Oh gelukkig!! Vanuit de UK kom je wel thuis. Succes met het laatste hobbeltje over de plas.
Arianne_94
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-26 00:10
Kennen jullie die grap. Dat er een aantal mensen vast zaten in Thailand…. Eindelijk via een omweg naar Oostende zouden komen…..
Ja jullie geloven het niet. Maar met dit vliegtuig hebben we pech. Er moest 1 mw van tui ons allemaal inchecken en boarden. Dus daar waren we al te laat
Toen was de verdeling van gewicht niet goed en moesten en mensen en koffer verwisseld worden. Nog een 45 minuten later.
Toen gingen we opstijgen….. O nee toch niet. En nu zitten we inmiddels al ruim een uur (buiten alle eerdere tijden om) te wachten omdat er een lampje branden en ze nu een reserve onderdeel zoeken…..
Maak een bingo kaart en ik kan alle problemen afvinken deze reis
Ah nee zeg... Gaan ze wel wat voor je regelen, misschien iets van een hotel op het terrein?
Barramundi
Geplaatst: 13-03-26 03:06
Jeez….! Wat een ellende zeg! Je hebt idd zo’n beetje alle mogelijke problemen met vliegen nu wel gehad zeg. Sterkte met het wachten (again!)
Lizz
Geplaatst: 13-03-26 04:12
Wat een pech zeg, hopelijk zijn jullie goed "opgevangen" zeker met een klein kind erbij. Ik hoop dat jullie morgen toch echt in jullie eigen bed kunnen slapen.
Ik kan ergens begrijpen als je het allemaal achter je wilt laten maar nog een vraag. Hadden jullie een Thaise simkaart toen jullie het lokale nummer van Emirates hebben gebeld? Ik vertrek theoretisch gezien over 5 dagen uit Ho Chi Minh en mijn partner heeft een e-sim voor internet maar wellicht is het slim onbeperkt bellen toe te voegen oid.