TequilaRos schreef:Zijn we het daar dus zeker over oneens.
Je meent het.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TequilaRos schreef:Zijn we het daar dus zeker over oneens.
Karl66 schreef:Volgens mij is er weinig keus, of er komen weer verkiezingen of het wordt CDA/PvdA/CU.
Chubby schreef:ieder z'n mening gelukkig! Anders hoefden we helemaal niet te gaan stemmen..
TequilaRos schreef:Waarschijnlijk CDA/PVDA/VVD wie immer
TequilaRos schreef:Maar wordt er ook geluisterd naar het volk, dat vraag ik me elke keer weer af.
MissJ schreef:Ligt er maar net aan hoe die partijen zich op gaan stellen. De PVDA had de afgelopen jaren al in het kabinet kunnen zitten, als Wouter niet zo hard to get had gespeeld.![]()
Ik ben benieuwd of CDA VVD PVDA met elkaar door 1 deur zouden kunnen, dan heb je redelijk evenwicht lijkt mij. Maar de tijd zal het leren.
youngster schreef:Naaa dat denk ik niet. CDA en PVDA gaan echt niet samenDat zie ik echt niet gebeuren.
Ik ben overigens ook blij dat een kabinet Bos er nu niet inzit. Dat zag ik dus echt niet zitten
Aimee schreef:Evenwicht? Met een CDA/VVD/PvdA coalitie wordt er volledig aan het sociale signaal voorbij gegaan.... evenwichtiger is dan CDA/PvdA/SP
Karl66 schreef:Volgens mij is er weinig keus, of er komen weer verkiezingen of het wordt CDA/PvdA/CU.
Justy schreef:Karl66 schreef:Volgens mij is er weinig keus, of er komen weer verkiezingen of het wordt CDA/PvdA/CU.
Ik ga met je mee, dit lijkt me echt de enige werkbare combinatie.
youngster schreef:Sja en toch vraag ik me af of CDA en PVDA eruit gaan komen.
Tavanta schreef:Ik ook, hoe ik ook puzzel, kan er echt niets anders van maken........
Chubby schreef:In hoeverre behoudt meneer Bos dan zijn geloofwaardigheid?
faye schreef:Knap dat er al gepuzzeld wordt zonder einduitslagen
Misschien zit er nog wel een CDA/VVD/Wilders coalitie in![]()
faye schreef:Knap dat er al gepuzzeld wordt zonder einduitslagen
Misschien zit er nog wel een CDA/VVD/Wilders coalitie in![]()
MissJ schreef:youngster schreef:Sja en toch vraag ik me af of CDA en PVDA eruit gaan komen.
Als Wouter zich aan zijn woord houdt en vertrekt...vast wel.