Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AdemoJoey schreef:Wat ik mij afvraag; er zijn 485000 gegevens gehackt, waarvan er (uit mijn hoofd, kan het niet meer terugvinden) zo'n 53.000 op het darkweb gepubliceerd zijn. Valt er ook te achterhalen of je 1 van die 53000+ bent? Het is er weer afgehaald, maar dan is het leed al geleden denk ik? Is dit voor 'iedereen' inzichtelijk geweest? Of deels en pas wanneer het doorverkocht zou worden het hele pakket?
Citaat:Als uw gegevens op het dark web hebben gestaan, ontvangt u hier van ons een brief over. Ook als u eerder al een brief heeft ontvangen van een andere zorgverlener. Wij zijn bezig met het versturen van alle brieven, dit kost tijd. Als u eind september geen brief
per post heeft ontvangen, kunt u ervan uitgaan dat uw gegevens niet getroffen zijn. Wel raden wij u aan altijd alert te zijn op phishing via e-mail of telefoon.
Serendipity1 schreef:AdemoJoey schreef:Wat ik mij afvraag; er zijn 485000 gegevens gehackt, waarvan er (uit mijn hoofd, kan het niet meer terugvinden) zo'n 53.000 op het darkweb gepubliceerd zijn. Valt er ook te achterhalen of je 1 van die 53000+ bent? Het is er weer afgehaald, maar dan is het leed al geleden denk ik? Is dit voor 'iedereen' inzichtelijk geweest? Of deels en pas wanneer het doorverkocht zou worden het hele pakket?
Volgens mij is dit de vraag die momenteel het meest van belang is.
Ik heb dit gevraagd bij het bevolkingsonderzoek, die me verwezen naar Clinical Diagnostics.
Omdat er vast meer mensen zijn die hier antwood op willen hebben, bij deze hun antwoord:Citaat:Als uw gegevens op het dark web hebben gestaan, ontvangt u hier van ons een brief over. Ook als u eerder al een brief heeft ontvangen van een andere zorgverlener. Wij zijn bezig met het versturen van alle brieven, dit kost tijd. Als u eind september geen brief
per post heeft ontvangen, kunt u ervan uitgaan dat uw gegevens niet getroffen zijn. Wel raden wij u aan altijd alert te zijn op phishing via e-mail of telefoon.
Ik hoop van niet, maar heeft iemand hier al een brief over gekregen?