Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eightlegged schreef:
Appelflapje schreef:Tja, ik hoorde het ook al vandaag.
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden.
Aan de ene kant is die man geweldig, hij durft ontzettend veel, heeft wel respect voor alle dieren en zet zich helemaal in voor de natuur.
Maar aan de andere kant:
- Hoe hij soms met dieren omging als krokodillen, giftige slangen, andere giftige dieren... "Look at that crocodile, it is one of the most DANGEROUS animals in the world..en dan heeft ie hem zo vast alsof het zijn cavia is..
![]()
Tja... Toch raar dat hij er niet meer is, maar het ergste vind ik dat hij dit zijn kind en vrouw (die zelf ook vaak met wilde dieren omging trouwens) aandoet...Zoontje groeit op zonder vader... Toch pijnlijk
![]()
Nouja, ik vind het toch een eigen schuld gevalletje, wat dus heel erg is voor zijn nabestaanden.
R.I.P Steve, en sterkte voor alle nabestaanden...
* Hij is gelukkig voor hem, wel gestorven in het harnas.
lollilli schreef:Irwin, 44, was killed almost instantly when the stingray stabbed him in the heart with its poisonous 20cm barb as he snorkelled off Port Douglas, in north Queensland, yesterday morning.
His American-born wife, Terri, was trekking in Tasmania's Cradle Mountain and Lake St Clair National Park when the news broke of her husband's death and was last night being raced back to Queensland with her two children Bindi, 8, and Bob, 2.
Hierboven staat toch echt dat Terry, nadat ze het nieuws hoorde, samen met haar 2 kinderen naar huis is gegaan. Bindi was dus niet op de boot.
Het volgende wat er staat is:
Irwin had decided yesterday morning to shoot a segment of film on stingrays for a new television program that will be hosted by his daughter Bindi. (hier staat alleen maar dat het programma gepresenteerd zal worden door Bindi, ze was er niet bij)
Gr, Lollilli
Citaat:Tja... Toch raar dat hij er niet meer is, maar het ergste vind ik dat hij dit zijn kind en vrouw (die zelf ook vaak met wilde dieren omging trouwens) aandoet... Scheve mond Zoontje groeit op zonder vader... Toch pijnlijk Verdrietig
MelanieS schreef:Ik vond hem altijd superirritant. Hij viel dieren gewoon lastig door ze zo op hun huid te zitten. Je moet gewoon niet aan wilde dieren zitten. Ik had ook altijd gedacht dat er een dag zou komen dat een croc of slang genoeg zou hebben van dat geblaat en zou toeslaan. Ik zag hem vanmorgen nog met z'n zoontje tijdens het voeren van krokodillen, wat een verhaal. Hoe haal je het in je hoofd.Ik gun niemand zo'n dood, maar ik was er niet verbaasd over.