaan pompen in mensen:
A. die geen enkele kennis hebben
B. waarvan je niet weet wat ze in 'huis' hebben (zijn ze technisch, exact of misschien ontzettend dom? en willen ze uberhaupt wel werken hier)
C. je geeft ze 'onze' kennis. (waar we eigenlijk niks aan hebben, want dat weten we al)
Dus dan ga je geld pompen (en dat geld kunnen we imo dan toch beter gebruiken om de vergrijzing 'tegen te gaan') in iets wat we al lang en breed weten. Zo ga je niet vooruit, zo blijf je hangen. (en ga je dus achteruit)
Simpel voorbeeld: In Japan zijn ze met allerlei technische snufjes al veel verder dan hier. Als je mensen van uit Japan hierheen zou kunnen trekken, dan help je de economie en de algemene kennis gaat vooruit.