Ik schrok al haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klaasjuhhh schreef:MIsschien een brutsle vraag, maar ben jij gelovig?
MSQuincyTE schreef:klaasjuhhh schreef:MIsschien een brutsle vraag, maar ben jij gelovig?
Klaas wat heeft het geloof met homo zijn te maken dan?
Ik geloof ook en ben khatoliek maar daarom zijn homo's is in mijn ogen niks anders dan dat ik zelf ben (alleen van het andere geslacht)
stefoo schreef:*Wat zouden jullie doen als je ouders/verzorgers je niet zouden accepteren?
en
*Wat zou je doen als je ouders je vertellen dat ze je accepteren maar niet willen dat je het aan de rest van de familie/vrienden enz. verteld?
en
*Als je vriend of vriendin niet welkom is bij jou thuis wat zou jij doen?
stefoo schreef:*Wat zouden jullie doen als je ouders/verzorgers je niet zouden accepteren?
en
*Wat zou je doen als je ouders je vertellen dat ze je accepteren maar niet willen dat je het aan de rest van de familie/vrienden enz. verteld?
en
*Als je vriend of vriendin niet welkom is bij jou thuis wat zou jij doen?
stefoo schreef:Ik mag niet samen met mijn vriend bij me vader slapen, maar dat is geloof ik omdat je in dat geloof niet voor het huwelijk samen mag slapen
Coentjuh schreef:Wat ik er van vindt? Echt super leuke lieve mensen en fijn dat ze er zijn.. Kan er ook goed mee praten
Ik vind dat het gewoon geaccepteerd moet worden.. vaak hoor je die pubers er zo mee schelden en anti 'homo' zeg maar
Tsja daar wordt ik dan wel is niet goed van en zeg er ook wel is wat van *wat weinig uit haalt*
Ach ja als je de mensen persoonlijk kent, ga je er wel anders over denken!!!
jvmhorses schreef:Voor zover ik weet, is het in sommige geloven niet toegestaan om op hetzelfde geslacht te vallen. Weet zo niet meer welke het is, hoor.