'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nevony

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:26

Jeetje zeg, dit had ik idd ook wel een keer verwacht, maar niet door zo'n pijlstaart dinges, meer door die krokodillen ofzo, niet zo best nieuws dit! Ik vond hem altijd erg intressant

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:27

Ik vind het ook klote zeg.
Hoorde het net ook van mijn broer. Vind de programma's altijd super, en leef ook erg mee met z'n vrouw en kinderen. Tjee. Scheve mond

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:28

Afbeelding

Dit is de zogenaamde pijlstaartrog..

Ik kan het niet geloven dattie is overleden, en het is echt l*llig voor zn vrouw en kinderen! MAar hij zocht het idd wel op, het was ooit een keer te verwachten he Verdrietig
Rip..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:31

zo sneu.. die man had noig zoveel kunne bereiken.. ik keek zijn programma's altijd met plezier.. zonde..

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:32

Wat jammer zeg ik vond hem echt geweldig. Hij had erg veel respect voor dieren en hij had al zoveel dodelijke ongelukjes gehad maar toch overal overheen gekomen en nu dan toch... Verdrietig

groetjes mii... Scheve mond

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:34

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:35

Ok.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:38

Tja, ik hoorde het ook al vandaag. Scheve mond

Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden.
Aan de ene kant is die man geweldig, hij durft ontzettend veel, heeft wel respect voor alle dieren en zet zich helemaal in voor de natuur.

Maar aan de andere kant:
- Hoe hij soms met dieren omging als krokodillen, giftige slangen, andere giftige dieren... "Look at that crocodile, it is one of the most DANGEROUS animals in the world.. Rolleyes en dan heeft ie hem zo vast alsof het zijn cavia is.. Nagelbijten / Gniffelen

Tja... Toch raar dat hij er niet meer is, maar het ergste vind ik dat hij dit zijn kind en vrouw (die zelf ook vaak met wilde dieren omging trouwens) aandoet... Scheve mond Zoontje groeit op zonder vader... Toch pijnlijk Verdrietig

Nouja, ik vind het toch een eigen schuld gevalletje, wat dus heel erg is voor zijn nabestaanden. Scheve mond

R.I.P Steve, en sterkte voor alle nabestaanden... Lachen

* Hij is gelukkig voor hem, wel gestorven in het harnas. Knipoog

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:39

Hoorde het vanmorgen vroeg inderdaad ook op de radio.

Tsja, wat kan je er van zeggen.
Hij zocht het op, maar dan heeft hij het alsnog niet verdiend.

Jonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:42

Jemig.. Ik zag het vanmorgen op msn, maar ik dacht goh, t zal wel verzonnen zijn weer..
Wel erg voor z'n kinderen en zn vrouw en erg jammer van z'n progamma's..

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:43

Helemaal mee eens ...

Vond het altijd een irritante man op de tv, het was wachten tot er een keer iets zou gebeuren. Maar het blijft verschrikkelijk Scheve mond

lollilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:44

Irwin, 44, was killed almost instantly when the stingray stabbed him in the heart with its poisonous 20cm barb as he snorkelled off Port Douglas, in north Queensland, yesterday morning.
His American-born wife, Terri, was trekking in Tasmania's Cradle Mountain and Lake St Clair National Park when the news broke of her husband's death and was last night being raced back to Queensland with her two children Bindi, 8, and Bob, 2.

Hierboven staat toch echt dat Terry, nadat ze het nieuws hoorde, samen met haar 2 kinderen naar huis is gegaan. Bindi was dus niet op de boot.
Het volgende wat er staat is:

Irwin had decided yesterday morning to shoot a segment of film on stingrays for a new television program that will be hosted by his daughter Bindi. (hier staat alleen maar dat het programma gepresenteerd zal worden door Bindi, ze was er niet bij)

Gr, Lollilli

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:17

Appelflapje schreef:
Tja, ik hoorde het ook al vandaag. Scheve mond

Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden.
Aan de ene kant is die man geweldig, hij durft ontzettend veel, heeft wel respect voor alle dieren en zet zich helemaal in voor de natuur.

Maar aan de andere kant:
- Hoe hij soms met dieren omging als krokodillen, giftige slangen, andere giftige dieren... "Look at that crocodile, it is one of the most DANGEROUS animals in the world.. Rolleyes en dan heeft ie hem zo vast alsof het zijn cavia is.. Nagelbijten / Gniffelen

Tja... Toch raar dat hij er niet meer is, maar het ergste vind ik dat hij dit zijn kind en vrouw (die zelf ook vaak met wilde dieren omging trouwens) aandoet... Scheve mond Zoontje groeit op zonder vader... Toch pijnlijk Verdrietig
Nouja, ik vind het toch een eigen schuld gevalletje, wat dus heel erg is voor zijn nabestaanden. Scheve mond

R.I.P Steve, en sterkte voor alle nabestaanden... Lachen

* Hij is gelukkig voor hem, wel gestorven in het harnas. Knipoog

Dat is wel erg crue, bijna zeggen dat hij het expres deed.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:35

lollilli schreef:
Irwin, 44, was killed almost instantly when the stingray stabbed him in the heart with its poisonous 20cm barb as he snorkelled off Port Douglas, in north Queensland, yesterday morning.
His American-born wife, Terri, was trekking in Tasmania's Cradle Mountain and Lake St Clair National Park when the news broke of her husband's death and was last night being raced back to Queensland with her two children Bindi, 8, and Bob, 2.

