Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8nnemiek schreef:Met pleziertjes bedoel ik uiteraard een dagje naar zee vanuit Enschede bijvoorbeeld, of voor de lol een uurtje nutteloos rondrijden. Die mensen bestaan helaas![]()
Woon-werk verkeer hoort gewoon netjes en volledig te worden vergoed door de werkgever, daar mogen ze imo best eens de wet voor aanpassen. Die 23ct/km is een rare regel..

8nnemiek schreef:Met pleziertjes bedoel ik uiteraard een dagje naar zee vanuit Enschede bijvoorbeeld, of voor de lol een uurtje nutteloos rondrijden. Die mensen bestaan helaas![]()
Woon-werk verkeer hoort gewoon netjes en volledig te worden vergoed door de werkgever, daar mogen ze imo best eens de wet voor aanpassen. Die 23ct/km is een rare regel..
Cer schreef:Ik denk niet dat een goedbetaalde directeur terug gaat in salaris om zn gepeupel meer te vergoeden.. (bij de grote bedrijven)

8nnemiek schreef:Dat is inderdaad het grote probleem. De rijkste mensen worden hier niet of nauwelijks door geraakt, terwijl juist dat de mensen zijn die iets kunnen betekenen in een crisis.
Onali schreef:Lees nu lokaal wel dat de A12 helemaal vaststaat, Veenendaal/ Maarsbergen.
En idd ook de A2 Zaltbommel/ Beesd
Algoritme gaf me dit;
https://www.facebook.com/share/r/14Z2eVJPyLD/
Jildau schreef:Die mensen zullen ongetwijfeld bestaan maar volgens mij zijn veruit de meeste ritten gewoon nuttige en noodzakelijke ritjes. En wat denk je dat het met de kosten van producten / diensten doet en met de salarissen, als woon-werk verkeer verplicht veel duurder wordt voor de werkgever?

DuoPenotti schreef:Niet meer mogen rijden voor een pleziertje komt mij niet over als een land waar het fijn is om te wonen.
Dat klinkt als werken en de rest aan de staat geven.
CharleyT schreef:Het meest idiote advies wat ze steeds gebruiken: thuis werken. Alsof iedereen met een baan thuis KAN werken.
8nnemiek schreef:Met pleziertjes bedoel ik uiteraard een dagje naar zee vanuit Enschede bijvoorbeeld, of voor de lol een uurtje nutteloos rondrijden. Die mensen bestaan helaas
BigOne schreef:Ach, ik heb de autoloze zondagen nog meegemaakt, heerlijk als kind zijnde. Rolschaatsen op de grote weg .
Ja, erg vervelend die hoge brandstofprijzen maar soms moet je, indien mogelijk, de paasei naar de nering zetten.