Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:Nee, de LPF heeft zijn zaakjes altijd goed op orde gehad. You make my day.
Bas232 schreef:Zou jij LPF stemmen als Rita daar het bewind zou voeren?
Ikke wel, want Rita is voor mij de nieuwe Pim.....
Prrrr schreef:CGJ12 schreef:Als ik het zo lees zijn er verscheidene briljante bokkers een carriere misgelopen in Den Haag![]()
Tjongejonge... lezen en luisteren is een kunst, dat blijkt maar weer.
Ik vind wat Verdonk heeft gedaan nog niet eens zo beschamend voor Nederland. Ze voert een beschamend asielbeleid uit, maar dat doen we al wat langer. Ik vind de manier waarop de Tweede Kamer ineens over Verdonk heenvalt wel beschamend. Wie heeft dat asielbeleid nou eigenlijk aangenomen?
amondi schreef:Helaas mag ik hier niet op reageren, maar ik weet wel zeker dat je niet als vrouw in Somalië geboren bent.
noukske schreef:Ik kan niets anders zeggen dan dat ik bewondering heb voor Ayaan Hirsi Ali. Veel mensen lijken te vergeten dat ze ook een mens is die veel goede dingen gedaan heeft voor ons land. Dit is ook typisch Nederland naar mijn mening. Politiek is gewoon gigantisch corrupt en als je meent dat dit al erg is moet je echt nog een keer goed nadenken.
Verder; verdonk, wat een misselijkmakend mens vind ik dat. Zij is het toonbeeld van een fake-politica naar mijn mening. Deze hele idioterij geeft maar weer aan hoe goed haar eigen beleid werkt.
luxx schreef:ladylay schreef:dan komen er wat nederlands, echte nederlands in opstand
wat nederlands, echte nederlands?
ik niet begrijp........
odetteke schreef:Voor de mensen die roepen dat ayaan alleen rotzooi trapt: wat is daar mis mee, om af en toe de boel goed wakker te schudden? Ookal heeft Fortuin zelf niets in de politiek bereikt, ook zijn invloed is nogsteeds merkbaar door het rotzooiscoppen dat hij heeft gedaan. Als in Nederland niemand zijn kop boven het maaiveld had durven uitsteken zou Nederland nogsteeds door de adel geregeerd worden en was de Katholieke kerk nogsteeds almachtig.
Karl66 schreef:[De VVD doet het goed in de peilingen, dus de andere partijen voelen zich echt niet te beroerd om het vuurtje nog een beetje extra op te stoken en de gedoodverfde nieuwe lijsttrekker, Verdonk, die verantwoordelijk is voor die stemmen in de hoek te zetten.
[/quote]
Fitzroy schreef:en Teletekst pagina 104.
Dit zal niet voor niets zijn. Ben benieuwd wat hier uit volgt.
Citaat:DEN HAAG - Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) is voor overleg in het torentje van premier Jan Peter Balkende.
De vice-premiers Laurens Jan Brinkhorst en Gerrit Zalm zijn bij het gesprek aanwezig. Dat hebben bronnen in Den Haag donderdagmiddag bevestigd.
De aanleiding van de aanwezigheid van Verdonk kan irritatie zijn over de manier waarop zij zich woensdag uitliet op een campagnebijeenkomst. Ze leek toen afstand te nemen van de toezegging om de zaak-Hirsi Ali te heroverwegen, zo meldt de NOS.
Verdonk viel in Hardenberg terug op de stelling "regels zijn regels", en dat ze weinig voor Hirsi Ali kan betekenen.