Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Popstra schreef:Oh dacht dezelfde
Citaat:De agenten wilden naar het politiebureau om de zaak af te handelen toen hun aandacht viel op een andere personenauto, die enorm over de weg slingerde. Uit een blaastest bleek dat de bestuurder te veel had gedronken, waardoor hij mee moest naar het bureau voor een ademanalyse. Daar blies de bestuurder bijna vier keer de toegestane hoeveelheid alcohol.
DuoPenotti schreef:Popstra schreef:Oh dacht dezelfdeCitaat:De agenten wilden naar het politiebureau om de zaak af te handelen toen hun aandacht viel op een andere personenauto, die enorm over de weg slingerde. Uit een blaastest bleek dat de bestuurder te veel had gedronken, waardoor hij mee moest naar het bureau voor een ademanalyse. Daar blies de bestuurder bijna vier keer de toegestane hoeveelheid alcohol.
Elisa2 schreef:Goede vraag Journee..wellicht omdat het door andere instanties geregeld wordt?
Ik vraag me trouwens af wie de gratis kinderopvang gaat betalen, of gaat dat dan in plaats van het kind gebonden budget?
Elisa2 schreef:Excuses, je hebt gelijk..ik bedoelde kinderbijslag.
Voor de rest ook mee een, ik vindt dat werken altijd lonend zou moeten zijn maar nu zijn er rare situaties waarin mensen liever geen klein beetje loonsverhoging willen omdat ze dan bijv. hun huurtoeslag kwijt raken en er dan eigenlijk alleen maar financieel op achteruit gaan.
Het is denk ik heel moeilijk om echt een eerlijke verdeling te maken voor grote groepen mensen die net allemaal weer andere situaties hebben.
juval schreef:ik krijg kinderbijslag, en ook kindgebonden budget, dat gaat allebei automatisch. Ik vind het een fijne aanvulling, maar zou het niet persé nodig hebben.