russel schreef:Vanessa24 schreef:En waar vindt je zo'n dumpstore dan? Midden in de stad waar je een hoop geld voor moet neerleggen om je auto te kunnen parkeren, of gaan we met het openbaar vervoer wat ook niet goedkoop is?
Of probeer je om een loodzware computer op je fiets te slepen wat niet goed voor je banden is?
Tja, thuisstudie, als iedereen dat gaat doen, raken de leraren werkloos en krijg je misschien nog meer armoede.
Ik lees jouw bericht met een sarcastisch tintje Russel, maar zo werkt het wel.
Nou dat hoeft niet, was niet sarcastisch bedoeld. Ik neem aan dat je wel een familielid hebt met een auto of een kennis/vriend/collega. Die pc winkels zitten overal, hoeft niet in de binnenstad te zijn. Kijk eens op internet hoeveel er worden aangeboden, maar dat is een gok, in een winkel weet je dat hij het doet. Die thuisstudie bedoel ik als alles tegenwoordig met pc gemaakt moet worden, waar is het gewone onderwijs. Maar goed ik ben geloof ik al belegen.
By the way ik heb onlangs mijn pc weggegooid, volgens manlief wilde niemand die hebben. Maarre jouw post is ook best wel sarcastisch hoor.
Met sarcastisch bedoel ik niet per definitie slecht hoor, ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen.
Een soort van humoristische manier waarop soms berichten lees, zo heb ik jouw berichtje ook gelezen.
Van het gewone onderwijs begrijp ik al jaren niets meer, misschien is het maar goed ook dat ik niet meer op school zit.