Hierboven staat toch echt dat Terry, nadat ze het nieuws hoorde, samen met haar 2 kinderen naar huis is gegaan. Bindi was dus niet op de boot.
Het volgende wat er staat is:

Irwin had decided yesterday morning to shoot a segment of film on stingrays for a new television program that will be hosted by his daughter Bindi. (hier staat alleen maar dat het programma gepresenteerd zal worden door Bindi, ze was er niet bij)

Gr, Lollilli

Er is al meerdere malen via vrienden van hem op tv bevestigd dat Bindi er inderdaad wel bij was op de boot Rolleyes Neem toch echt wel aan dat zij dat wel weten. Een krantenartikel kan er ook naast zitten.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:40

Citaat:

Ja, laten we iedereen die vader wordt op een kantoor zetten van negen tot vijf, lekker veilig, weet je zeker dat dat kans dat hij om het leven komt door een incident op het werk geminimaliseerd wordt!

Rolleyes

Mijn vader is voor zn werk toen ik veel jonger was ook naar redelijk gevaarlijke oorlogsgebieden geweest, enge plekken in Afrika, en andere risicovolle dingen, maar liever dat dan een of ander saai kantoorfiguur als ik eerlijk ben.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:42

Mensen die zeggen: eigen schuld dikke bult, zeggen hebben het echt mis!!!!
Steve heeft de meest giftige en gevaarlijkste dieren in zijn handen gehad, naast was kneusingen en botbreukingen heeft hij nog nooit wat gehad!
Hij had van jongs af aan al leren om gaan met deze dieren.

Zover ik weet heeft hij van zijn vader nooit om leren gaan met zeedieren, maar een dodelijk ongeval met een pijlstaartrog is nog maar 1 keer eerder gebeurt in Australie!

Ik zit hier echt te janken!!!

AfbeeldingAfbeelding
Februari 22 februari 1962 – 4 September 2006
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

jorindebento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:46

K vin t echt sneu hij deed dat progamma altijd zo leuk!!
en er waren altijd leuke dingen op en anders meestal!

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:53

Ik hoorde vanmiddag op school iemand roepen dat hij overleden zou zijn. Ik dacht dat het een grapje was, maarja, aangezien dit topic er toch echt is vrees ik dat het echt waar is...

Wat vreselijk toch. Ik keek zijn shows altijd met plezier en bewondering. Daarnaast ik het niet alleen een verlies voor op tv, maar helemaal voor zijn gezin wat hij achter laat!

R.I.P. Vriendjes zijn?

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:56

mooie post arrabel Ach gut

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:58

Ik vind het erg sneu dat hij gestorven is!
Inderdaad mooie post Arrabel Ja!

zelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:11

Bah dit is toch wel heel heel triest, denk er de hele tijd aan Verdrietig .
Ik hoorde het vanmorgen op de radio, die waren er de hele tijd grappen over aan het maken met schnappie de kleine krokodil.

Ik vond het echt super wat hij deed met die dieren en het programma.
Ookal deed hij soms heel gevaarlijk toch had ik niet verwacht dat hij gepakt werd door een dier, omdat hij er zo goed mee om ging.

En dat eigen schuld gedoe, vind ik maar onzin.
Zo vaak gebeurt het ook niet dat een krokodil of een rog een mens dood, ik bedoel een paard kan je ook een dodelijke trap geven, hoor je ook vaak genoeg dat er ongelukken gebeuren en doden bij blijven.

Heb je heel mooi gedaan Arrabel!
Laatst bijgewerkt door zelito op 04-09-06 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:12

Echt verschrikkelijk, Verdrietig ik schrok best wel, hij was echt een geweldige man. ik keek altijd naar zijn programma's

MRV_2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:18

Ik las het vanmorgen ook op internet. Al eerder een keer gehoord dat hij dood was en toen bleek er niks van waar te zijn. Helaas nu wel ben ik bang. Ik vond het altijd fantastisch hoe enthousiast die man was! Om te zeggen dat het zijn eigen schuld is vind ik een beetje Rolleyes Natuurlijk neemt hij een heel groot risico maar hij genoot duidelijk van zijn werk! Konden we allemaal maar zo enthousiast zijn als we met ons werk bezig waren Ja ! De enige vage actie vond ik dat hij met zijn kind bij de krokodillen ging zitten... maar goed. Inderdaad heel erg voor zijn vrouw en kinderen. Vooral als zijn dochter echt getuige is geweest hiervan.

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:38

Ik vond hem altijd superirritant. Hij viel dieren gewoon lastig door ze zo op hun huid te zitten. Je moet gewoon niet aan wilde dieren zitten. Ik had ook altijd gedacht dat er een dag zou komen dat een croc of slang genoeg zou hebben van dat geblaat en zou toeslaan. Ik zag hem vanmorgen nog met z'n zoontje tijdens het voeren van krokodillen, wat een verhaal. Hoe haal je het in je hoofd. Boos! Ik gun niemand zo'n dood, maar ik was er niet verbaasd over.

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:50

MelanieS schreef:
Ik vond hem altijd superirritant. Hij viel dieren gewoon lastig door ze zo op hun huid te zitten. Je moet gewoon niet aan wilde dieren zitten. Ik had ook altijd gedacht dat er een dag zou komen dat een croc of slang genoeg zou hebben van dat geblaat en zou toeslaan. Ik zag hem vanmorgen nog met z'n zoontje tijdens het voeren van krokodillen, wat een verhaal. Hoe haal je het in je hoofd. Boos! Ik gun niemand zo'n dood, maar ik was er niet verbaasd over.

Die man weet wel wat hij doet... Of wist... Hij zal heus niet z'n kind laten opvreten door krokodillen Scheve mond

En dat over 'eigen schuld' , komaan zeg , bij alles heb je een risico , je mag blij zijn dat deze man er is geweest voor de beesjes! En idd wij kunnen ook een trap krijgen van een paard... Of vallen... Of gebeten worden... Paarden zijn tenslotte ook dieren.